Miten tappaa vampyyri?

asiallinenkutennäet

Hei. En ole aiheeseen hurahtanut ja Twilight ei ole minun ainoa versioni vampyyreista, mutta olen pitkään miettinyt miten vampyyri tapetaan. Onko olemassa mitään toisenlaisia tapoja kuin ne tyypilliset: "Isketään vaarna sen sydämeen ja katkaistaan sen kaula ja sitten vielä poltetaan se!"?

14

2787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse

Ei tartte tappaa. Kun kasvat vähän, niin tiedät saman.

• !Minä!

Ei siihen muita tapoja ole. Katso vampyyri elokuvia, ETK, eli ennen Twilightin keksimistä.

• Talsiana

Miksi haluaisit tappaa vampyyrin?

• Ootko kattonut vähän vampyyripäiväkirjoja?

• Henkilökohtaine mielipiteeni on et ne on kummia otuksii jos niitä on, mut ne on edelleen ihmisten ruumiissa, joten ne voi tappaa kuten ihmisenki voi.

• Paras tapa on tietenkin seivästää se sydän vaarnalla kuten itse sanoit. Toinen hyvä keino on altistaa vampyyri auringonvalolle. Noiden kahden pitäisi toimia vampyyriin kuin vampyyriin. Jos True Bloodia ja The Strainia on uskominen niin hopea satuttaa niitä joten erilaisia hopeaketjuja sun muuta voi käyttää hyödyksi.

• LähdeElämänTielle

Lukekaa Raamattua.
      Uskokaa evankeliumi Jeesuksesta joka vapauttaa kaikista peloista ja ajatusharhoista totuuteen ja valoon.

• Anzu95

Hei olen vampyyri ja toedoksi että vaarnan lyöminen sydämmee tappaisi kenen tahansa. Aurinko ei tapa meita kun pystymme suojautumaan aurinkon valolta.

• Remakat Ritarit animaatiosarjassa se tyhmempi ritari tuhosi vampyyrit valkosipuliröyhtäyksellä.

• Biohajoavaa

Pihalle kannattaa yöksi levitellä valkosipulijauhetta, aamulla voi sitten viedä kuolleet vampyyrinraadot kompostiin.

• Anonyymi

Mene töihin

• nrgl

Ei vampyyria voi tappaa. Ajatuskin on naurettava. Jos voisi ne tappaisivat itsensä.

• still_lolitaofyours

Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?

• Anonyymi
        still_lolitaofyours kirjoitti:

Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?

Hanki elämä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe