Kerro, mitä luulet

toivoton

ihastuksesi ajattelevan sinusta. Miten hän käyttäytyy sinua kohtaan ja oletko sitä mieltä, että hän voisi olla ihastunut sinuun? Mistä päättelet, että on tai ei ole?

6

1682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollo?

Kerro, mitä luulet ihastuksesi ajattelevan sinusta.
      >> Eikait ajattele mitään.Tai sitten pitää mua ihan täys tollona.Koska en osaa luopua siitä toivosta ja unelmasta että me joskus ollaan yhdessä.

Miten hän käyttäytyy sinua kohtaan ja oletko sitä mieltä, että hän voisi olla ihastunut sinuun?
      >> Joskus aivan liian ihanasti. Toisaalta taas unohtaa kokonaan mut. Ristiriitaista on...

Mistä päättelet, että on tai ei ole?
      >> Hän on yhdessä toisen kanssa.

• ihastus

Hän käyttäytyy neutraalisti. Todennäköisesti ihastukseni ei ajattele minusta mitään. Todennäköisesti hän ei edes osaa ajatella, että minä hänestä jotain ajattelen ellei tönkkö ja hermostunut käyttäytyminen nyt paljasta minua. Jos hän voisi olla minusta kiinnostunut, sydän pakahtuisi.

• nainen jostakin

Ajattelee minusta neutraalisti. Laskee leikkiä normaaliin tapaansa. En usko että on, minuun ei ihastuta. Ollaan molemmat varattujakin

• donna

En todellakaan tiedä,vaikka haluaisinkin tietää. Käytöksestä päätellen voisi olla ihastunut, mutta en tiedä,käyttäytyykö hän kaikkia kohtaan samalla tavalla.
      Minua kohtaan hän on kuitenkin ystävällinen ja erään erityisen piirteen hänessä olen huomannut kun olemme tavanneet.Sitä en kuitenkaan paljasta koska olisi liian henk.kohtaista.

• Ronja

Hän on exäni 15 vuoden takaa, kirjoitti minulle hiljattain ensimmäistä kertaa eromme jälkeen. Hän ajattelee minua kuulemma "onnellisena nuoruutena". Käyttäytyy neutraalisti, mutta jatkaa kirjeenvaihtoa. Ihastuksesta en tiedä, mutta ilmeisesti jotain tuntee, kun ei lopeta yhteydenpitoa. Voi olla ystävyyttäkin. On naimisissa, joten ei ainakaa saisi olla ihastunut. Itse olen onnellisessa avoliitossa ja tilanne on nyt ristiriitoja täynnä. (Kaipaan häntä, mutta enhän edes tunne häntä nykyisenä versiona).

• -n-

-luultavasti pitää minua vaan tosi helppona panona ja vähän typeränäkin, omituisena
      -käyttäytyy paskasti paitsi silloin kun haluaa jotain.
      -ei ole ihastunut eikä edes kiinnostunut, on sanonut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe