vaan kysyä teiltä jos joku osaisi kertoa...Mulla on yks kaveri Minna,joka juo todella paljon.Mulla on kyllä muitakin kavereita ketkä juo hänen kanssaan,mutta mun mielestä ne ei juo yhtä paljon ku tää Minna.Ja Minna on todella todella paljon velkaa kaikille,mutta juo silti mielummin kuin maksaa velat.Siis en tiedä valitanko turhasta..mut
mua on nyt ruvennu jo vähän huolestuttaa...Minna juo siis joka viikonloppu (pe ja la)...onko ihan normaalia vaiko alkoholismiin liittyvää...? Koulukin on vähän ruvennut kärsimään tällä Minnalla. Minna on 17 (kohta 18vuotias).Lainaa toisen passia että pääsee baareihin...ja lainaa siellä lisää rahaa että saa vähän kaljaa ja valkovenäläisiä sun muita....Jonkun mielestä tää on normaali tapa renotutua viikonloppuna...on mustakin ihan ok ottaa joskus mut nää velat ja muu
mua vähän häiritsee...Me ollaan yritetty kertoo Minnalle että rajottais vähän mut ei sen mielestä se juo yhtään enempää ku muutkaan...
Mitä pitäis tehä vai pitäiskö tehä mitään...?
Kertoisko joku kiltti ihminen...kiitos etukäteen!
Annas
3
351
Vastaukset
- juupa
No eihän tossa mitään rajottuu vaan viikonloppuihin mä juon joka päivä että silleen eihän tuo paljoa ole....
- Annas
siis eli nyt ku on esim.syysloma niin juo joka päivä.... muut lomat
- viuviui
liikaa kuluu.mitä sitten pitäis tehdä,onkin vaikeempaa.alaikäinen kun on nii vanhemmille kuuluu vastuuta.jos ootte samassa koulussa nii terveydenhoitaja osaa neuvoa,käy juttelemassa siellä,se on välittämistä.mutta jotain pitää todella tehdä.
kiitos avauksesta sulle.
muuten käy kuin mulle:tulin juuri AA:n kokouksesta.matka tuon ikäisen nuoren naisen ja minun tämän hetken välillä on todella rupinen jos asiaa ei saa muutetuksi.tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261