Blondi kävi joka ilta vastapäisessä kaupassa ja sanoi joka kerta:yksi maitopurkki kiitos"
myyjä vastasi aina:odota hetki.
kerran kun oli kilpailu ,että kuka käy viikon aikana eniten kaupassa sai 500euron palkinnon.
blondi kävi siten joka ilta ja aamu kaupassa.
sunnuntai iltana blondi sairastui ja meni silti kauppaan. Hetken kuluttua kauppa oli täynnä ihmisiä kysymässä kuka voitti? jonon ensimmäinen oli blondi. kauppa myyjä vastasi ,että palkinnon saa blondi. Silloin blondi hihkaisi mutta turhaan. sillä hänen eteen asteli häntä kauniimpi bolndi. silloin blondi meni sekaisin ja sairastui koko ajan enemmän ja eikä enää ikinä käynyt siinä kaupassa.
BLONDI joka pimahti lopullisesti...................
w.i.t.c.h.-girly
2
2494
Vastaukset 2
- ihan hanurista
opettele kirjoittamaan tyhmä brunette!
- vittumaakari
Vitun peelo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587