Miten tappaa vampyyri?

asiallinenkutennäet

Hei. En ole aiheeseen hurahtanut ja Twilight ei ole minun ainoa versioni vampyyreista, mutta olen pitkään miettinyt miten vampyyri tapetaan. Onko olemassa mitään toisenlaisia tapoja kuin ne tyypilliset: "Isketään vaarna sen sydämeen ja katkaistaan sen kaula ja sitten vielä poltetaan se!"?

14

2457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse

      Ei tartte tappaa. Kun kasvat vähän, niin tiedät saman.

    • !Minä!

      Ei siihen muita tapoja ole. Katso vampyyri elokuvia, ETK, eli ennen Twilightin keksimistä.

      • Talsiana

        Miksi haluaisit tappaa vampyyrin?


    • Ootko kattonut vähän vampyyripäiväkirjoja?

    • Henkilökohtaine mielipiteeni on et ne on kummia otuksii jos niitä on, mut ne on edelleen ihmisten ruumiissa, joten ne voi tappaa kuten ihmisenki voi.

    • Paras tapa on tietenkin seivästää se sydän vaarnalla kuten itse sanoit. Toinen hyvä keino on altistaa vampyyri auringonvalolle. Noiden kahden pitäisi toimia vampyyriin kuin vampyyriin. Jos True Bloodia ja The Strainia on uskominen niin hopea satuttaa niitä joten erilaisia hopeaketjuja sun muuta voi käyttää hyödyksi.

    • LähdeElämänTielle

      Lukekaa Raamattua.
      Uskokaa evankeliumi Jeesuksesta joka vapauttaa kaikista peloista ja ajatusharhoista totuuteen ja valoon.

    • Anzu95

      Hei olen vampyyri ja toedoksi että vaarnan lyöminen sydämmee tappaisi kenen tahansa. Aurinko ei tapa meita kun pystymme suojautumaan aurinkon valolta.

    • Remakat Ritarit animaatiosarjassa se tyhmempi ritari tuhosi vampyyrit valkosipuliröyhtäyksellä.

      • Biohajoavaa

        Pihalle kannattaa yöksi levitellä valkosipulijauhetta, aamulla voi sitten viedä kuolleet vampyyrinraadot kompostiin.


      • Anonyymi

        Mene töihin


    • nrgl

      Ei vampyyria voi tappaa. Ajatuskin on naurettava. Jos voisi ne tappaisivat itsensä.

      • still_lolitaofyours

        Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?


      • Anonyymi
        still_lolitaofyours kirjoitti:

        Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?

        Hanki elämä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe