http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288737855386.html
Että ilkesivät hankkia lapsen, vaikka heillä nyt on talous kunnossa, mutta tyhmät kuvittelivat jaksavansa yksin selviytyä lapsen hoidosta. Voi miten ajattelematonta ja tyhmää, eivät ihan selvään olleet riittävästi harkinneet lapsen hankkimista.
Ja eiväthän he todellisuudessa yksin esikoistaan hoitaneet, vaan Williamin vanha lastenhoitaja oli heitä auttamassa.
Silti ilkeävät hyväkkeet valittaa:
"- Georgen kanssa oli todella rankkaa ja heillä oli paljon unettomia öitä, joten he päättivät pyytää apu toisen kanssa, parin lähipiiristä kerrotaan Daily Mailin mukaan."
Tämän palstan kiusaajan mielestä kun kaikilla nykyvanhemmilla pitäisi olla yliluonnolisia kykyjä ennakoida tulevaisuutta, jos eivät jaksa ja selviä, kaikki on vain huonoa vanhemmuutta.
Mutta tässä se sairaan kiusaavan ihmisen asenne nähdään. Eli ja oli toinen miten tahansa, niin kiusaaja löytää aina haukkumisen aihetta, vaikka todellinen syy on vain hänen omien korviensa välissä.
Mutta hän itse on täysin sairauden tunnoton, hänellä on oikeus pään paukutukseen ja toisten haukkumiseen kaikesta, toisilla ei ole mitään oikeutta hänen mielestään miten asiallisiin kirjoituksiin tahansa, ne ovat asiattomia ja mitä milloinkin hänen mielestään.
Häirikölle vain piruilu palstan kirjoittajille on asiallista, kaikki muu on asiatonta.
Onpa ajattelemattomia vanhempia!
4
137
Vastaukset
- Ilmoittaudu häirikkö
Ilmoittaudu nyt häirikkö ihmeessä ls:n suunnittelijoille kertomaan, miten tämän maan tulevia vanhempia on opetettava ja koulutettava selvänäkijöiksi omasta elämästään, että varmaan osaavat ennakoida tulevaisuuttaan varmasti etukäteen, että lapsen kannalta mitään epäedullista ei ikinä tapahtuisi.
Mene nyt ihmeessä kertomaan heille, miten vanhempia on infotava!
Vanhempien pitäisi häirikön mielestä pystyä elämään niin, että ei tule
työttömyyttä
ei riitoja perheessä
ei avioeroja
ei sairauksia
ei kuolemantapauksia
ei väsymystä
ei koulukiusaamista
ei kerta kaikkiaan yhtään mitään vastoinkäymisiä ja jos tulee, se on vanhempien syytä ja kyvyttömyyttä / haluttomuutta ongelmista selviämiseen ja tietenkin ennakoinnin puutetta, jos joku vaikka sairastuu.
Hakeudupa nyt häirikkö tosiaan vanhemmuuden kouluttajaksi, että saadaan tämä älytön huostabisnes loppumaan. Kun tyhmät vanhemmat vain tajuaisivat seurata palstan häirikön ohjeita, niin huostaanottoja ei olisi olemassakaan. Kyllä elämä olisi yksinkertaista ja helppoa, suunnittelee vain kaiken etukäteen, niin kaikki sujuu suunnitelmien mukaan, jippii! - Voi sinuakin...
Noinko koville nyt taaaaaaas ottaa?
- voivoivoivoivoivoi
Minulla on kaikki hyvin. Mutta sinulla ei tunnu olevan hyvin ikinä.
- Ohhoh
Ei lapsen kasvatus ole mitään ydinfysiikkaa normaaliälyllä varustetulle aikuiselle ihmiselle, vaikka vastoinkäymisiä elämä eteen heittäskin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139