Haluaisin hakea kuulosaaren lukion englantilaiseen linjaan.Tarviiko olla hyvä englanti ja minkälainen se koe on?
KSYK Kuulosaaren lukio
3
208
Vastaukset
- ABI KSYK!
Enkku linjalle hakee ensisijaisesti n. 120 ihmistä ja 60 pääse sisään... Eli on vaikeaa päästä. Aika monet on suomalaisia mutta natiivejakin on. Hyvä koulu hyvät opet. Helppo päästä sisään ainakin minun mielestä. Keskiarvoni oli 8,7 ja pääsin sisään. Koe on 5 pisteen koe. Kannattaa kyllä ottaa se KSYK ensijaisesti. Ei tarvitse olla hyvä enkku. pääsin sisään ihan normi peruskoulun opetuksella ja numeroni enkussa on 8 :)
Ilman muuta hae vaan sinne. Koe on helppo älä huoli.- Aalto+KSYK= Awesome!
Aivan totta. Koe on helppo. Saat täydet pisteet helposti. Ainoa asia mihin kannattaa ottaa huomioon on ka. Oapettajat mukavia ja oppilaat mahtavia. Olen KSYK:in entinen oppilas ja kannatan tätä koulua! Olen nykyään Aalto yliopistossa helsingissä. Siellä on monia KSYKin entisiä oppilaita
- ksykisthebest
Aalto+KSYK= Awesome! kirjoitti:
Aivan totta. Koe on helppo. Saat täydet pisteet helposti. Ainoa asia mihin kannattaa ottaa huomioon on ka. Oapettajat mukavia ja oppilaat mahtavia. Olen KSYK:in entinen oppilas ja kannatan tätä koulua! Olen nykyään Aalto yliopistossa helsingissä. Siellä on monia KSYKin entisiä oppilaita
Ei kyllä ole helppo. Alle puolet hakijoista pääsee. Itse menen nyt 8-luokalle ja omasta mielestä koe oli vaikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665623Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512956- 312133
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191743- 121735
- 171657
- 181479
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121456- 481456
- 91413