Ulkonäkö ja merkit

Tellu

Olen errrrittäin kiinnostunut astrologisten merkkien mahdollisesta korreloimisesta ihmisen ulkoisen habituksen kanssa, ehkäpä sen vuoksi että jos se olisi totta, siinä olisi ehkä jokin mitä pitää puoltavana todisteena astrologian toimivuudelle.

Olen kuitenkin aiemminkin havainnut että vaikka itse olenkin näkevinäni yhteneväisyyksiä saman aurinkomerkin edustajien kasvoissa, tätä eivät välttämättä ota todesta edes toiset astrologian harrastajat (saati sitten vastustajat). Miten mahtaa olla? Keksinköhän päästäni jos olen havaitsevinani yhtäläisyyksiä?

Kalan pärstävärkki on minulle yksi tutuimmista, sillä sellainen pällistelee peilistä vastaan. Kalalle ominaiseksi olen usein havainnut tietynlaisen turpeakasvoisuuden (voisi sanoa että pallinaamaisuuden), miehillä lisäksi on monilla jännä virne jota ei oikein osaa tähän kuvailla. Bruce Willis ja Renny Harlin virnuilevat joskus sillä tavoin. Ihmettelin joskus aikoinani että miten Willisillä voi olla samanlainen ilme kuin valokuvassa minusta itsestäni - en ihmettele enää kun tiedän että Willis on Kala. Renee Z (mikä hän nyt oli, Bridged Jonesin esittäjä) puolestaan omaa juuri sellaisen pöhönaaman, varsinkin jos kiloissa löytyy. (Sori jos tämä nyt loukkaa jotakuta, mutta en tiedä miten vesimerkille ominaisia kasvoja sitten pitäisi kuvailla hienostuneesti!)

Ennenkin olen maininnut Vaa'an suhteen että siinä on näemmä usein sirohko tyyppi pitkänomaisella päällä varustettuna. Hiukset saattavat usein olla suorat (hiirenhäntämäiset pahimmillaan). Leijonan katse saattaa olla tuikea, tai lievempänä sellainen kuin hän hieman rypistäisi kulmiaan. Kauriissa voi olla jotain kuivakkaa (ainakin miehessä), hän on helposti ajaton olemukseltaan.

Ja mitäs näitä nyt onkaan... Olisi kiva tietää onko KUKAAN muu lisäkseni yhtään kiinnostunut tästä aiheesta, ja onko kukaan havainnut mitään yhtäläisyyksiä aurinkomerkkien sisällä? Vai hukkaanko vain aikaani jos lässyttelen tästä aiheesta???

http://www.astrofaces.com/astrofaces/

Olisihan se kiva edes joskus löytää jonkun kanssa yhteinen sävel, ettei tuntuisi siltä että se mikä on itselle varsin todellista, on kaikille muille silkkaa huuhaata.

(Epäilen ettei tämä aihe kiinnosta moniakaan astrologeja, sillä he pelkäävät tekevänsä itsensä naurettavaksi jos alkavat väittää jotain mihin löytyy heti monta todistetta päinvastaisesta. Mutta itse kun en ole yhtään mitään, voin kiinnostua tasan mistä minua huvittaa, vai mitä. Tai sitten tämä on sellaista aihepiiriä mikä haluttaisiin jättää jonnekin historian hämärän hulluihin vuosiin?)

93

14950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jane doe

      En todellakaan yleistä mutta tässä jotain.

      Kauriit... hoikka olemus, on todella persoonallisen näköisiä mutta myös kuivahkoja (silti hyvännäköisiä) kauriita.

      Vesimiehillä on leveähköt kasvot, otsa ei ole järin korkea ja muutenkin sopusuhtainen naama. Silmät tuikkivat.

      Kaloilla on ne suuret vetiset silmät, mieskalat ovat hurmureita ja kaikilla kaloilla tuikkii silmät. Sympaattisen näköisiä.

      Oinailla on suuret (laajenevat) välittömät silmät. Silmät kertovat tunteet rehellisesti ja ilmeikkäästi.

      Härillä on voimakas luustorakenne kasvoissa, leveähköt keskiosasta. Ovat luonnollisen kauniita.

      Kaksosen tunnistaa vilkkaista silmistä ja itsevarmasta olemuksesta.

      Ravuilla on pitkät ja hoikat raajat(eivät välttämättä muuten hoikkia). "pianosormet" Silmissä on jotain pelottavaa.

      Leijonilla on mairea iso hymy ja itsetietoinen katse. Joskus silmistä kuvastuu ilkeys tai olisiko ylimielisyys parempi sana.

      Neitsyillä on viaton, puhdas katse. Tunnen monta vaaleaa neitsyttä.

      Vaakanaisilla on klassisen kauniit kasvot ja silmät. Miehet ovat komeita (miehet tunnistaa myös poikkeuksellisen hyvästä tyylitajusta).

      Skorpionin tunnistaa myös silmistä, toisinaan ne ovat pohjattomat, toisinaan pelottavat. Skorpionimiehet ovat laihahkoja. Naiset kantavat itsensä äärettömän seksikkäästi.

      Jousimiehen silmiin törmää. Heidän kasvoissaan on jotain selittämätöntä mutta jotenkin niin tuttua (olen itse jouskari hehheh). Miehillä voi olla suorakulmiomainen pään muoto, naisilla se on pehmeämpi. Korkea otsa.

      Ei muuta tältä erää.

      • Tellu

        Pienimuotoisen tutkimukseni perusteella olen itse ollut havaitsevinani että

        Oinas - pistävä, älyllinen katse (Heikki Kinnunen)

        Kaksoset - lievästi tuskainen, "olen ummella" -katse (Clint Eastwood, Marco B)

        Rapu - tuimat kulmat (Harrison Ford)

        Leijona - aiemmin mainitsemani "rypistys", tuikeus (jotkut kuvat Madonnasta tai Arnold S:sta)

        Neitsyt - eräänlainen kasvojen "puhtaus" tai tyyneys (vaikea kuvailla) Christopher Reeve - tarkastin ajan ja JIPPII ARVASIN KERRANKIN OIKEIN MERKIN!!! fiufiufiu!)

        http://www.fortunecity.com/lavender/greatsleep/1023/biography.html

        Vaaka - sympaattinen, ystävällinen katsanto

        Kauris - nimenomaan tuikkiva mutta myös terävä katse

        Vesimies - älyllinen, tuima katse

        Kalat - vetinen, toisissa maailmoissa oleva (likinäköinen tai karsastava) katse


      • ööö
        Tellu kirjoitti:

        Pienimuotoisen tutkimukseni perusteella olen itse ollut havaitsevinani että

        Oinas - pistävä, älyllinen katse (Heikki Kinnunen)

        Kaksoset - lievästi tuskainen, "olen ummella" -katse (Clint Eastwood, Marco B)

        Rapu - tuimat kulmat (Harrison Ford)

        Leijona - aiemmin mainitsemani "rypistys", tuikeus (jotkut kuvat Madonnasta tai Arnold S:sta)

        Neitsyt - eräänlainen kasvojen "puhtaus" tai tyyneys (vaikea kuvailla) Christopher Reeve - tarkastin ajan ja JIPPII ARVASIN KERRANKIN OIKEIN MERKIN!!! fiufiufiu!)

        http://www.fortunecity.com/lavender/greatsleep/1023/biography.html

        Vaaka - sympaattinen, ystävällinen katsanto

        Kauris - nimenomaan tuikkiva mutta myös terävä katse

        Vesimies - älyllinen, tuima katse

        Kalat - vetinen, toisissa maailmoissa oleva (likinäköinen tai karsastava) katse

        Mikä on tämä kalojen "vetinen katse"? Mulla on kolme kalaa ihan lähipiirissä ja ennemmin heidän katseensa on kirkas ja tuikkiva kuin mikään karsastava tai vetinen.

        Huuhaata tämmöiset.


      • Tellu
        ööö kirjoitti:

        Mikä on tämä kalojen "vetinen katse"? Mulla on kolme kalaa ihan lähipiirissä ja ennemmin heidän katseensa on kirkas ja tuikkiva kuin mikään karsastava tai vetinen.

        Huuhaata tämmöiset.

        Ilmeisesti astrologisten ulkonäkövertailujen suurimmaksi vaikeudeksi muodostuu KIELI.

        Omassa tuttavapiirissäni on tätä Kalaa jonkin verran ja heidän katseessaan on ollut jonkinlaista sisäänpäinkääntyneisyyttä. Miten se nyt sitten perhana kuvailisi?

        Nousu-Kalalle jonka joskus tunsin oli sanottu että hänen silmänsä ovat kuin kuolleella kalalla. Sanoja ei ollut tietoinen tyypin nousu-kaluudesta (eikä tyyppi itsekään).

        Mikä se tuikkiva katse sitten on, kun minä en tuiketta ole nähnyt kuin sellaisten ihmisten silmissä jotka juuri ovat vitsin murjaisseet?


      • veskari-nousuleijona
        ööö kirjoitti:

        Mikä on tämä kalojen "vetinen katse"? Mulla on kolme kalaa ihan lähipiirissä ja ennemmin heidän katseensa on kirkas ja tuikkiva kuin mikään karsastava tai vetinen.

        Huuhaata tämmöiset.

        On myös tuikkivat silMät mutta tottakuin onkin, katse on useasti hieman vetinen tai kirkas, herkästi punaiset myös..


      • Anonyymi
        Tellu kirjoitti:

        Pienimuotoisen tutkimukseni perusteella olen itse ollut havaitsevinani että

        Oinas - pistävä, älyllinen katse (Heikki Kinnunen)

        Kaksoset - lievästi tuskainen, "olen ummella" -katse (Clint Eastwood, Marco B)

        Rapu - tuimat kulmat (Harrison Ford)

        Leijona - aiemmin mainitsemani "rypistys", tuikeus (jotkut kuvat Madonnasta tai Arnold S:sta)

        Neitsyt - eräänlainen kasvojen "puhtaus" tai tyyneys (vaikea kuvailla) Christopher Reeve - tarkastin ajan ja JIPPII ARVASIN KERRANKIN OIKEIN MERKIN!!! fiufiufiu!)

        http://www.fortunecity.com/lavender/greatsleep/1023/biography.html

        Vaaka - sympaattinen, ystävällinen katsanto

        Kauris - nimenomaan tuikkiva mutta myös terävä katse

        Vesimies - älyllinen, tuima katse

        Kalat - vetinen, toisissa maailmoissa oleva (likinäköinen tai karsastava) katse

        Oinaalla ja kaksosilla on avoin katse. Vesimiehellä tarkasteleva katse.


    • jane doe

      Eikös Renée Zellweger ole härkä..

      • Tellu

        Taas kerran hyväuskoisesti uskoin jotain paskatietoa jostakin. Aina pitäisi muistaa tarkastaa.

        1 tappio, jatkan tutkimustani!


    • gemmah

      eikös se nouseva merkki ole se mikä näkyy enemmänkin ulkonäössä, kuin aurinkomerkki, niin minä olen asian ymmärtänyt.

      • Tellu

        Omalta osaltani kun olen nouseva Vaaka, minun on erittäin vaikea nähdä tätä nousevaa vaakuutta itsessäni. Tukkani ei ole aivan suora kuten au- ja Kuu-Vaaka-kumppanillani, ja varreltani olen äärimmäisen keskimittainen, en suinkaan pieni, siro ja hento.

        Hitler oli nousu-Vaaka. Ei näytä minulta... Toisaalta olen jostain muistaakseni lukenut että nousumerkkinä Vaaka on kaikkein kirjavin, ts. kaikkea löytyy. No, ystävällisen näköiseksi minua kai voisi sanoa, eivät yleensä ihmiset karkuun juokse tuolla maailmalla... (Tyypillinen Vaaka-ominaisuus.)

        Käytökseen nousu ainakin vaikuttaa, ja käsitykseni mukaan varsinaisesti siitä alkaen kun tulee aikuiseksi/kypsäksi.


      • dm_z
        Tellu kirjoitti:

        Omalta osaltani kun olen nouseva Vaaka, minun on erittäin vaikea nähdä tätä nousevaa vaakuutta itsessäni. Tukkani ei ole aivan suora kuten au- ja Kuu-Vaaka-kumppanillani, ja varreltani olen äärimmäisen keskimittainen, en suinkaan pieni, siro ja hento.

        Hitler oli nousu-Vaaka. Ei näytä minulta... Toisaalta olen jostain muistaakseni lukenut että nousumerkkinä Vaaka on kaikkein kirjavin, ts. kaikkea löytyy. No, ystävällisen näköiseksi minua kai voisi sanoa, eivät yleensä ihmiset karkuun juokse tuolla maailmalla... (Tyypillinen Vaaka-ominaisuus.)

        Käytökseen nousu ainakin vaikuttaa, ja käsitykseni mukaan varsinaisesti siitä alkaen kun tulee aikuiseksi/kypsäksi.

        mina olen ollut huomaavinani etta kuumerkillakin olevan vaikutusta tai tietenkin jos on paljon sisaplaneettoja jossain merkissa..


      • Tellu
        dm_z kirjoitti:

        mina olen ollut huomaavinani etta kuumerkillakin olevan vaikutusta tai tietenkin jos on paljon sisaplaneettoja jossain merkissa..

        Kuulema jos on vaikka 3, 4 tai enemmän planeettoja Oinassa voivat piirteet olla oinasmaiset ja esim. tukka punainen.

        Niin että kyllä toki ne voimakkaat painotukset tätä soppaa sotkevat vielä omaan suuntaansa...

        Oma Kuu-merkkini on Skorpioni ja vaikeahan se voi tietysti olla vesimerkkiä erottaa vesimerkistä, eli näytänkö au-Kalalta vai näkyykö tuo Skorpioni sitten jotenkin. Tunteissani se enemmän tuntuu näkyvän...


      • dm_z
        Tellu kirjoitti:

        Kuulema jos on vaikka 3, 4 tai enemmän planeettoja Oinassa voivat piirteet olla oinasmaiset ja esim. tukka punainen.

        Niin että kyllä toki ne voimakkaat painotukset tätä soppaa sotkevat vielä omaan suuntaansa...

        Oma Kuu-merkkini on Skorpioni ja vaikeahan se voi tietysti olla vesimerkkiä erottaa vesimerkistä, eli näytänkö au-Kalalta vai näkyykö tuo Skorpioni sitten jotenkin. Tunteissani se enemmän tuntuu näkyvän...

        joo tuon vahvan oinasvaikutuksen huomaa ainakin monista ystavistani. julkkiksien karttoja en ole juuri katsonut mutta eiko hanna pakarisella ollut ainakin oinas ja olisiko mars ja venus ollut myos oinaassa. monet kuuravut vaikka olisivatkin aivan muita merkkeja ja ihmiset joilla on vaan vahva rapu vaikutus kartalla tosi useasti tunnistaa myos rapumaisesta ulkonaosta. kuukaloillakin tiettyja yhtalaisyyksia mutta kuu skorppioneilla ei niinkaan paitsi etta he eivat ehka ole yhta sympaattisen ja jotenkin kiltin nakoisia..


      • Pässinpää
        dm_z kirjoitti:

        joo tuon vahvan oinasvaikutuksen huomaa ainakin monista ystavistani. julkkiksien karttoja en ole juuri katsonut mutta eiko hanna pakarisella ollut ainakin oinas ja olisiko mars ja venus ollut myos oinaassa. monet kuuravut vaikka olisivatkin aivan muita merkkeja ja ihmiset joilla on vaan vahva rapu vaikutus kartalla tosi useasti tunnistaa myos rapumaisesta ulkonaosta. kuukaloillakin tiettyja yhtalaisyyksia mutta kuu skorppioneilla ei niinkaan paitsi etta he eivat ehka ole yhta sympaattisen ja jotenkin kiltin nakoisia..

        Minulla neljä sisäplaneettaa oinaassa, aurinko ,kuu, mars ja venus. Olen siro, en liho millään, hiukseni olen pitänyt usein vaaleina, nyt ne ovat tummat raidoitetut. Nousevamerkkini on rapu. eikö nousuravuilla ole yleensä taipuvuutta pulleuteen?


      • aihe
        Pässinpää kirjoitti:

        Minulla neljä sisäplaneettaa oinaassa, aurinko ,kuu, mars ja venus. Olen siro, en liho millään, hiukseni olen pitänyt usein vaaleina, nyt ne ovat tummat raidoitetut. Nousevamerkkini on rapu. eikö nousuravuilla ole yleensä taipuvuutta pulleuteen?

        Jos sinulla on nouseva rapu heikko eli ei paljon aspekteja tai planeettoja ykköshuoneessa tai planeetat viittaavat hoikkuuteen (merkurius), ei ole mikään ihme ettet ole pullea. Lisäksi sisäplaneetat oinaassa auttavat sinua pitämään painosi kurissa, erityisesti mars joka kuluttaa energiaa.

        Mutta, mutta... Vanhemmiten saattaa olla mahdollista, että rapunoususi yllättää ikävällä tavalla. Varsinkin jos mars ei enää jaksa innostaa sinua kuluttamaan energiaasi. Eli pidä huolta mars-planeettaenergioistasi ja kuluta paljon huoneen osoittamalla tavalla (esim. jos mars on 10 huoneessa kuluta paljon energiaa työssäsi jne.)


      • hmm mmm
        Pässinpää kirjoitti:

        Minulla neljä sisäplaneettaa oinaassa, aurinko ,kuu, mars ja venus. Olen siro, en liho millään, hiukseni olen pitänyt usein vaaleina, nyt ne ovat tummat raidoitetut. Nousevamerkkini on rapu. eikö nousuravuilla ole yleensä taipuvuutta pulleuteen?

        lihavuudesta en tieda varmaan siihen vaikuttaa nyt muutkin asiat kuin nouseva ja pelkat planeetat niinkuin muuhunkin ulkonakoon. mutta mielestani useasti esim vahva rapu vaikutus nakyy erityisesti kasvoista ja ehka muustakin ulkonaosta toki poikkeuksia loytyy paljon..


      • yks
        Pässinpää kirjoitti:

        Minulla neljä sisäplaneettaa oinaassa, aurinko ,kuu, mars ja venus. Olen siro, en liho millään, hiukseni olen pitänyt usein vaaleina, nyt ne ovat tummat raidoitetut. Nousevamerkkini on rapu. eikö nousuravuilla ole yleensä taipuvuutta pulleuteen?

        tunnen erään todella pullean immeisen ja hän on nousumerkiltään kauris! eli voit hyvinkin ottaa "ulkonäköä" vastamerkistäsi eli kauriista, sinä siro rapu!
        yksi nousurapu tosin on kovasti viime aikoina pullistunut, nimittäin kaija koo, eikö?


      • terve vaan toveri!!
        Tellu kirjoitti:

        Omalta osaltani kun olen nouseva Vaaka, minun on erittäin vaikea nähdä tätä nousevaa vaakuutta itsessäni. Tukkani ei ole aivan suora kuten au- ja Kuu-Vaaka-kumppanillani, ja varreltani olen äärimmäisen keskimittainen, en suinkaan pieni, siro ja hento.

        Hitler oli nousu-Vaaka. Ei näytä minulta... Toisaalta olen jostain muistaakseni lukenut että nousumerkkinä Vaaka on kaikkein kirjavin, ts. kaikkea löytyy. No, ystävällisen näköiseksi minua kai voisi sanoa, eivät yleensä ihmiset karkuun juokse tuolla maailmalla... (Tyypillinen Vaaka-ominaisuus.)

        Käytökseen nousu ainakin vaikuttaa, ja käsitykseni mukaan varsinaisesti siitä alkaen kun tulee aikuiseksi/kypsäksi.

        Ai en tiennykkää et hitleriki oli nouseva vaaka, aika mielenkiintosta...
        Mulla on sitte vähän samaa ku hitlerillä ku pidän kauheeta kurii himassa.
        Ja eikä hitlerilläki ollu se väli etuhampaissa, multa ainaki löytyy.
        Mulla on kyl luonnonkiharuutta hiuksissa. en oo mäkää siro ennemminkin isoluinen.
        Ja aika isot korvat..kuulee paremmin...mut nyt nukuttaa.


      • Pässinpää
        yks kirjoitti:

        tunnen erään todella pullean immeisen ja hän on nousumerkiltään kauris! eli voit hyvinkin ottaa "ulkonäköä" vastamerkistäsi eli kauriista, sinä siro rapu!
        yksi nousurapu tosin on kovasti viime aikoina pullistunut, nimittäin kaija koo, eikö?

        Niin, eli ulkonäkö voi tulla myös laskevasta merkistä... Mahdollista joo. Jännä juttu! Tämä onkin mielenkiintoinen aihe =)


      • Skuaavi
        Tellu kirjoitti:

        Kuulema jos on vaikka 3, 4 tai enemmän planeettoja Oinassa voivat piirteet olla oinasmaiset ja esim. tukka punainen.

        Niin että kyllä toki ne voimakkaat painotukset tätä soppaa sotkevat vielä omaan suuntaansa...

        Oma Kuu-merkkini on Skorpioni ja vaikeahan se voi tietysti olla vesimerkkiä erottaa vesimerkistä, eli näytänkö au-Kalalta vai näkyykö tuo Skorpioni sitten jotenkin. Tunteissani se enemmän tuntuu näkyvän...

        Minulla on kauriissa aurinko, kuu ja merkurius, skorpionissa venus, mars ja jupiter, nousumerkkinä härkä (ei planeettoja 1 huoneessa). Minkälaisen vaikutelman tuosta kauris-skorpioni kuviosta oikein saa?

        Mielestäni olen siro tai pienikokoinen ja muodokas, minua ei saa oikein lihomaan millään, hiukset ovat epäsuomalaisen vahvat, tummat ja paksut - välillä olen oikein tuskaillut kuontaloni kanssa. Ikäväkseni minulla on silmät syvällä päässä ja joskus huomaan katseeni olevan erittäin terävä ja pistävä, taitaa olla sitä skorpparivaikutusta.


      • Tellu
        Skuaavi kirjoitti:

        Minulla on kauriissa aurinko, kuu ja merkurius, skorpionissa venus, mars ja jupiter, nousumerkkinä härkä (ei planeettoja 1 huoneessa). Minkälaisen vaikutelman tuosta kauris-skorpioni kuviosta oikein saa?

        Mielestäni olen siro tai pienikokoinen ja muodokas, minua ei saa oikein lihomaan millään, hiukset ovat epäsuomalaisen vahvat, tummat ja paksut - välillä olen oikein tuskaillut kuontaloni kanssa. Ikäväkseni minulla on silmät syvällä päässä ja joskus huomaan katseeni olevan erittäin terävä ja pistävä, taitaa olla sitä skorpparivaikutusta.

        (Täytyi oikein tihrustaa noita viivoja että minne se polku vie, ja kaippa kyssä tämä minulle oli esitetty.)

        Luin jostakin (Astrologos muistaakseni) ammoin että Härkä nousumerkkinä aiheuttaa tummahkot kiharat hiukset ja olisiko ollut kalpeahkon ihon. (Toivottavasti en muista päin pers...) Tämän perusteella muuten epäilinkin omaa isääni nous. Häräksi, vaikka se kuulema on kai aika harvinainen nousu Suomessa(?)

        Kauris puolestaan kutistaa kokoon, itseasiassa taisi muinoin tuntemani Kauris olla juuri tuollainen Aurinko- ja Kuu-Kauris, ja hän oli varsin siro ja kompaktikokoinen ainaskin nuorna miesnä. Merkuriuksesta Kauriissa tulisi mieleen jonkinlainen jäyhyys, elikkä ettei ihan hirmuisesta hölpöttäjästä olisi kyse. Venus ja Mars varmasti tuovat luonteeseen kiihkeyttä Skorpionissa, johon Jupiter sitten lisää omaa laajentavaa energiaansa.

        Summa summarum: tulee mieleen Humisevan harjun "Heathclif".


      • Skuaavi
        Tellu kirjoitti:

        (Täytyi oikein tihrustaa noita viivoja että minne se polku vie, ja kaippa kyssä tämä minulle oli esitetty.)

        Luin jostakin (Astrologos muistaakseni) ammoin että Härkä nousumerkkinä aiheuttaa tummahkot kiharat hiukset ja olisiko ollut kalpeahkon ihon. (Toivottavasti en muista päin pers...) Tämän perusteella muuten epäilinkin omaa isääni nous. Häräksi, vaikka se kuulema on kai aika harvinainen nousu Suomessa(?)

        Kauris puolestaan kutistaa kokoon, itseasiassa taisi muinoin tuntemani Kauris olla juuri tuollainen Aurinko- ja Kuu-Kauris, ja hän oli varsin siro ja kompaktikokoinen ainaskin nuorna miesnä. Merkuriuksesta Kauriissa tulisi mieleen jonkinlainen jäyhyys, elikkä ettei ihan hirmuisesta hölpöttäjästä olisi kyse. Venus ja Mars varmasti tuovat luonteeseen kiihkeyttä Skorpionissa, johon Jupiter sitten lisää omaa laajentavaa energiaansa.

        Summa summarum: tulee mieleen Humisevan harjun "Heathclif".

        Juu, kyllähän se sinulle oli tarkoitettu :) Jotenkin mä ajattelin, että se kauris-skorpioni vahvuusaspekti näkyisi ulkonäössä enemmän. Luonteen osalta meni nappiin. Mielenkiintoinen tuo nousuhärkyys...penskana mun hiukset oli korkkiruuvilla luonnostaan ja vieläkin aiheutan kampaajilleni päänvaivoja hiusteni itsepäisellä luontaisella taipumisella. Iho on tosiaan suht kalpea, onneksi värivoiteilla ja meikillä saa edes vähän väriä naamaan :)

        Mikään ruuneperi en tosiaan ole eli myyntimiestä ei saisi sitten kirveelläkään. Mieheni ei kuulemma aina ota selvää minusta, mitä mielessäni loppujen lopuksi liikkuu, kun en aina kerro mietteitäni ja naamasta ei välttämättä mieliala näy.

        Mielestäni tuo vertaus Heathcliffiin oli harvinaisen imarteleva: arvoituksellinen, intohimoinen rakkaudessaan ja vihassaan eikä turhan turisija. Vaikka hän onkin vähän pelottava, silti hänessä on jotain äärimmäisen herkkää ja puoleensavetävää.


    • tämä

      Oinaat-yleensä naiset siroja urheilullisia vartaloltaan, miehet atleettisia. Naiset eivät ole muodokkaita, ennemminkin poikamaisia vartalolataan.

      Härät-Taipuvaisia lihomaan helposti. Hartiakkaita.

      Kaksonen-siroja luustoltaan.

      Rapu-Miehet lyhyitä. Vatsakkaita. Helposti lähestyttävän näköisiä kasvoistaan.

      Leijona-Usein vaaleita. viettelevät silmät. Ryhdikäs olemus.

      Neitsyt-miellyttävän näköisiä.

      Vaaka-Usein rintavia naiset.

      Skorpioni-Usein tummia. Hiukset mustat tai hyvin tummat. Tumma läpitunkeva katse.

      Jousimies-Yleensä pitkiä.

      Kauris-Naiset siroja. miehet pitkiä ja hoikkia.

      Vesimies-Usein tummia. Ilmeettömiä.

      Kalat-Taipuvaisia lihomaan. Kasvoissa yleensä jotain persoonallista.

      • luna

        Hyvin paljon niinkuin kirjoitit. Olen huomannut vielä, että es. jousimiesmiehet ovat paljon "menevämpiä" kuin naiset. Jouskarinaiset ennemmin kotonakin viihtyvää sorttia, monet lihavia!


    • jane doe

      Kauris: kuivahko mutta komea: Orlando Bloom, popstarsin Juho. Persoonallinen: John Travolta, Heather Graham. Travoltassa on jotain skorpionimaista..
      Vesimiehiä tiedän vain muutaman mutta Elijah Woodilla on nimenomaan leveät kasvot ja matalahko otsa.
      Kalat: Sympaattinen Juliette Binoche (Pieni Suklaapuoti)
      Vaaka: klassisen kaunis Emily Procter (CSI Miami Calleigh)

      Ääh en jaksakkaan listata. Olen aika haka merkkien tunnistuksessa mutten osaa paremmin selittää kuinka sen teen. Katseesta sen tietää, niin monivivahteinen kuin se onkin. Henkilöä pitää tarkkailla jonkin aikaa.

      • Tellu

        http://www.eonline.com/On/Revealed/Shows/Travolta/bio.html

        Travolta varsinkin nyt plösömpänä vaikuttaa jotenkin vesimerkkimäisen pehmeältä. Mutta ylläolevalla sivulla on kuva hänen silmiensä alueesta, ja siinä on juuri ilmamerkeille ominaista katseen tiukkuutta.

        Toisaalta itseäni hämää esim. Timothy Dalton. Äijä on vissiin just ja just Oinas(?) ja minulle tulee aina ilmamerkki mieleen, varsinkin Vesimies.

        Taidan olla aika onneton törttö tässä merkkibongailussa, ei pelkkä kiinnostus tee lahjakkaaksi...

        Mutta kiva tietää että asia tosiaan kiinnostaa jotakuta toistakin!


      • jane doe
        Tellu kirjoitti:

        http://www.eonline.com/On/Revealed/Shows/Travolta/bio.html

        Travolta varsinkin nyt plösömpänä vaikuttaa jotenkin vesimerkkimäisen pehmeältä. Mutta ylläolevalla sivulla on kuva hänen silmiensä alueesta, ja siinä on juuri ilmamerkeille ominaista katseen tiukkuutta.

        Toisaalta itseäni hämää esim. Timothy Dalton. Äijä on vissiin just ja just Oinas(?) ja minulle tulee aina ilmamerkki mieleen, varsinkin Vesimies.

        Taidan olla aika onneton törttö tässä merkkibongailussa, ei pelkkä kiinnostus tee lahjakkaaksi...

        Mutta kiva tietää että asia tosiaan kiinnostaa jotakuta toistakin!

        Tuli kyllä välittömästi mieleen vaaka tuosta silmäkuvasta.


    • tylsistynyt

      tähtimerkkien ulkonäöstä kirjoittaa linda goodman aika hauskasti ja osuvasti

      ainakin kalojen ihmeellisistä silmistä puhuttiin.. vaaoilla sanottiin olevan kiharat hiukset ja hymykuopat, leijonista mainittiin, että ovat ylvään näköisiä.. ravuilla sanottiin olevan pienet silmät ja monilla oinailla olisi kuulemma voimakkaat kulmakarvat.. lukekaa ja ihmetelkää

      • Tellu

        Mitään en niin haluaisikaan kuin "ihmeelliset" Kalan silmät, mutta kun omissani ei ole yhtään mitään hienoa. Eivät ole suuret eivätkä loistavat. Tylsät ja tavalliset vaan. Pläh.

        Tulee vähän mieleen että tuo suuret silmät -jankutus on enempi sellaista tuulesta temmattua, että kun kyseessä on neptuniaaninen, toisissa maailmoissa leijuva keijuihminen, niin pakkohan sillä on olla haltian silmät.

        No jos jollakulla on niin kivat sinne!


      • Päkätin

        Totta! Tunnen monta rapua ja monella heistä on pienet silmät, aasialais tyyppiset. Itselläni on voimakkaat kulmakarvat (neljä sisäplaneettaa oinaassa) ja silmänikin ovat pienehköt (olen nousurapu). enpä olekkaan ajatellut sitä noin =)


      • Päkätin
        Päkätin kirjoitti:

        Totta! Tunnen monta rapua ja monella heistä on pienet silmät, aasialais tyyppiset. Itselläni on voimakkaat kulmakarvat (neljä sisäplaneettaa oinaassa) ja silmänikin ovat pienehköt (olen nousurapu). enpä olekkaan ajatellut sitä noin =)

        joku puhui ravun kuukasvoista. Ystävälläni on sellaiset kuumaiset kasvot ja eksoottisen pienet silmät, hän on aurinko rapu sekä nouseva rapu =) Hassua miten jotkut pitävätkin paikkaansa.


      • kuukala
        Tellu kirjoitti:

        Mitään en niin haluaisikaan kuin "ihmeelliset" Kalan silmät, mutta kun omissani ei ole yhtään mitään hienoa. Eivät ole suuret eivätkä loistavat. Tylsät ja tavalliset vaan. Pläh.

        Tulee vähän mieleen että tuo suuret silmät -jankutus on enempi sellaista tuulesta temmattua, että kun kyseessä on neptuniaaninen, toisissa maailmoissa leijuva keijuihminen, niin pakkohan sillä on olla haltian silmät.

        No jos jollakulla on niin kivat sinne!

        moi!
        olen aina tuumannut että kalojen (kuu tai aurinko) katseessa on jotain pakenevaa. en osaa paremmin selittää, se pakenevuus tulee ehkä kuvissa paremmin esiin. oma katseeni nimenomaan kuvissa on sellainen että voisi hyvin kuvitella kaksi kättä pystyyn että stop, ei lähemmäksi!


      • Tellu
        kuukala kirjoitti:

        moi!
        olen aina tuumannut että kalojen (kuu tai aurinko) katseessa on jotain pakenevaa. en osaa paremmin selittää, se pakenevuus tulee ehkä kuvissa paremmin esiin. oma katseeni nimenomaan kuvissa on sellainen että voisi hyvin kuvitella kaksi kättä pystyyn että stop, ei lähemmäksi!

        ...mielestäni. Omissa kuvissani näytän siltä kuin kaikki energia pakenisi silmistäni jonnekin sisäänpäin...


    • Astron

      "Renee Z (mikä hän nyt oli, Bridged Jonesin esittäjä) puolestaan omaa juuri sellaisen pöhönaaman, varsinkin jos kiloissa löytyy. (Sori jos tämä nyt loukkaa jotakuta, mutta en tiedä miten vesimerkille ominaisia kasvoja sitten pitäisi kuvailla hienostuneesti!)"

      Hänen nimensä siis on Renee Zellweger, mutta hän ei ole aivan mitä ite sanoisin "vesimerkin edustajaksi". Hänen aurinkomerkkinsä on härkä ja kuumerkki leijona. Muista asemista muistan näin äkkiseltään, että hänen kartallaan Venus on oinaassa. Hänen askendentistaan en tiedä.

      Ulkonäköön vaikuttaa moni tekijä enkä ole ite yleensä viittinyt spekuloida siitä. Auringolla, Kuulla ja askendentilla lienee tekijöistä merkittävin vaikutus. Tosin kartta on kokonaisuudessaan otettava huomioon.

      • Juu, huomasin jo mokani

        Ja mietinkin nyt että mikähän hänestä sitten tekee niin pelottavan(kin) tutun näköisen. Menee liian hakemalla hakemiseksi jos lässyttelen että ovathan Kala ja Härkä sentään kuutiossa eli harmonisessa suhteessa toisiinsa. Höh, se nyt ei ainakaan ulkonäköä samankaltaiseksi tee.

        Parempi kun ei ala nähdä näkyjä... Vaikka miten houkuttaisi selitellä kaikki harakat, varpuset, talitintit ja närhet kaikki variksiksi jos diggaa varis-teoriaa. :P


    • aihe

      Olen itsekin useasti tarkkaillut ihmisten ulkoista habitusta löytääkseni astrologisia merkkejä. Havaintoni ovat, että varsinaista aurinkomerkkiä ei näy ulkonäöstä. Poikkeuksena on tietenkin se, jos aurinkomerkissä on paljon planeettoja. Tai jossakin muussa merkissä.

      Olen havainnut, että nouseva merkki ja siinä olevat planeetat kuvastavat aika paljon ulkonäköä. En tarkoita nyt pienuutta, suuruutta, hiusten väriä tai muuta sellaista, jotka ovat geeniperimän aikaansaannoksia. Mutta on tiettyjä pieniä juttuja, jotka kuultavat läpi.

      Vahvalla leijonalla on usein leijonaharjainen tukka ellei sitten ole geeniperimän mukaan kalju, mutta kaljukin on jotenkin ylvään näköinen ikäänkuin se kannattaisi näkymätöntä leijonaharjasta. Leijonalla on epämiellyttävä ominaispiirre, että hän ikäänkuin katselee ihmistä nenänvarttaan pitkin. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että hän tuntee ylemmyyttä vaan se on yksinkertaisesti leijonan tapa. Olen huomannut, että tämä koskee myös pienikokoisia leijonia: hekin katsovat toista nenänvarttaan pitkin vaikka joutuisivat kurottamaan kaulaansa ylöspäin.

      Kaksosilla on usein pitkä kaula, kun taas härillä on lyhyt kaula ja paksu niska. Tämä pätee myös, jos ensimmäisessä huoneessa on Venus. Pitkäkaulaisilla voi olla ensimmäisessä huoneessa Merkurius.

      Tyypillinen vesimies(nousuinen) on ilmeetön ja usein vetelähkö ja myöhemmin lihava(Travolta). Mutta katsokaapa joskus vesimiehen (paljon planeetoja vesimiehessä tai nouseva vesimies tai Uranus ykköshuoneessa (joka muuten tekee pitkäksi)) silmiä: usein yläluomet lähtevät keskeltä jyrkästi alaspäin muodostaen kuin avonaisen v-kirjaimen. Luomet eivät roiku uneliaasti kuin kaloilla vaan vesimiessilmien ominaismuoto näyttää jotenkin kaikkinäkevältä ja valppaalta. Vesimiehillä on myös vahvat reidet (ellei geeniperimä sano toista).

      Kaikista merkeistä kauneimmat nilkat on kaloilla. Vaikka he he olisivat tukeviakin, nilkat ovat sirot ja usein päättyvät myös siromuotoisiin jalkoihin.

      Kauriita on kahta tyyppiä: toinen kuivakka ja pieniluinen, toinen romuluinen. Saturnus ykkösessä tekee usein pienikokoiseksi (siis pienempikoiseksi kuin omat vanhempansa) ja kuivakaksi.

      Entäpä rapu-huomioni? Rakastan heidän kuukasvojaan. Niissä on jotain äärettömän rauhoittavaa. Kiinalaisetkin arvostavat suuresti kuukasvoja.

      En aio käydä kaikkia merkkejä läpi tässä. Mutta mielenkiintoista on seurata eri ihmisten habitusta. Itse olen nouseva skorpioni, pienikokoinen, pippurinen ja niin teräväsilmäinen, että toisten on vaikea kestää katsettani.

      • Tellu

        Sinulla on varmaankin eniten kokemusta tästä aiheesta tähän mennessä.

        Vetelistä Vesimiehistä tulee tietysti mieleen lähes surullisen kuuluisan vetelä Jörn Donner. Tuosta V-katseesta en oikein osaa sanoa, mutta tietynlaista tuimuutta olen itse ollut havaitsevinani (esimerkkinä vaikkapa Richard Dean Anderson).

        Olen tuntenut varsin pienen Kaurismiehen... Nam.

        Jalat itsessäni (olen Kala) ovat mielestäni paras kohtani... Sääriäkin myöten. Toisaalta myös heikko kohtani; jalkani kipeytyvät lähes kaikissa mahdollisissa kengissä paitsi lenkkareissa.

        Kuulemani mukaan sukupolvella jolla on Pluto Leijonassa on helposti plutooninen (läpitunkeva) katse. Tuon ihmispolven keikkuessa vallankahvassa itsekkyys kukoistaa... (Sori jos nyt taas loukkaa jotakuta, mutta siltä se vaan vaikuttaa.)


      • aihe
        Tellu kirjoitti:

        Sinulla on varmaankin eniten kokemusta tästä aiheesta tähän mennessä.

        Vetelistä Vesimiehistä tulee tietysti mieleen lähes surullisen kuuluisan vetelä Jörn Donner. Tuosta V-katseesta en oikein osaa sanoa, mutta tietynlaista tuimuutta olen itse ollut havaitsevinani (esimerkkinä vaikkapa Richard Dean Anderson).

        Olen tuntenut varsin pienen Kaurismiehen... Nam.

        Jalat itsessäni (olen Kala) ovat mielestäni paras kohtani... Sääriäkin myöten. Toisaalta myös heikko kohtani; jalkani kipeytyvät lähes kaikissa mahdollisissa kengissä paitsi lenkkareissa.

        Kuulemani mukaan sukupolvella jolla on Pluto Leijonassa on helposti plutooninen (läpitunkeva) katse. Tuon ihmispolven keikkuessa vallankahvassa itsekkyys kukoistaa... (Sori jos nyt taas loukkaa jotakuta, mutta siltä se vaan vaikuttaa.)

        Kaurisvaikutteiset (saturnus) ovat minustakin jänniä tyyppejä. Sitkeys näkyy selkeästi heidän ulkomuodossaan. Joskus ei tarvitse kuin vilkaista heihin, niin tietää että tässä on peräänantamatonm tyyppi - asiassa kuin asiassa. Eivät he silti ole itsepäisiä vesimiesten tapaan, mutta eivät helpolla luovutakaan. Fyysisesti peräänantamattomia, totisesti. Sen tietää jokainen nainen, joka on päässyt kaurisvaikutteisen makuun.

        Olet oikeassa Jörn Donnerin edustavuteen vesimies-merkistä. Mitään niin tyypillistä en ole nähnyt.

        Oli kiva tietää, että huomioni kalojen jaloista piti sinun kohdallasi paikkansa. Ja juuri jalkojen herkkyys on ominaista kalavaikutteisille.


      • nousuoinas

        Kiinnostaisi kuulla, minkälaiseksi arvioisit ulkonäköni.


      • aihe
        nousuoinas kirjoitti:

        Kiinnostaisi kuulla, minkälaiseksi arvioisit ulkonäköni.

        Sinun ulkonäkösi saattaa olla minkälainen tahansa. Olen monta kertaa painottanut, että pelkkä nousumerkki tai aurinkomerkki eivät yksistään näy ulkomuodossa vaan kysymys on painotteisuudesta. Eli jos sinulla on planeettoja nousumerkissäsi, silloin se näkyy ulkonäössäsi ELLEI sitten sinulla ole vielä enemmän planeetoja jossain muusa merkissä.

        Jos sinulla esimerkiksi on lisäksi Mars ykköshuoneessasi, se vaikuttaa paljon. Olet tuimakatseinen soturi ja mikäli olet mies, olet kalju. Mutta todennäköisesti olet nainen, joten se siitä.

        Oinaalle tyypillinen tuntomerkki on otsa, jonka ohimoluista näkee selkeästi sarvenalut. Ja kun oinas nostaa kulmakarvojaan, rypyt kaareutuvat kohti nenää eli muodostavat jälleen sarvenalun muodon. Tunnen monia oinaita ja jostakin syystä kukaan heistä ei ole kovin pitkä. Useinmiten heillä on ollut sopusuhtainen vartalo ja hyvännäköiset jalat (reidet). Kävelytyyli on reipasta ja vauhti on niin kova, etten ole tahtonut pysyä perässä.

        Koska Mars on oinaan hallitsija, katsopa minne sinun Marsisi on sijoittunut: sinulla on paljon sen merkin olemusta.


      • nousuoinas
        aihe kirjoitti:

        Sinun ulkonäkösi saattaa olla minkälainen tahansa. Olen monta kertaa painottanut, että pelkkä nousumerkki tai aurinkomerkki eivät yksistään näy ulkomuodossa vaan kysymys on painotteisuudesta. Eli jos sinulla on planeettoja nousumerkissäsi, silloin se näkyy ulkonäössäsi ELLEI sitten sinulla ole vielä enemmän planeetoja jossain muusa merkissä.

        Jos sinulla esimerkiksi on lisäksi Mars ykköshuoneessasi, se vaikuttaa paljon. Olet tuimakatseinen soturi ja mikäli olet mies, olet kalju. Mutta todennäköisesti olet nainen, joten se siitä.

        Oinaalle tyypillinen tuntomerkki on otsa, jonka ohimoluista näkee selkeästi sarvenalut. Ja kun oinas nostaa kulmakarvojaan, rypyt kaareutuvat kohti nenää eli muodostavat jälleen sarvenalun muodon. Tunnen monia oinaita ja jostakin syystä kukaan heistä ei ole kovin pitkä. Useinmiten heillä on ollut sopusuhtainen vartalo ja hyvännäköiset jalat (reidet). Kävelytyyli on reipasta ja vauhti on niin kova, etten ole tahtonut pysyä perässä.

        Koska Mars on oinaan hallitsija, katsopa minne sinun Marsisi on sijoittunut: sinulla on paljon sen merkin olemusta.

        Lienee nousumerkin ansiota, että olen melko vauhdikas kävelijä. Lisää sarvia pukkaa... Mars oli näköjään Härässä. :)
        Aurinkomerkkini on Kalat.


      • aihe
        nousuoinas kirjoitti:

        Lienee nousumerkin ansiota, että olen melko vauhdikas kävelijä. Lisää sarvia pukkaa... Mars oli näköjään Härässä. :)
        Aurinkomerkkini on Kalat.

        Unohdin sanoa erään oinaan erityispiirteen. Oinaalla on usein kauniin pyöreä kallonmuoto. Siis kallo ei ole pitkänomainen, kulmikas (tosin sinun Marsisi härässä voi aiheuttaa kulmikkuutta) vaan pyöreä. Valitettavasti naisten kallonmuotoa on vaikea tarkkailla, mutta tyypillinen oinaspainotteinen on usein kalju, ja kalju todella sopii hänelle juuri pyöreän kallonmuodon vuoksi.

        Se kulmien kohottaminen: monilla ihmisillä kulmien kohottaminen ei aiheuta kaaria vaan suoraa tai aaltoilevaa viivaa otsalla. Oinaspainotteisilla tulee molemmille puolille otsaa kaaret, jotka tavallaan myötäilevät kohonneita kulmakarvoja.


      • Tellu
        aihe kirjoitti:

        Sinun ulkonäkösi saattaa olla minkälainen tahansa. Olen monta kertaa painottanut, että pelkkä nousumerkki tai aurinkomerkki eivät yksistään näy ulkomuodossa vaan kysymys on painotteisuudesta. Eli jos sinulla on planeettoja nousumerkissäsi, silloin se näkyy ulkonäössäsi ELLEI sitten sinulla ole vielä enemmän planeetoja jossain muusa merkissä.

        Jos sinulla esimerkiksi on lisäksi Mars ykköshuoneessasi, se vaikuttaa paljon. Olet tuimakatseinen soturi ja mikäli olet mies, olet kalju. Mutta todennäköisesti olet nainen, joten se siitä.

        Oinaalle tyypillinen tuntomerkki on otsa, jonka ohimoluista näkee selkeästi sarvenalut. Ja kun oinas nostaa kulmakarvojaan, rypyt kaareutuvat kohti nenää eli muodostavat jälleen sarvenalun muodon. Tunnen monia oinaita ja jostakin syystä kukaan heistä ei ole kovin pitkä. Useinmiten heillä on ollut sopusuhtainen vartalo ja hyvännäköiset jalat (reidet). Kävelytyyli on reipasta ja vauhti on niin kova, etten ole tahtonut pysyä perässä.

        Koska Mars on oinaan hallitsija, katsopa minne sinun Marsisi on sijoittunut: sinulla on paljon sen merkin olemusta.

        Juu, minäkin aikoinani olin töissä jossa about jokatoinen iikka oli Oinas ja loput kai sitten Kaloja... Niin eivät ne Oinaat mitenkään pitkiä olleet. Varsinkaan eräs miespuolinen Oinas.

        Pitkä Oinas kuitenkin löytyy ihan tv-ruudun takaa, Conan O'Brien (>Sub-tv).

        Kaljusta Oinaasta tulee mieleen Spede...


      • Tellu
        Tellu kirjoitti:

        Juu, minäkin aikoinani olin töissä jossa about jokatoinen iikka oli Oinas ja loput kai sitten Kaloja... Niin eivät ne Oinaat mitenkään pitkiä olleet. Varsinkaan eräs miespuolinen Oinas.

        Pitkä Oinas kuitenkin löytyy ihan tv-ruudun takaa, Conan O'Brien (>Sub-tv).

        Kaljusta Oinaasta tulee mieleen Spede...

        Hätäisenä ihmisenä unohdan aina jotakin. "Aihe" taisi mainita Oinaiden pyöreän pään... Eiköhän sellainen pallopäisyys hyvin sovellukin merkille jota pidetään eläinradan 1. merkkinä, "vauva/lapsi"-merkkinä.


      • aihe
        Tellu kirjoitti:

        Hätäisenä ihmisenä unohdan aina jotakin. "Aihe" taisi mainita Oinaiden pyöreän pään... Eiköhän sellainen pallopäisyys hyvin sovellukin merkille jota pidetään eläinradan 1. merkkinä, "vauva/lapsi"-merkkinä.

        on ollut minunkin mielessäni. Oinaathan ovat ikuisia lapsia, ainakin mitä halujen tyydyttymiseen tulee. Täytyy saada karkkia HETI, täytyy saada tuo ihana pusero HETI, täytyy saada tuo auto HETI, täytyy saada tuo nainen/mies HETI (toisaalta tämä viimeinen ei aina pidä paikkansa, Oinaat pystyvät piirittämään kumppanikseen valitsemaansa vaikka kuinka kauan, kuitenkin pääasia siinäkin on: MINUN haluni on tärkein asia maailmassa).

        Älkää ottako tätä kritiikkinä: olen suuri Oinas-fani ja Tellun tavoin olen tavannut heitä paljon.


      • piilopässi kai
        aihe kirjoitti:

        on ollut minunkin mielessäni. Oinaathan ovat ikuisia lapsia, ainakin mitä halujen tyydyttymiseen tulee. Täytyy saada karkkia HETI, täytyy saada tuo ihana pusero HETI, täytyy saada tuo auto HETI, täytyy saada tuo nainen/mies HETI (toisaalta tämä viimeinen ei aina pidä paikkansa, Oinaat pystyvät piirittämään kumppanikseen valitsemaansa vaikka kuinka kauan, kuitenkin pääasia siinäkin on: MINUN haluni on tärkein asia maailmassa).

        Älkää ottako tätä kritiikkinä: olen suuri Oinas-fani ja Tellun tavoin olen tavannut heitä paljon.

        apuu-va, piti paikkansa muhun toi HETI. just noin toimin enkä malta yhtään odotella...aurinkomerkkini on neitsyt, mutta se on oinaan dwadissa, voisko olla noin TUTA??


      • Tellu
        aihe kirjoitti:

        on ollut minunkin mielessäni. Oinaathan ovat ikuisia lapsia, ainakin mitä halujen tyydyttymiseen tulee. Täytyy saada karkkia HETI, täytyy saada tuo ihana pusero HETI, täytyy saada tuo auto HETI, täytyy saada tuo nainen/mies HETI (toisaalta tämä viimeinen ei aina pidä paikkansa, Oinaat pystyvät piirittämään kumppanikseen valitsemaansa vaikka kuinka kauan, kuitenkin pääasia siinäkin on: MINUN haluni on tärkein asia maailmassa).

        Älkää ottako tätä kritiikkinä: olen suuri Oinas-fani ja Tellun tavoin olen tavannut heitä paljon.

        Itselläni on Kuun yläsolmu, Kheiron ja Venus/Saturnus-yhtymä Oinaassa. Tuskastun hyvin nopeasti sairastamisiin (viitannee Kheironin merkitykseen parantajana), minulla on jatkuva pakottava tarve kehittyä ja petraantua ihmisenä (yläsolmu on yhtymässä Kheironiin), ja tuolla eroottisella puolella olen ollut melkoisen räväkkä otteissani välillä... Ei siinä kauaa miehet vikise, kun vien.


    • aihe

      Kulttuuriympäristömme vaikuttaa meidän kaikkien ulkonäköön. Siksi olenkin etsinyt ihmisten ulkoisesta habituksesta pieniä vihjeitä astrologisiin merkkeihin.

      Yhteen aikaan tarkkailin ihmisten kävelytyyliä ja sitä, miten he seisoivat ja istuivat. Ja toden totta, joitakin yhteensopivuuksia ilmenikin, vaikka muuten he eivät näyttäneet merkeiltään.

      Leijonavaikutteiset, esimerkiksi, kävelevät etuosa eteenpäin työntyneenä. Vähän niin kuin sanonta rinta rottingilla, mutta leijonan tapauksessa koko etuosa, vatsaa myöten on rottingilla. Leijonalla on aina hyvä ryhti. Tosin jos hän on päässyt kovin lihomaan, sitä ei aina huomaa. Mutta jos katsoo leijonaa selkärangan puolelta, huomaa, että hänellä on usein (muistakaa, etten halua yleistää, koska planeettojen sijainnit ja aspektit ykköshuoneeseen vaikuttavat ratkaisevasti) suora selkäranka - ihan kuin olisi seiväs työnnetty sisään.

      Härkäpainotteisilla olen huomannut kyrmyniskaista kävelyä ja seisomista. Neitsytpainotteisista sanotaan (!) että he istuvat jalat ristissä. En osaa sanoa pitääkö se paikkansa. Mutta kävelytyylistä erottaa selkeimmin kaksospainotteisen, hän tavallaan hypähtelee ja astuu kaksi askelta siinä missä leijona astuu yhden. Kunnon kaksospainotteista on hauska seurata perässä - jos pysyy.

      Kaurispainotteisista silmiinpistävin tyyli on selän kumaruus. Siinä missä leijonalla on seiväs selkärangassa, kauriilla on usein ässäpipari (kai olette syöneet?). Olen huomannut että kauriit kävelevät etupainotteisesti eli hartiat työntyvät ensin. Tämä sopii sekä naisiin että miehiin.

      Muista merkeistä olen huomannut, että oinaspainotteisilla on aina kiire eteenpäin, ravut kävelevät rauhallisesti, vaa'at sulavasti, leijonat tömistelevät majesteetillisesti, kalat kävelevät sirosti, sanotaan että neitsyet kävelevät jalat sisäänpäin (kertokaa jos olette huomannut) ja härät rynnistävät ja raivaavat tietä.

      Nämä minun huomioni eivät ole yleistyksiä. Kaikki härät eivät esimerkiksi rynnistä, eivätkä kaikki kalat sipsuttele sirosti. Juuri se tekeekin astrologiasta mielenkiintoisen, koska eri aspekteista on niin monta mahdollisuutta tulkita päin mäntyä.

      • oikeaan!

        Ainakin härän kohdalla osui oikeaan. Paavo Lipposella on viisi planeettaa härässä. Ja hän on selkeästi "kyrmyniskainen" seisoja. Oletteko huomanneet, että Paavo seisoo aina tumput suoraan sivuilla? Kuuluukohan tämäkin härän tunnusmerkkeihin?


      • Tellu

        Leijona-nousuinen mieheni tapaa pitää leukaansa hyvin paljon pystyssä, ikäänkuin lisätäkseen mittaa lyhykäiseen Vaaka-varteensa... Joskus se alkaa ärsyttää, ja esteettisesti se ei ole kovin miellyttävää, ikäänkuin lyhentää hänen niskaansa (enkä tykkää juntturaniskoista).


      • aihe
        Tellu kirjoitti:

        Leijona-nousuinen mieheni tapaa pitää leukaansa hyvin paljon pystyssä, ikäänkuin lisätäkseen mittaa lyhykäiseen Vaaka-varteensa... Joskus se alkaa ärsyttää, ja esteettisesti se ei ole kovin miellyttävää, ikäänkuin lyhentää hänen niskaansa (enkä tykkää juntturaniskoista).

        Juuri sitä tarkoitin nenänvartta pitkin katsomisella! Leijonat nostavat leukaansa voidakseen katsoa alas nenänvartta pitkin. Kiva, että osui oikeaan.

        Onko hän myös hyväryhtinen?


      • aihe
        oikeaan! kirjoitti:

        Ainakin härän kohdalla osui oikeaan. Paavo Lipposella on viisi planeettaa härässä. Ja hän on selkeästi "kyrmyniskainen" seisoja. Oletteko huomanneet, että Paavo seisoo aina tumput suoraan sivuilla? Kuuluukohan tämäkin härän tunnusmerkkeihin?

        En noista tumpuista tiedä mitään. Mutta tosi on, että Lipponen seisoo aina tumput suorana. Täytyypä ruveta tarkkailemaan muidenkin härkien käsiä.


      • Tellu
        aihe kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin nenänvartta pitkin katsomisella! Leijonat nostavat leukaansa voidakseen katsoa alas nenänvartta pitkin. Kiva, että osui oikeaan.

        Onko hän myös hyväryhtinen?

        Ei tuo ainakaan kumarassa kulje tai yritä mitenkään asennoilla peitellä mitään kohtaan itsestään... Sellainen reippauden ja jämäkkyyden johtotähti koko ukko... xD

        Ja tukkansa hän haluaa kammata mieluiten taapäin.


      • aihe kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin nenänvartta pitkin katsomisella! Leijonat nostavat leukaansa voidakseen katsoa alas nenänvartta pitkin. Kiva, että osui oikeaan.

        Onko hän myös hyväryhtinen?

        Itse taas suhtaudun tähän asiaan tosi kriittisesti koska jostain syystä en usko,että ulkonäköä voisi "nähdä"kartasta tai omasta aurinkomerkistä!Itsellä mikään aurinko merkkiini viittaava ulkonäkö juttu ei ole pitänyt paikkaansa!


      • aihe
        Leena kirjoitti:

        Itse taas suhtaudun tähän asiaan tosi kriittisesti koska jostain syystä en usko,että ulkonäköä voisi "nähdä"kartasta tai omasta aurinkomerkistä!Itsellä mikään aurinko merkkiini viittaava ulkonäkö juttu ei ole pitänyt paikkaansa!

        Olen vastauksissani kirjoittanut koko ajan "painotteista". Jos sinulla on viisi planeettaa jossakin merkissä, se todennäköisesti vaikuttaa ulkonäköösi. Sen merkin ei välttämättä tarvitse olla sinun aurinkomerkkisi. Ensimmäinen huone vaikuttaa enemmän kuin aurinkomerkki, mutta ei sekään välttämättä näy ulkonäössä, jos huone on heikko.

        Astrologinen kartta täytyy ottaa kokonaisuudessaan huomioon, kun ryhdytään määrittelemään ihmisen sisäistä tai ulkoista habitusta.


      • veskari-nousuleijona

        Pistää lusikkansa soppaan!
        Kuulosti tutulta, minulla on kalat-ystävä joka kävelee sirosti, ja kalat-nousuneitsyt joka kävelee jalat sisäänpäin, itse olen vesimies-nousuleijona ja aina saan satikutia tömistelystä..
        ilmeisesti jonkn kohdalla vaikuttaa nousu enempi ja jonkun aurinko.. Ja tietysti muistakin jutuista kartalla?


      • veskari-nousuleijona
        Tellu kirjoitti:

        Ei tuo ainakaan kumarassa kulje tai yritä mitenkään asennoilla peitellä mitään kohtaan itsestään... Sellainen reippauden ja jämäkkyyden johtotähti koko ukko... xD

        Ja tukkansa hän haluaa kammata mieluiten taapäin.

        olen kuullut olevan hyväryhti aina, ja hieman ylpeä ja kopea katse. Vaikka en tarkoita olla sellainen.
        Ystäväni on myös nousuleijona, ja hän kävelee aina hyvin ryhdikkäästi, kuten joku mainitsi seipäästä selkärangassa.
        Veljeni taas on aurinkomerkiltään leijona, ja hän on olemukseltaan hieman kömpelö ja jämäkkä ehkä, voi johtua nuoresta iästäkin, nousumerkki täytynee ottaa selville, jospa siellä on jotain viitettä.


    • Aurinkoleijona

      Itse ajattelen, että en tunnista merkkejä pelkästään kasvonpiirteiden vuoksi vaan ulkoisen kokonaisuuden perusteella ts. eleet, ilmeet, tavan " olla " ja puhua ja sitten sen luontaisen karisman jota on tai ei; siis kaikki se mitä kanssaihmiset meistä ulospäin havaitsevat. Mm näin, että mistä tunnistaa esim. ravun ja leijonan isommassa ihmisryhmässä? No siitä että jos rapu saapuu hieman myöhässä paikalle, hän hiipi mahdollisimman huomaamattomana seinänviertä paikalleen ja toivoo punaisena ettei kukaan huomaa.. jos nyt ensinkään enää uskaltaa mennä sisään. Leijona taas odottaa että kaikki ovat paikallaan tai tulee muuten myöhässä paikalle ja tekee jollain tasolla entreen jota ei voi olla huomaamatta; positiivisesti tai negatiivisesti.
      No, myönnetään ainakin tuo myöhästelypuoli... Olen myös kuullut leijonan ulkoisiksi tunnusmerkeiksi korkean otsan, ja voimakkaat kasvonpiirteet sekä hiukset jotka ovat tärkeä osa leijonaa. Oinaasta taas olen kuullut, että heidän kulmakarvoissaan on tämä sarven muoto ja myös etuhiukset tekevät samanmuotoisen lähdön: ja muistankin erään oinaspoikaystäväni jolla oli nämä molemmat tunnusmerkit.Mutta joo, näitä kuvauksia olen myös lukenut joistain kirjoista, lienevätkö sattumaa?!

      • yks tarkka!

        heh, meillä oli aikoinaan leijona pariskunta kavereina, ja juu, jos sovittiin että tulevat klo 17 maissa, niin saapuivat klo 19 selitysten kera ja helkkarinmoisella mölyllä, klo 18 kyllä soitettiin että me vähän myöhästytään......
        ja vastavuoroisesti oltiin sovittu että me menemme heille klo 20, ja me todella tulimme tasan klo 20, jolloin emäntä saapuu kotiasussaan ovelle, että HÄH!!! nytkö te tulitte????? no hänpä tässä alkaa valmistelee ruokaa, mieheni on kaupassa vielä....ja niiiiiin edelleen. hoh , aika rasittavaa sanoisinkin. samalla tyylillä molemmat aikoinaan V E N Y I V Ä T työpaikoilleen... :))
        että sellaista luontaista etuoikeutta ja karismaa!
        rapu on kyllä juu pahoillaan jos myöhästyy, sillä AIKA ON RAHAA, TIETÄÄ TARKKA RAPU!


      • Aurinkoleijona
        yks tarkka! kirjoitti:

        heh, meillä oli aikoinaan leijona pariskunta kavereina, ja juu, jos sovittiin että tulevat klo 17 maissa, niin saapuivat klo 19 selitysten kera ja helkkarinmoisella mölyllä, klo 18 kyllä soitettiin että me vähän myöhästytään......
        ja vastavuoroisesti oltiin sovittu että me menemme heille klo 20, ja me todella tulimme tasan klo 20, jolloin emäntä saapuu kotiasussaan ovelle, että HÄH!!! nytkö te tulitte????? no hänpä tässä alkaa valmistelee ruokaa, mieheni on kaupassa vielä....ja niiiiiin edelleen. hoh , aika rasittavaa sanoisinkin. samalla tyylillä molemmat aikoinaan V E N Y I V Ä T työpaikoilleen... :))
        että sellaista luontaista etuoikeutta ja karismaa!
        rapu on kyllä juu pahoillaan jos myöhästyy, sillä AIKA ON RAHAA, TIETÄÄ TARKKA RAPU!

        Juupa juu, katsos me ollaan niin erilaisia me ihmiset, karismaa tai ei.


      • Leo eläin
        Aurinkoleijona kirjoitti:

        Juupa juu, katsos me ollaan niin erilaisia me ihmiset, karismaa tai ei.

        Siinä vilahti sakset kolosta ja nappasi hännästä...


      • enepäile

        tottakai on järkevää ulkoistaa kaikki merkit,mutta tiedäthän itsekkin,että nouseva merkki on kaiken A&O.Itse olen aur-kalat,AC-skorpioni,kuu-neisyt.Olen huomannut esim. sen mitä noususkorpioneista sanotaan,että he kulkevat niin,että lantio kulkee jotenkin edellä,en tiedä mistä johtuu,mutta muistaakseni mua sanottiin koulussa ylpeäksi ym.(voiskohan johtua nousu-skorpionin vaikutuksesta).Mua jopa sanottiin v:mäiseksi koska kuljin omia polkujani,tarkoittaa etten ruvennut mielistelemään ketään(helpommalla pääsee jos on oikea perseennuolija)Tää homma karkas nyt käsistä ihan kokonaan,mä aloitin tän nousumerkeillä ja nyt oon itsekkin no pikemminkin laskussa.Tsemppiä sulle


      • Aurinkoleijona
        enepäile kirjoitti:

        tottakai on järkevää ulkoistaa kaikki merkit,mutta tiedäthän itsekkin,että nouseva merkki on kaiken A&O.Itse olen aur-kalat,AC-skorpioni,kuu-neisyt.Olen huomannut esim. sen mitä noususkorpioneista sanotaan,että he kulkevat niin,että lantio kulkee jotenkin edellä,en tiedä mistä johtuu,mutta muistaakseni mua sanottiin koulussa ylpeäksi ym.(voiskohan johtua nousu-skorpionin vaikutuksesta).Mua jopa sanottiin v:mäiseksi koska kuljin omia polkujani,tarkoittaa etten ruvennut mielistelemään ketään(helpommalla pääsee jos on oikea perseennuolija)Tää homma karkas nyt käsistä ihan kokonaan,mä aloitin tän nousumerkeillä ja nyt oon itsekkin no pikemminkin laskussa.Tsemppiä sulle

        Jostain olen lukenut, että aurinkomerkki on se omakuva eli käsitys itsestä ja nousumerkki taas se kuva jonka perusteella muut tulkitsevat sinua. Kuumerkin vaikutus näkyi siinä oman psyyken ja sisäisen maailman toiminnassa ja tilassa. Näin siis jotenkin mutta tuo Telluhan sen varmaan tietäis tarkemmin?! Nousumerkkini on rapu ja kuumerkki skorpioni. En tunne montaakaan kalaa paitsi isäni joka on kalat,ja hän on erittäin karismaattinen, arvostettu ja pidetty henkilö. Tsemppiä sulle myös!


      • Tellu
        Aurinkoleijona kirjoitti:

        Jostain olen lukenut, että aurinkomerkki on se omakuva eli käsitys itsestä ja nousumerkki taas se kuva jonka perusteella muut tulkitsevat sinua. Kuumerkin vaikutus näkyi siinä oman psyyken ja sisäisen maailman toiminnassa ja tilassa. Näin siis jotenkin mutta tuo Telluhan sen varmaan tietäis tarkemmin?! Nousumerkkini on rapu ja kuumerkki skorpioni. En tunne montaakaan kalaa paitsi isäni joka on kalat,ja hän on erittäin karismaattinen, arvostettu ja pidetty henkilö. Tsemppiä sulle myös!

        ...niin enpä tiedä siitä paremmin tietämisestä, mutta luulisin että se menee jotakuinkin näin:

        Aurinko kuvaa ihmisen perusenergiaa, ja mielestäni tämä on puhtaimmillaan ja selkeimmillään lapsena ja nuorena, joskin se tietysti koko elämän ajan vaikuttaa värittäen ihmisen maailmankuvaa ja taipumuksia.

        Kuu osoittaa ihmisen tapaa tuntea ja ilmaista tunteitaan.

        Nousumerkin katson kuvaavan sitä millaisen kuvan ihminen antaa itsestään vieraille ihmisille ja pinnallisemmassa kanssakäymisessä (ns. vieraskoreat ihmissuhteet), ja nousu varsinaisesti tulee päällimmäiseksi käyntikortiksi kun ihmisestä tulee täysi-ikäinen (mikä ei välttämättä aina käy yksiin 18 ikävuoden kanssa).


      • aihe
        Tellu kirjoitti:

        ...niin enpä tiedä siitä paremmin tietämisestä, mutta luulisin että se menee jotakuinkin näin:

        Aurinko kuvaa ihmisen perusenergiaa, ja mielestäni tämä on puhtaimmillaan ja selkeimmillään lapsena ja nuorena, joskin se tietysti koko elämän ajan vaikuttaa värittäen ihmisen maailmankuvaa ja taipumuksia.

        Kuu osoittaa ihmisen tapaa tuntea ja ilmaista tunteitaan.

        Nousumerkin katson kuvaavan sitä millaisen kuvan ihminen antaa itsestään vieraille ihmisille ja pinnallisemmassa kanssakäymisessä (ns. vieraskoreat ihmissuhteet), ja nousu varsinaisesti tulee päällimmäiseksi käyntikortiksi kun ihmisestä tulee täysi-ikäinen (mikä ei välttämättä aina käy yksiin 18 ikävuoden kanssa).

        suurinpiirtein menee. Lisäisin tuohon vielä, että nousumerkki kertoo siitä miten muut näkevät meidät eli osittain se kattaa myös ulkomuodon. Sillä useinhan me emme itse näe ulkomuotoamme sellaisena kuin muut. Itsekin olen mielestäni ihan erilaisen näköinen kuin mitä muut kertovat. Jopa peilikin tuntuu joskus valehtelevan.


      • Aurinokoleijona
        Tellu kirjoitti:

        ...niin enpä tiedä siitä paremmin tietämisestä, mutta luulisin että se menee jotakuinkin näin:

        Aurinko kuvaa ihmisen perusenergiaa, ja mielestäni tämä on puhtaimmillaan ja selkeimmillään lapsena ja nuorena, joskin se tietysti koko elämän ajan vaikuttaa värittäen ihmisen maailmankuvaa ja taipumuksia.

        Kuu osoittaa ihmisen tapaa tuntea ja ilmaista tunteitaan.

        Nousumerkin katson kuvaavan sitä millaisen kuvan ihminen antaa itsestään vieraille ihmisille ja pinnallisemmassa kanssakäymisessä (ns. vieraskoreat ihmissuhteet), ja nousu varsinaisesti tulee päällimmäiseksi käyntikortiksi kun ihmisestä tulee täysi-ikäinen (mikä ei välttämättä aina käy yksiin 18 ikävuoden kanssa).

        Niin vähän uumoilinkin jutun olevan, ja tunnistan kyllä nykyään käyttäytymisessäni rapumisia juttuja, mutta niistä ulkoisista merkeistä en ole ihan varma.


      • Kauris

        Kiinalaisen horoskoopin mukaan olet..? Sitten on tuo MBTI? Sieltä voisi löytyä loput, mitä horoskoopit eivät kykene selittämään. Sitten on vielä tuo enneagrammi, enemmän tuohon käyttäytymiseen liittyvää.


      • Kauris kirjoitti:

        Kiinalaisen horoskoopin mukaan olet..? Sitten on tuo MBTI? Sieltä voisi löytyä loput, mitä horoskoopit eivät kykene selittämään. Sitten on vielä tuo enneagrammi, enemmän tuohon käyttäytymiseen liittyvää.

        Mihin merkkiin liitetään luonnonkiharat hiukset?


      • Kauris
        Leena kirjoitti:

        Mihin merkkiin liitetään luonnonkiharat hiukset?

        Onko sun veriryhmäsi 0 (nolla)?


      • Aurinkoleijona
        Leena kirjoitti:

        Mihin merkkiin liitetään luonnonkiharat hiukset?

        härkiin? Minulla myös on vaikka olenkin leijona. Itseasiassa muistuttaa väriltään ja malliltaankin harjasta, on sellainen karhea ja pörheä...


      • Tellu
        Leena kirjoitti:

        Mihin merkkiin liitetään luonnonkiharat hiukset?

        Ainakin Astrologos-lehden mukaan. Ko. lehdessä oli joskus joku hyvä artikkeli eri nousumerkeistä ja tuo jäi mieleen sen vuoksi että tuumailin josko isäni olisi ollut nouseva Härkä. (No ei ainakaan istuva, hah hah.)

        Mielestäni au-Härillä ei välttämättä ole kiharia hiuksia, ainakin mitä olen noita julkkiksia pällistellyt ja pari Häritsyä itsekin tavannut, niin enempi heille tuntuu olevan yhteistä tukan väri, joka näyttäisi olevan useimmiten(?) vaaleanruskea.

        Muusikko Hector, pai tö vei, on jännä tyyppi joka on syntynyt niin täysin Oinaan ja Härän rajalla, että ota hänestäkin selvä, mutta ulkoisesti hän mielestäni on tyypillinen Härkä: nuorena hoikka ja noin poispäin. Koska Oinaat vaikuttaisivat useimmiten varsin lyhykäisiltä, niin Hector sopii paremmin Härän kuvaukseen, vaikka saattaa olla että hän on Oinas jotakuinkin 29.5 astetta tai jotain sinnepäin (pitäisi tarkistaa jostain).


      • veskari-nousuleijona
        Aurinkoleijona kirjoitti:

        härkiin? Minulla myös on vaikka olenkin leijona. Itseasiassa muistuttaa väriltään ja malliltaankin harjasta, on sellainen karhea ja pörheä...

        täällä väliin heittelen kommenttia, olen innoissani että joitakin muitakin kiinnostaa..
        "harjasta" sen verran että itselläni on karhea tukka myös. Veljelläni on sileä paksu ja "kultainen", vaalea siis.


      • veskari-nousuleijona
        veskari-nousuleijona kirjoitti:

        täällä väliin heittelen kommenttia, olen innoissani että joitakin muitakin kiinnostaa..
        "harjasta" sen verran että itselläni on karhea tukka myös. Veljelläni on sileä paksu ja "kultainen", vaalea siis.

        sori, siis veljeni on aurinkoleijona itse nousu


    • Utelias

      Moi Tellu! :)

      Kiinnostaisiko sua yrittää arvioida mun aurinko/nousu merkkejä parin foton perusteella? Itseäni rupes vaan tuo kovasti kiinnostamaan...joten arvailuja saisi kyllä heittää (kriittisinkin) kommentein ;)

      • Intuitiolla tietenkin

        Kalat kyllä tunnistaa siitä hieman kalamaisesta olemuksesta, siitä usein puuttuu "ryhti" vaikka he ryhdikkäitä voisivat muuten ollakin. KÄdenpuristuskin on usein melko vetelä.

        Skorpioninaiset tunnistan melko varmasti. Heissä on se intensiivinen katse, ripset eivät turhia räpyttele. Heihin voisi sanoa, että jos katse voisi tappaa niin ...

        Leijonien katse taas on useimmiten myös intensiivinen, mutta se ei ole tuijottava niin kuin skorppareilla vaan useimmiten sensuelli.

        Neitsyillä on useimmiten puhdas katse, sellainen asiallinen.

        Onhan näitä. Usein osun oikeaan kun veikataan mitä kukin on merkiltään.


      • Tellu

        (Oli tämä aloitus ehtinyt niin alas piiloon etten tullut tsekanneeksi tätä pitkään aikaan.)

        Voi, minä en taida kovin haka tässä asiassa olla vaikka se minua kovasti kiinnostaakin! Olen senverta monta kertaa veikannut väärin kaikenlaisista teeveelärveistä että eipä taida sitä lahjakkuutta löytyä. Mutta jos tässä joku asiastaan (lahjoistaan) vuorenvarma esittäytyisi, joku muu ja ottaisi jobin?

        :P

        Tuolla ne muuten ottaisivat mielellään uusia kuvia varmasti vastaan:

        http://www.astrofaces.com/astrofaces/


      • utelias
        Tellu kirjoitti:

        (Oli tämä aloitus ehtinyt niin alas piiloon etten tullut tsekanneeksi tätä pitkään aikaan.)

        Voi, minä en taida kovin haka tässä asiassa olla vaikka se minua kovasti kiinnostaakin! Olen senverta monta kertaa veikannut väärin kaikenlaisista teeveelärveistä että eipä taida sitä lahjakkuutta löytyä. Mutta jos tässä joku asiastaan (lahjoistaan) vuorenvarma esittäytyisi, joku muu ja ottaisi jobin?

        :P

        Tuolla ne muuten ottaisivat mielellään uusia kuvia varmasti vastaan:

        http://www.astrofaces.com/astrofaces/

        ...pah..pois turha epäröinti ;)
        Oishan tuo hauska nähdä mihin kolahtaisi..väärästä veikkauksesta nyt ei toki kukaan voi loukkaantua....ja arvostelua pitää sietää ;) No mut jos kiinnostaa koittaa nii voin pari fotoo nakata! :)


    • veskari-nousuleijona

      Hierojalla ollessani tuli puhetta horoskooppimerkeistâ, hierojani poika oli sama aurinko-ja nousumerkki. Hän oli hyvin perillä jutuista ja teki pientä monille ihmisille maksua vastaan kartan selityksineen.

      En ollut aivan 100% varma omasta nousustani silloin ja hän lupasi tarkistaa asian.
      Hän sanoi myös sen olevan aika varmasti leijona, koska kertoi minut ensimmäisen kerran nähneensä ajatelleensa kasvoni muistuttavan tätä merkkiä, ja hän kertoi myös että hymyillessäni näki aivan kuin valon aalto olisi pyyhkâissyt kasvojeni yli.(kuulema tyypillistä leijonille)

      Hän ei ollut ensimmäinen ihminen joka tästä "valosta" mainitsi hymyillessäni. Olin kuullut aikaisemminkin valosta kasvoillani mutta silloinen henkilö ei taas ollut sen ihmmeemmin tietoinen horoskooppimerkeistä.
      Sen takia kiinnostuin todella tästä ja se jäi mieleeni, sen jälkeen olen huomannut useasti tarkkailevani tuttavieni kasvoja vertaillessa horoskooppiin..Ja kyllä sen oppii tunnistamaan, vaikka ei aina pidäkâän paikkaansa, riippuen planeetoistako? En oikein taida näitä kaikkia astrologian juttuja mutta kiinnostunut olen.

      • Tellu

        Nyt kun tulit maininneeksi tuon valon, niin oma kumppanihan on nousu-Leijona ja au-Vaaka. Hänessä tuntuu "turhan" usein korostuvan Leijonalle ominainen arvokkuus (tulee vaikutelma itsetärkeydestä, mikä ei ole kivaa), mutta kyyyllä kai siellä se lämmönleimahduskin toisinaan vilahtaa. Luulin että se olisi vaakamainen piirre, mutta kun olen nähnyt jotain julkkis-au-Vaakoja potreteissa niin ei heissä välttämättä sellaista lämpöä ole. Ehkä vaakamaisuutta on enemmän jonkinlainen ystävällisen oloisuus. (Oli sitä oikeasti tai ei. Itsehän olen nousu-Vaaka ja eivätpä minua ihmiset karkuunkaan juokse.)

        Veljeni on au-Leijona ja hän oli pienenä todellinen hurmuri. Mutta aikuistuttuaan hän alkoi kääriytyä nousu-Rapunsa suojiin, harmi!


      • veskari-nousuleijona
        Tellu kirjoitti:

        Nyt kun tulit maininneeksi tuon valon, niin oma kumppanihan on nousu-Leijona ja au-Vaaka. Hänessä tuntuu "turhan" usein korostuvan Leijonalle ominainen arvokkuus (tulee vaikutelma itsetärkeydestä, mikä ei ole kivaa), mutta kyyyllä kai siellä se lämmönleimahduskin toisinaan vilahtaa. Luulin että se olisi vaakamainen piirre, mutta kun olen nähnyt jotain julkkis-au-Vaakoja potreteissa niin ei heissä välttämättä sellaista lämpöä ole. Ehkä vaakamaisuutta on enemmän jonkinlainen ystävällisen oloisuus. (Oli sitä oikeasti tai ei. Itsehän olen nousu-Vaaka ja eivätpä minua ihmiset karkuunkaan juokse.)

        Veljeni on au-Leijona ja hän oli pienenä todellinen hurmuri. Mutta aikuistuttuaan hän alkoi kääriytyä nousu-Rapunsa suojiin, harmi!

        Tarkistin tuon veljeni nousun ja se on vaaka..ja kuu kauriissa mikä selvittää tuon tietynlaisen pidättyväisyyden..Olen aina miettineyt ettâ miksi veljeni ei ole leijonalle tyypillinen itseâân esiintuova, paitsi, kuten teillâkin , meilläkin hân oli pienenä hurmuripoika, oikea areenoiden valtias.. Mutta nykyâän niin kovin pidättyvâinen ja vaitelias.

        Minunkin avomieheni on au-vaaka (ja nousu-jouskari)


      • Jellonamiäs
        Tellu kirjoitti:

        Nyt kun tulit maininneeksi tuon valon, niin oma kumppanihan on nousu-Leijona ja au-Vaaka. Hänessä tuntuu "turhan" usein korostuvan Leijonalle ominainen arvokkuus (tulee vaikutelma itsetärkeydestä, mikä ei ole kivaa), mutta kyyyllä kai siellä se lämmönleimahduskin toisinaan vilahtaa. Luulin että se olisi vaakamainen piirre, mutta kun olen nähnyt jotain julkkis-au-Vaakoja potreteissa niin ei heissä välttämättä sellaista lämpöä ole. Ehkä vaakamaisuutta on enemmän jonkinlainen ystävällisen oloisuus. (Oli sitä oikeasti tai ei. Itsehän olen nousu-Vaaka ja eivätpä minua ihmiset karkuunkaan juokse.)

        Veljeni on au-Leijona ja hän oli pienenä todellinen hurmuri. Mutta aikuistuttuaan hän alkoi kääriytyä nousu-Rapunsa suojiin, harmi!

        No mitäs se nouseva kauris tuo au-leijonaan? Kun en itsestänikään hirveästi noita leijonamaisia piirteitä löydä. Kuu taisi olla skorppioni, muistaakseni.


      • Tellu
        Jellonamiäs kirjoitti:

        No mitäs se nouseva kauris tuo au-leijonaan? Kun en itsestänikään hirveästi noita leijonamaisia piirteitä löydä. Kuu taisi olla skorppioni, muistaakseni.

        ulkonaiseen olemukseen ja muille tulevaan vaikutelmaan liittyy pidättyväisyyttä, järkevyyttä ja juurevuutta. Voit tutkailla Kauriin kuvausta moninaisista horoskooppikirjoista ja mietiskellä miten Kauris vaikuttaa ihmissuhteissasi.

        Syvällisemmällä tunnetasolla tietenkin tulee ilmi tuo Skorpioni-kuu joka itsellänikin on. Siitä tulee intensiivisyyttä sekä hyvässä että pahassa. Ei ehkä millään halua antaa missään periksi (kyllähän kai Kauriskin voi olla melkoinen junttura kun sille päälle sattuu), ja mietiskelee vähän liiankin paljon menneitä.

        Ehkäpä ne Kauris ja Skorpioni hieman vievät Leijonan "loistokkuudesta" terää. Henkilön on ehkä vaikeampi olla kovin ekstrovertti ja pintaliitoinen...


      • Tellu
        Tellu kirjoitti:

        ulkonaiseen olemukseen ja muille tulevaan vaikutelmaan liittyy pidättyväisyyttä, järkevyyttä ja juurevuutta. Voit tutkailla Kauriin kuvausta moninaisista horoskooppikirjoista ja mietiskellä miten Kauris vaikuttaa ihmissuhteissasi.

        Syvällisemmällä tunnetasolla tietenkin tulee ilmi tuo Skorpioni-kuu joka itsellänikin on. Siitä tulee intensiivisyyttä sekä hyvässä että pahassa. Ei ehkä millään halua antaa missään periksi (kyllähän kai Kauriskin voi olla melkoinen junttura kun sille päälle sattuu), ja mietiskelee vähän liiankin paljon menneitä.

        Ehkäpä ne Kauris ja Skorpioni hieman vievät Leijonan "loistokkuudesta" terää. Henkilön on ehkä vaikeampi olla kovin ekstrovertti ja pintaliitoinen...

        Niin sehän tässä oli se aloitusotsikko... Kauriit käsittääkseni ovat usein sellaisia hieman kuivakampia olemukseltaan, harvemmin pöhöttyneitä läskiä (ellei itseaiheutettua läski-Elvistä lasketa). Harvemmin pitkiäkään.

        Mutta olen vähän niin ja näin että miten se nousu nyt sitten näkyisi kropassa, voihan se olla että se jää pelkkään pärstävärkkiin. Millainen olisi kaurismainen katse... vaikea kuvailla... Ei sillä tavalla älyllisen pistävä kuin Oinaalla, eikä niin intensiivinen kuin Skorpionilla, mutta jotenkin kuitenkin neulanterävä (Jim Carrey), kenties hieman huvittuneen oloinen naamapuoli.


      • Jellonamiäs
        Tellu kirjoitti:

        ulkonaiseen olemukseen ja muille tulevaan vaikutelmaan liittyy pidättyväisyyttä, järkevyyttä ja juurevuutta. Voit tutkailla Kauriin kuvausta moninaisista horoskooppikirjoista ja mietiskellä miten Kauris vaikuttaa ihmissuhteissasi.

        Syvällisemmällä tunnetasolla tietenkin tulee ilmi tuo Skorpioni-kuu joka itsellänikin on. Siitä tulee intensiivisyyttä sekä hyvässä että pahassa. Ei ehkä millään halua antaa missään periksi (kyllähän kai Kauriskin voi olla melkoinen junttura kun sille päälle sattuu), ja mietiskelee vähän liiankin paljon menneitä.

        Ehkäpä ne Kauris ja Skorpioni hieman vievät Leijonan "loistokkuudesta" terää. Henkilön on ehkä vaikeampi olla kovin ekstrovertti ja pintaliitoinen...

        No kyllähän tuo "valitettavasti" tuntuisi pitävän hyvin paikkansa :) Nimenomaan tuota leijonan "loistokkuutta" kaipaisi jopa itsekkin lisää. Turhaa funtsimista ja pidättyväisyyttä on, mutta jossain syyyvällä sisällä halu vähän loistaakkin ;) Ja mitä tuo ihmissuhteisiin? No ei varmasti kovin helppoa ainakaan hehheh!


      • Jellonamiäs
        Tellu kirjoitti:

        Niin sehän tässä oli se aloitusotsikko... Kauriit käsittääkseni ovat usein sellaisia hieman kuivakampia olemukseltaan, harvemmin pöhöttyneitä läskiä (ellei itseaiheutettua läski-Elvistä lasketa). Harvemmin pitkiäkään.

        Mutta olen vähän niin ja näin että miten se nousu nyt sitten näkyisi kropassa, voihan se olla että se jää pelkkään pärstävärkkiin. Millainen olisi kaurismainen katse... vaikea kuvailla... Ei sillä tavalla älyllisen pistävä kuin Oinaalla, eikä niin intensiivinen kuin Skorpionilla, mutta jotenkin kuitenkin neulanterävä (Jim Carrey), kenties hieman huvittuneen oloinen naamapuoli.

        Ainakin omalla kohdalla veikkauksesi osuu hyvin. Pituutta ei hirveästi (172cm) ja vyötärölle ei kiloja kerry millään eikä muutenkaan painoa edes yrittämällä. Määritelmänä ehkä parhaiten jäntevän lihaksikas jos saa itse noin sanoa :)

        Katsetta en kommentoi sitten mitenkään, toivottavasti ei kovin ylimielisen oloinen! ;)


    • Anonyymi

      Tunnen monta leijonaa kaikilla paksut hiukset, uhmakas katse, ja leveähartisia

    • Anonyymi

      Vaaka ihmisen katse on niiin murhaava että haluan juoksea karkuun.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe