Onpa ajattelemattomia vanhempia!

häirikölle

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288737855386.html

Että ilkesivät hankkia lapsen, vaikka heillä nyt on talous kunnossa, mutta tyhmät kuvittelivat jaksavansa yksin selviytyä lapsen hoidosta. Voi miten ajattelematonta ja tyhmää, eivät ihan selvään olleet riittävästi harkinneet lapsen hankkimista.

Ja eiväthän he todellisuudessa yksin esikoistaan hoitaneet, vaan Williamin vanha lastenhoitaja oli heitä auttamassa.

Silti ilkeävät hyväkkeet valittaa:

"- Georgen kanssa oli todella rankkaa ja heillä oli paljon unettomia öitä, joten he päättivät pyytää apu toisen kanssa, parin lähipiiristä kerrotaan Daily Mailin mukaan."

Tämän palstan kiusaajan mielestä kun kaikilla nykyvanhemmilla pitäisi olla yliluonnolisia kykyjä ennakoida tulevaisuutta, jos eivät jaksa ja selviä, kaikki on vain huonoa vanhemmuutta.

Mutta tässä se sairaan kiusaavan ihmisen asenne nähdään. Eli ja oli toinen miten tahansa, niin kiusaaja löytää aina haukkumisen aihetta, vaikka todellinen syy on vain hänen omien korviensa välissä.

Mutta hän itse on täysin sairauden tunnoton, hänellä on oikeus pään paukutukseen ja toisten haukkumiseen kaikesta, toisilla ei ole mitään oikeutta hänen mielestään miten asiallisiin kirjoituksiin tahansa, ne ovat asiattomia ja mitä milloinkin hänen mielestään.

Häirikölle vain piruilu palstan kirjoittajille on asiallista, kaikki muu on asiatonta.

4

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoittaudu häirikkö

      Ilmoittaudu nyt häirikkö ihmeessä ls:n suunnittelijoille kertomaan, miten tämän maan tulevia vanhempia on opetettava ja koulutettava selvänäkijöiksi omasta elämästään, että varmaan osaavat ennakoida tulevaisuuttaan varmasti etukäteen, että lapsen kannalta mitään epäedullista ei ikinä tapahtuisi.

      Mene nyt ihmeessä kertomaan heille, miten vanhempia on infotava!

      Vanhempien pitäisi häirikön mielestä pystyä elämään niin, että ei tule
      työttömyyttä
      ei riitoja perheessä
      ei avioeroja
      ei sairauksia
      ei kuolemantapauksia
      ei väsymystä
      ei koulukiusaamista
      ei kerta kaikkiaan yhtään mitään vastoinkäymisiä ja jos tulee, se on vanhempien syytä ja kyvyttömyyttä / haluttomuutta ongelmista selviämiseen ja tietenkin ennakoinnin puutetta, jos joku vaikka sairastuu.

      Hakeudupa nyt häirikkö tosiaan vanhemmuuden kouluttajaksi, että saadaan tämä älytön huostabisnes loppumaan. Kun tyhmät vanhemmat vain tajuaisivat seurata palstan häirikön ohjeita, niin huostaanottoja ei olisi olemassakaan. Kyllä elämä olisi yksinkertaista ja helppoa, suunnittelee vain kaiken etukäteen, niin kaikki sujuu suunnitelmien mukaan, jippii!

    • Voi sinuakin...

      Noinko koville nyt taaaaaaas ottaa?

      • voivoivoivoivoivoi

        Minulla on kaikki hyvin. Mutta sinulla ei tunnu olevan hyvin ikinä.


    • Ohhoh

      Ei lapsen kasvatus ole mitään ydinfysiikkaa normaaliälyllä varustetulle aikuiselle ihmiselle, vaikka vastoinkäymisiä elämä eteen heittäskin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe