Tietääkö kukaan hyvää perämoottorihuoltoa Tampereella tai lähiympäristössä? Ei tarvitse olla halvin kunhan työ ja suhtautuminen vanhoihin OMC -tuotteisiin asiallista.
Perämoottorihuolto Pirkanmaalla?
7
4647
Vastaukset
- kokemusta on
Eronen Valkeakoskella
- Johnson -83
Kiitos vinkistäsi! Kävin Erosen nettisivuilla ja paikka vaikutti kaikin puolin asialliselta, eli on vahva ehdokas moottorin huoltoliikkeeksi.
- Omssin koneet
On todella hyviä ja voimakkaita koneita.
Millainen kone sulla on-johon tarvitset apua?- Johnson -83
Valkoiset 70-80 -lukuiset "vanhan koulukunnan" Johnsonit ovat mielestäni 70-lukulaisten Mercuryjen kanssa tyylikkäimpiä perämoottoreita kautta aikojen. On hienoa että lisäkseni löytyy ko. moottoreiden arvostajia. Käsittääkseni ne ovat hyvin huollettuina todellisia ikirautoja.
- Jammu-Prötäri
Johnson -83 kirjoitti:
Valkoiset 70-80 -lukuiset "vanhan koulukunnan" Johnsonit ovat mielestäni 70-lukulaisten Mercuryjen kanssa tyylikkäimpiä perämoottoreita kautta aikojen. On hienoa että lisäkseni löytyy ko. moottoreiden arvostajia. Käsittääkseni ne ovat hyvin huollettuina todellisia ikirautoja.
On ne ikiliikkujia niin kauan kunnes on männänrenkaat palasina toisesta pytystä. Mikä sen tekee että samalla tavalla hajoovat kaikki noi 40-60 heppaset 2-pyttyset? Irtooko niissä renkaan lukitustappi ja pyörähtää katkos aukon kohdalle? Kolme samalla tavalla leikannutta oon purkanu.
Ja VRÖÖ-härpäkkeet onkin sitten oma lukunsa, no ne nyt ei ole kunnon 70-luvun kalustoa... - Siksi kysyin
Johnson -83 kirjoitti:
Kun oon oon huoltanu just 70-80 lukujen 20-35hv Omsseja, ja saanu ne todella hyvään iskuun.
En pyydä kalliiden pajojen hintoja, jos kysymys on vain perushuolloista, ja talvisuojauksesta. Mutta hommasta kannattaa sopia tarkemminkin. Asun nokialla, joten matka ei oo mikään ongelma. Jos haluat, niin neuvotellaan asiasta, ja sen kiireistä.
Soita-040 5923338 - Myös jamahoissa
Jammu-Prötäri kirjoitti:
On ne ikiliikkujia niin kauan kunnes on männänrenkaat palasina toisesta pytystä. Mikä sen tekee että samalla tavalla hajoovat kaikki noi 40-60 heppaset 2-pyttyset? Irtooko niissä renkaan lukitustappi ja pyörähtää katkos aukon kohdalle? Kolme samalla tavalla leikannutta oon purkanu.
Ja VRÖÖ-härpäkkeet onkin sitten oma lukunsa, no ne nyt ei ole kunnon 70-luvun kalustoa...On outoja laakerivikoja,-joita ei oo Evareissa,-eikä johnssoneissa, eikä myöskään omsseissa oo syöpymiä-niinkuin jamahoissa. JA niissä tuorevoitelu systeemeissä on myös jamahoissakin ollu häiriöitä, joten ei yhtää parempaa laatua, !
Mulla 90-mallin 20hv johnsson, ja näkisitpä, kuinka hyvin toimii, ja käy. uskomaton TEHO pikkumoottoriksi, ja käynnistyy kuin uusi.-vauhtia suvi veneellä 27 solmua kahen 100 kiloisen painolla-toinen taisi painaa 120kg ., ja kulutus oli 7tunnin kalareissulla- bensaa meni 4,1 litraa, ja täysilläkin ajettiin 4-5 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584