Vaihdoin jakopäänhihnan vm-91 2,2 legacyyn merkkien mukaan niin lähelle kuin mahdollista kaikkien kolmen pyörän merkki ei mene täysin kohdalleen
edestä katsoen laitoin kampiakselin ja vasemman nokka-akselin merkit kohdakkain mutta sitten toisen nokka-akselin merkki menee hampaan verran yli tai ali
ei lähde käyntiin aivankuin sytyttäisi venttiiliauki
auto seissyt useamman vuoden enkä heti tajunnut tankata uutta polttoainetta
vanhalla bensalla ei luvannut alkuunkaan
voiko jokin tietty vika tulla siitäkin että seisonut vuosia tyhjällä akulla
aivankuin sytyttäisi milloinka haluaa
kiitollinen olisin hyvistä neuvoista kun itse olen surkea autoasentajana,
mutta kun olis kiva saada auto ajoon eikä tuon ikäistä oikein kannata
korjaamollekaan viedä
subaru legacyn jakopäänhihnan asennus
onkohan vielä toivoa
2
220
Vastaukset
- onkohan vielä toivoa
virran ollessa päällä painamalla kaasua kuitenkaan starttaamatta kuuluu selvä suriseva ääni, jostain koneen keskeltä, en kuitenkaan pysty paikallistamaan
voisiko se olla syynä ? - subaru1
Hei !
laitoin samalla lailla merkit kauan seisoneeseen subaru legacyyn oireet samat kuin sinulla surinat ja käynnistys ongelmat.
Vaihdoin tulpat ja uudet polttoaineet sekä lisäsin suuttimien puhdistusainetta uuteen bensaan vuorokauden odottelun jälkeen käynnistyi ja nyt käy tasaisesti.
Kaiketi olet jo saanut käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673