ILOA ELÄMÄÄN

luuserit

Nyt tein päätöksen että pimeetä duunia tekevä kun sattuu jättää.sama kelan ka sossu vedättäjät.niitäkin löytyy teko eoilla ,pimeellä autokaupalla ja tietty viinan ja muun paakan myynnillä.kai kaikki tuet vaan pois ,kuolkoot laiskat nälkään.on perseestä että me harvat joudutaan verottajan kynimiksi ja toiset loisii.ilmi ku tulee nimi löytyy netistä ja kyseiseltä viranomaiselta

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitenOn

      Tuo vaahtoamisesi osoittaa että sinä olet se luuseri. Sinulta on kadonnut elämästäsi jotain tärkeää, onnellisuus, suvaitsevaisuus ja ymmärrys. Asioita ymmärtämättömänä näet ympäristön niin suppeasti että et hahmota kokonaisuutta ollenkaan. Tähän itsesi luomaan vääristyneeseen maailmankuvaasi kiukustuneena purat täällä pahaa oloasi. Yritä löytää apua ajatuksiisi ja ryhdistäydy.

      • Syytäkin vaahdota

        Yhteiskunta alkaa olla sellaisessa mallissa että täällä mennään vähemmistöjen ehdoilla. Tavallinen työtätekevä ihminen on vain maksajan osassa. Kaiken maailman roskasakkia paapotaan, olivat ne sitten narkkareita, juoppoja, laiskoja työttömiä, rikollisia ja muuta epämääräistä ainesta. Jopa osa yksinhuoltajista kuuluu luusereihin sillä perusteella että ovat valinneet lastensa isän aivan väärin. Käyttävät systeemiä hyväkseen taloudellisesti sillä lasten isästä harvoin on minkään maksajaksi. Täällä ajattelee moni muukin aloittajan lailla ja minultakin alkaa ymmärrys pikkuhiljaa loppua loputtomaan paapomiseen sillä se ei tule johtamaan mihinkään positiiviseen tulokseen. Laiskuudesta ja muustakaan holtittomuudesta ei pidä palkita.


    • hajuste

      tuijotan tätä ruutua ja aion olla 10 minuuttia suvaitsematta teitä kaikkia ettekä voi sille yhtään mitään.
      10 minuuttia en myöskään ole onnellinen enkä varmaan ymmärrä ketään sen jälkeenkään.
      vääristelen maailmankuvani spiraalinmuotoiseksi niin ettei sitä saa väännettyä suoraksi edes jakoavaimella.
      saatan osan tästä kymmenestä minuutista jopa pidättää hengitystäni.
      se on sitten teidän vika jos pyörryn.

      mitäs sitten suuhun panette.. pulliako?
      onkohan niissä edes rusinoita. parempi olla. on nimittäin parempia monesti sellaset.
      kirjottakaa tästä facebook päivitys ja päivitelkää kahvipöydässä mutta yöunia tuskin kenenkään kannattaa menettää tämän takia.
      muistakaa pestä hampaat jos pullia syötte, niissä on sokeria voi tulla reikiä ja hammaspeikot on aika epeleitä. se on happohyökkäys kuulemma nykyään ollut monella ja ikenet vereslihalla lopun ikää.

      länsisavosta kyllä vielä joku kerta saatte lukea miten on nämä asiat hoidettu tässä maassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe