Taas se sama ongelma ;)

yks vaan

Eli mullapa olisi se klassinen onkhelma... Eli oon totaalisen lätsähtänyt erääseen tyttöön, joka on samalla luokalla kuin minä. Mulla on sen numero ja on joskus tekstailtukin niitä näitä, lähinnä yhteiseen harrastukseemme liittyviä asioita ja maailman menoa yleensäkin. Mutta miten olisi paras tapa lähestyä häntä hieman "khöm" syvällisemmin? Kun pelkään, että hän haluaakin olla vain kaveri ja joudun naurunalaiseksi jos yritän jotain muuta. Enkä ole varma tykkääkö hän edes minusta tai onko hän jo varattu, luulen ettei ole. Koulussa välillämme ei ole satunnaisen silmäpelin lisäksi juurikaan mitään. Mutta kiitos jo etukäteen jos joku vaikka on ollut samassa tilanteessa ja kertoisi miten on itse selvinnyt siitä. :P

2

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xoxoxo

Jos pidät hänestä niin paljon, niin lähesty nyt ainakin. Oli hänen vastaus mikä tahansa, uskoisin sen tekeän hänelle hyvän mielen. Ja pitäisitkö sinä sellaisesta joka tekisi muita naurunalaiseksi? Pakit tulee jokaselle joskus, joten ei siinä ole mitn naurunalasta. Ja sen onko hän varattu voit kysyä häneltä, jos fiksu tapaus niin voisi siitäkin jotain tajuta. Ja kai nyt sitä voi kysyä joutumatta naurunalaiseksi. Tsemiä, ja multa menee respektit jokaselle pojalle joka uskaltaa toimia, sillä se on aika harvinainen ominaisuus. Joten käy kiinni, ja kokemuksen myötä opit siten hyvät taktiikat sitä tulevaa tyttöä varten ;)

• neitii89

mulla on sama ongelma yhen pojan kanssa!! oikeesti en ite uskalla tehä alotetta,mut neuvon,et kYl suN kaNNattaa!! :) hmm,,no en kyl tiiä mitä sille vois jutella,kun en itekkään tiiä,,siinä se varmaan on jos teistä kumpikaa ei osaa lähestyä,mut jos se tyttö oottaa vaik et sä teet sen alotteen :D jos ootte tekstaillu,ni lähetä sille jotaki "juvelaa ja et voit jatkaa sitä juttuu jotenki koulussa :) onnee!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5910
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3289
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2511
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2115
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2055
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1639
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1232
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe