Miten tappaa vampyyri?

asiallinenkutennäet

Hei. En ole aiheeseen hurahtanut ja Twilight ei ole minun ainoa versioni vampyyreista, mutta olen pitkään miettinyt miten vampyyri tapetaan. Onko olemassa mitään toisenlaisia tapoja kuin ne tyypilliset: "Isketään vaarna sen sydämeen ja katkaistaan sen kaula ja sitten vielä poltetaan se!"?

14

3497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse

Ei tartte tappaa. Kun kasvat vähän, niin tiedät saman.

• !Minä!

Ei siihen muita tapoja ole. Katso vampyyri elokuvia, ETK, eli ennen Twilightin keksimistä.

• Talsiana

Miksi haluaisit tappaa vampyyrin?

• Ootko kattonut vähän vampyyripäiväkirjoja?

• Henkilökohtaine mielipiteeni on et ne on kummia otuksii jos niitä on, mut ne on edelleen ihmisten ruumiissa, joten ne voi tappaa kuten ihmisenki voi.

• Paras tapa on tietenkin seivästää se sydän vaarnalla kuten itse sanoit. Toinen hyvä keino on altistaa vampyyri auringonvalolle. Noiden kahden pitäisi toimia vampyyriin kuin vampyyriin. Jos True Bloodia ja The Strainia on uskominen niin hopea satuttaa niitä joten erilaisia hopeaketjuja sun muuta voi käyttää hyödyksi.

• LähdeElämänTielle

Lukekaa Raamattua.
      Uskokaa evankeliumi Jeesuksesta joka vapauttaa kaikista peloista ja ajatusharhoista totuuteen ja valoon.

• Anzu95

Hei olen vampyyri ja toedoksi että vaarnan lyöminen sydämmee tappaisi kenen tahansa. Aurinko ei tapa meita kun pystymme suojautumaan aurinkon valolta.

• Remakat Ritarit animaatiosarjassa se tyhmempi ritari tuhosi vampyyrit valkosipuliröyhtäyksellä.

• Biohajoavaa

Pihalle kannattaa yöksi levitellä valkosipulijauhetta, aamulla voi sitten viedä kuolleet vampyyrinraadot kompostiin.

• Anonyymi

Mene töihin

• nrgl

Ei vampyyria voi tappaa. Ajatuskin on naurettava. Jos voisi ne tappaisivat itsensä.

• still_lolitaofyours

Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?

• Anonyymi
        still_lolitaofyours kirjoitti:

Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?

Hanki elämä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      76
      3352
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      94
      3112
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      178
      3055
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      147
      2517
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2418
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      209
      2236
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      58
      2192
    8. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      14
      2055
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      39
      1770
    10. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      403
      1735
    Aihe