Mikä olis hyvä kisapiikki ensimmaiseksi?
Mikä olisi hyvä ensimäiseksi kisapiikiksi?
11
435
Vastaukset
Ei varmaan kannata kertoa mitään taustatietoja, tai minkälainen kisapiikki olisi hakusessa ja mihin käyttöön..?
Valkokilpisiä kisapiikkejä on huomattavasti vähemmän, kuin noita varsinaisia kisapelejä, jos nyt sellasta kaipaat.
Suska RM, Hondan CR, Kawasakin KX, Yammun YZ ainakin jää luultavasti pois laskuista, eli vaihtoehdot rajautunevat Temmiin, GG:seen, KTMään, Husabergiin ja Hussen WR:ään.
Kaikki noista luettelemistani on "hyviä" oikein käytettynä.
Siitä päästäänkin sitten siihen, että noita ei ole tehty käytettäväksi kadulla..
Jos ei ole aikaisempaa kokemusta noita, tai budjetti on luokka 2000e niin kannattaa tosiaankin jättää hankkimatta..- KTM > Husqvarna > Yamaha
Iteppä sain WRE hussen 2000€.
Olihan siinä tosin vaikka mitä vikaa mutta kuntoon tuli! - KTM > Husqvarna > Yamaha
KTM > Husqvarna > Yamaha kirjoitti:
Iteppä sain WRE hussen 2000€.
Olihan siinä tosin vaikka mitä vikaa mutta kuntoon tuli!Vielä sen verran lisään että ei ollut mikään 1982 malli vaan 08'. Paska vuosimalli sekin kyllä sen pakoaukonsäätimen takia. Mutta kyllä noita voi löytää tonttuparillakin, ei tarvitse maksaa 5500€.
- niii
KTM > Husqvarna > Yamaha kirjoitti:
Vielä sen verran lisään että ei ollut mikään 1982 malli vaan 08'. Paska vuosimalli sekin kyllä sen pakoaukonsäätimen takia. Mutta kyllä noita voi löytää tonttuparillakin, ei tarvitse maksaa 5500€.
WRE vaan sattuu olemaan katulaiska ja paljon luumumpi kuin se oikea WR.
- Vai ?
niii kirjoitti:
WRE vaan sattuu olemaan katulaiska ja paljon luumumpi kuin se oikea WR.
.... Sama kone, takaliite E koska endurot alla ?
Ja ostakaa ihmeessä KTM, husset on huonompia. - Perkele :S
Vai ? kirjoitti:
Ja ostakaa ihmeessä KTM, husset on huonompia.Eiku wait wut.
Juu unohappaa tuo :)
Talvi pitää painaa sillä kuitenki, keväällä varmaan hommaan semmosen mikä olis vähän Kevyempi Työntää Mäessä. Vai ? kirjoitti:
Ja ostakaa ihmeessä KTM, husset on huonompia.Eipä olekaan samoja osia WRE:ssä ja WR:ssä, kun on samat osat katulussun SM:än kanssa.
Minkäs kuvittelet sen WR*kisapiikin olevan, jos siinä ei ole enskat alla? =D
Mietippäs nyt hetki...- jepjep.
neekima kirjoitti:
Eipä olekaan samoja osia WRE:ssä ja WR:ssä, kun on samat osat katulussun SM:än kanssa.
Minkäs kuvittelet sen WR*kisapiikin olevan, jos siinä ei ole enskat alla? =D
Mietippäs nyt hetki...Juu kyllä mä tän hoksasin tuossa kun kirjotin 1.12.2014 ^^
WR:n kuristamaton putki tosin kiinni mulla. pytty sun muut kyllä luumua tavaraa :S
se nyt on vaan kun rahat ei riitä perkeleen perkele :# - lisää
jepjep. kirjoitti:
Juu kyllä mä tän hoksasin tuossa kun kirjotin 1.12.2014 ^^
WR:n kuristamaton putki tosin kiinni mulla. pytty sun muut kyllä luumua tavaraa :S
se nyt on vaan kun rahat ei riitä perkeleen perkele :#kaasarissa myös TT setti.
- Ja vielä lisää
lisää kirjoitti:
kaasarissa myös TT setti.
sitten kun talvella ajan niin ei tarvi kyllä enää lisää tehoa kun lähtee linttaan ihan riittävästi nytkin :S
- silleen
KTM ehdottomasti, kai sulla rahaa on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192300- 1482194
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522069Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän282003Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191605Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3731500Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään881450Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121346- 1301326
- 2631319