Apua!

lojaali

Kuinka nopeasti luotatte uuteen puolisoon?
Itse tapaillut 2 kk:tta netti tuttavuutta ja luottamus pitäisi olla heti täydet 100%.
Itselläni on kokemusta puolison pettämisistä ja vaikea luottaa heti uuteen ihmiseen.
Minun mielestä luottamus rakentuu pikku hiljaa, vai eikö?
Itse olen rehellinen ja luotettava ja se on pohja hyvälle ja vakavalle parisuhteelle.

6

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisiä ihmisiä?

      En luottanut mieheen hieman imelillä ekoilla tereffeillä, mutta olin valmis katsomaan hommaa eteen päin. Seuraavana päivänä mies narahti todella vakavasta valehtelusta ja vedätyksestä ja saman tien torppasin tutustumisen siihen. Mies ei antanut periksi, vaan aloitti voimallisesti valloittamiseni. Jatkoin vastahakoisesti jonkinlaista tapailua päälle kuukauden, sitten oli pakko lopettaa koko homma, kun en pystynyt luottamaan mieheen alun tapahtumien seurauksena yhtään edes ajan saatossa.

      Periaatteessa luotan ihmisiin, paitsi jos he muuta näyttävät, mutta kyseinen mies epäilytti jo ekoilla treffeillä, kun jutut olivat vähän liian yliampuvia.

      • kokenut 123

        Nimimerkki rehellisiä ihmisiä!

        Jos treffikumppani paljastuu jo tokalla treffeillä valehtelijaksi,kannattaa olla tosi varovainen. Mulla vähän vastaavanlainen kokemus. Voimakas valloittamispyrkimys, tapailuja ja koukuttamista. Ole onnellinen kun olit niin fiksu, ettet luottanut kaveriin ekojen valehtelujen myötä. Kaikki ei ole olleet noin fiksuja ja varovaisia, vaan olleet luottavaisia ja siihenhän nämä huijarit pääsevät käsiksi.

        Mitä olen oppinut: jos mies valehtelee pienessä, niin se valehtelee myös isommissa.


    • neuvo 123

      Vaikka tämä tulee myöhässä, niin kannattaa olla varovainen.
      Vastaavanlainen kokemus; oltiin tunnettu vielä vähemmän aikaa kuin te (n 1 kk) ja kaveri huomautteli, kun olin "varautunut" ?! Ihan normaalia on tutustua toiseen ihmiseen rauhassa eikä heti luottaa toiseen, kun ei edes tunneta.

      Mutta totta kai huijarille on tärkeää että uskoisit häntä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Eihän ne huijaukset muuten onnistu. Kannattaa olla tosi varovainen kiireen kanssa nettideittien kanssa.

    • muutama-vuosi

      Eiköhän muutama vuosi yhdessäeloa auta asiassa.

    • Eiköhän-tuosta-selviä

      Tottakai luotat heti, mutta pidät järjen päässä ja analysoit ihmistä, etkä anna tunteiden sumentaa järkeäsi tai alapään. Useimmiten erilaisia selityksiä ja tarinoita jotka ovat tekaistuja alkaa tulemaan alle kuukauden sisällä, koska hän luulee, että luotat häneen täysin. Sitten tarkistat faktat, niin tiedät, miten asiat todellisuudessa ovat.
      Toista ihmistä ja hänen syvimpiä ajatuksiaan et voi koskaan tietää, vaikka olisit ollut aviossa 30-vuotta. Mistään ei ole takeita, mutta pitää vain uskoa ja toivoa, että kaikki menee hyvin. Sellaista suhdetta ei ole, että riitaa ei tulisi ja asiat on järkevä sopia ja käydä levollisin mielin nukkumaan kumppanin kanssa. Muuten ne asiat paisuvat ja saavat kohtuuttomia mittasuhteita, vaikka kyseessä voi olla hyvinkin pieni asia.
      Sellaiset arjen pienet huomiot ja arvostukset auttavat parisuhteessa paljon.

    • enluota

      Onpa kokemus osoittanut että luottamus pitää ansaita teoilla. Se ei tarkoita niitä alun suosionosoituksia yms. Minua ainakin ahdistaa jos joku piirittää ja ikäänkuin yrittää pakkokaupata itsensä minulle. Silloin lähden pakoon. Hiljaa hyvä tulee mutta silloinkaan ei voi 100% luottaa. Monet ihmiset jättävät merkittäviäkin asioita kertomatta tehdäkseen paremman vaikutuksen. Monet varsinkin pelurit (sekä miehet että naiset) luottavat että asian tullessa ilmi toinen on jo niin rakastunut että antaa anteeksi tai sitten asia selitetään mahdollisimman vakuuttavasti. Yhdyn tuohon että kannattaa tarkistaa miten asiat oikeasti ovat eikä vain luottaa sokeasti toisen tarinaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe