Myyränkatu

turvennuijja

Olen nyt jotakin lueskellut ko. paikasta... Millaista siellä on asustella tänäpänä? Olisin mahdollisesti kokemäelle muuttamassa ja myyränkadulla on vapaita asuntoja melkolailla ja halvalla, että vähän pisti epäilyttämään. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

30

4295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä erehdy

      No ei kai kukaan hullu maksa siitä, että pääsee narkkien. murhamiesten, juoppojen tai muuten vaan epämääräisten ihmisten joukkoon asustelemaan. Tai tietysti, jos on itsekin samanainen... Eli kukaan täyspäinen ei tuonne muuta edes ilmaiseksi. Nykyään hakallakin on rauhallisempaa, kuin myyrällä.

      • Hohhoijakkaa

        Ovatko nämä samoja kiinteistöjä, joihin postikaan ei ole uskaltanut astua pitkään aikaan?
        ,
        Meno kuulostaa ihan samalta kuin Riihimäen VVO:n Kivimiehenkatu/Salkokujalla. Rappuihin on jouduttu palkkaamaan vartijoita.


      • Myyrätön
        Hohhoijakkaa kirjoitti:

        Ovatko nämä samoja kiinteistöjä, joihin postikaan ei ole uskaltanut astua pitkään aikaan?
        ,
        Meno kuulostaa ihan samalta kuin Riihimäen VVO:n Kivimiehenkatu/Salkokujalla. Rappuihin on jouduttu palkkaamaan vartijoita.

        Juurikin samoja.


    • Myyräkuume

      Eihän siitä ole kuin muutama kuukausi kun Myyrällä tapettiin se "rokkari" jolla oli naamakin tatuoitu. Aika virikkeellinen asuinympäristö; lapsiperheen unelmapaikka.

      • SäästäkääEdesLapset

        Sarkasmiahan tuo loppu varmaan oli, mutta älkää nyt vaan todellakaan lapsia sinne viekö! Huhu kertoo, että toisessa talossa asuisi myös tuomittu pedofiili... :( Ja kun koulukin viedään, niin todellakaan ei ole enää lapsiperheiden paikka koko Peipohja. Rellestäköön hörhöt keskenään sitten, kun lapsiperheet muuttaa muualle.


      • turvennuijja
        SäästäkääEdesLapset kirjoitti:

        Sarkasmiahan tuo loppu varmaan oli, mutta älkää nyt vaan todellakaan lapsia sinne viekö! Huhu kertoo, että toisessa talossa asuisi myös tuomittu pedofiili... :( Ja kun koulukin viedään, niin todellakaan ei ole enää lapsiperheiden paikka koko Peipohja. Rellestäköön hörhöt keskenään sitten, kun lapsiperheet muuttaa muualle.

        Sarkasmiksi sen käsitinkin, hahah. Juu siis ei olla muuttamassa Myyrälle, tuo menohan on ihan mahdotonta, en yhtään ihmettele miksi siellä on kämppiä tyhjinä ja yritetään halvalla tyrkyttää.. Kiitos oikeasti vastauksista, etten tyhmänä mennyt lankeamaan halpaan asuntoon. Sääli, etten ole Kokemäeltä muualta bongaillu asuntoja jotka sopis budjettiin ja olis elukat sallittuja.


    • myyrällä

      Itseasias mä asun myyrillä 7talos,ja meil on ainaki rauhallista asua ja meillä on vuotias lapsi. Välillä jotain pientä mökää, mutta ei mitenkään häiritsevästi.

    • Enasuis

      En muuttais myyrille mistään vaikka olis ilmanen kämppä.

      • Lämmintupa

        ja ihmiset. Niistä on myyrä tehty.


    • Pois123

      Vieläkö siellä jotkut viihtyy?

      • voiniitäaikoja

        Myyränkolo oli entis aikaan varma valinta pimpiä tai pimeä pullo.


    • myyrillähyväolla

      Täällä asutaan ja voin sanoa että nykyään taas viihtyy. Uusi taloyhtiön hallituksen pj. laittoi tuulemaan ja täältä on toistakymmentä taloutta saanut pakata kamansa. Todella rauhallista on nykyään.

      • MissäHörhötLuuraa

        Kappas, mut Hakalleko se hörhöporukka sit siirty takasin? Vai missä ne rellestää nykyään?


    • hyväettälähtivät

      Eipä ne ollut Kokemäeltä alunperinkään. Välillä miettii että onko jossain joku valtakunnallinen neuvontapuhelin jossa käsketään kaikkien hullujen muuttaa Kokemäelle...

    • 8.1-18

      nyt ainakin ysitalossa on tosi rauhallista ja muutenkin viihtyisää ja edullista asua,koska kaupunki ei enää rahoita epä sosiaalista ainesta tänne

      • MissäHörhöt

        No misäs ne nykyään sit asuu? Takaisin Hakalla?


      • Buahhah

        No täältä katottuna on se ysitalon porukkakin epösosiaalista ainesta.


    • MenkäätöihinHankulat

      Tainnut hallituksen uusi aktiivimalli pistää hankuloita liikenteeseen....

    • asukas

      tänä päivänä täällä on ihan hyvä asustaa,on rauhallista ja edullista. Olen työssä käyvä ihminen eikä ainakaan minun yö uniani ole häirinnyt mikään,elikä ihan samallaista kuin missä tahansa kerrostalossa

      • myyräonmaineensavanki

        Samaa mieltä. Rauhallista on. Ainakin 9 talossa. Saasta on häädetty.


      • terkkuja
        myyräonmaineensavanki kirjoitti:

        Samaa mieltä. Rauhallista on. Ainakin 9 talossa. Saasta on häädetty.

        Ne on kuallu huumeisiin ja viinaan.


      • Morsetus

        Tai menny Erkkilään??!


    • Slummiko

      Minkälainen paikka tämä Erkkilänkatu oikein on? Asuntoja myydään alle 200 euroa neliö.

      • HuonoSijoitus

        Slummipa hyvinkin. Aika epämääräistä sakkia siel hiihtää. Ja talot tosi huonossa kunnossa. Taitaapi olla joissain kämpissä ihan homettakin... Tai näin olen kuullut. Eli ei kannata ainakaan ostaa sieltä asuntoa.


      • Moila
        HuonoSijoitus kirjoitti:

        Slummipa hyvinkin. Aika epämääräistä sakkia siel hiihtää. Ja talot tosi huonossa kunnossa. Taitaapi olla joissain kämpissä ihan homettakin... Tai näin olen kuullut. Eli ei kannata ainakaan ostaa sieltä asuntoa.

        Eiköhän sinne hyysätty mamuja jossain vaiheessa oikeen urakalla...


      • asukas

        Tulkaa tutustumaan tulevana sunnuntaina 30.9-18 klo. 13.00 alkaen Myyränkatu 7 ja 9 asukkaisiin huoneistojen omistajiin ja vapaana oleviin asuntoihin. On asuntojen esittelyä , tarjolla on myös makkaraa , kahvia ja mukavaa yhteisoloa


      • kysyy-ystävällisesti-hän
        asukas kirjoitti:

        Tulkaa tutustumaan tulevana sunnuntaina 30.9-18 klo. 13.00 alkaen Myyränkatu 7 ja 9 asukkaisiin huoneistojen omistajiin ja vapaana oleviin asuntoihin. On asuntojen esittelyä , tarjolla on myös makkaraa , kahvia ja mukavaa yhteisoloa

        Eikös ole olutta ja tupakkaa tai muita huimaavia aineita tarjolla?


    • justiina91

      kaveri asuu erkkilässä edelleen. eivät ne siellä ole. erkkilä on ok.

    • 13.2-19

      mitä myyränkadulle kuuluu nykyisin,olen kuullut että muutoksia on tapahtunut

      • perhe

        hyvää kuuluu ,ihan normaalia ja rauhallista asumista aivan kuin missä tahansa kerrostalossa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe