Kotkassa asuu todella epäluotettava kasvattaja!

tumpeloinen

Jos yhtään olette lukeneet lemmikkipalstojen päivän peiliä niin huomaatte että melkoinen kohu on palstalla tänään ollut.
Kiratsu-nimimerkki (oikea nimi sirpa) on lupautunut tilaamaan palstalaisille paidat ja kerännyt rahat. Kappas, rahat sai ja paitoja ei ole kuulunut (maksettu elokuun loppuun mennessä!!). Keksi kaikenmaailman selityksiä et miksi paidat viipyy (miehellä oli keuhkokuume, painofirman työntekijä sairaslomalla, 20 paitaa puuttui tilauksesta, painokone rikki...) nää kaikki oli siis valhetta! Yksi paidan tilannut ihminen oli soittanut painofirmaan ja mitään tilausta ei ole edes tehty vaikka tämä sirpa niin väittääkin.

Eli siis tämä 40-vuoden kantturoilla oleva akka oli kusettanut ja kavaltanut palstan lukijoita. rahaa hän on netonnut tällä paitatilausjutulla ainakin 2000 euroa!

siis tämä akka kasvattaa koiria.

Miten hänen kasvatustouhuihinsa voi luottaa jos hän näin törkeästi kavaltaa ihmisiltä rahaa?

juu ja näitä paita keskusteluja löytyy osoitteesta http://www.lemmikkipalstat.net ja sieltä keskusteluista päivän peili.

Ja tämän kavaltaja-kasvattajan kotisivut (toivottavasti saa olla palstalla, hän on nimittäin tehnyt todella törkeän rikoksen ja on todella hyvä jos koiraihmiset saa tietää että millainen tämä kasvattaja on!)
http://www.nytikylan.vauhti.net

joten miettikää että kannattaako tähän ihmiseen luottaa edes koiraa hankkiessa!

8

1614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikka

oksettavaa touhua. Ihan hyvä että ihmiset saa tätä kautta tietää.

• issu56

touhua on tuo kyllä! Ihminen voi olla toki persaukinen, mutta sitä pitäis osata olla tyylikkäästi, eikä toisia pissittämällä! Kasvattajana en todellakaan ymmärrä moista käytöstä toiselta vastaavalta, eikä ikuna tulisi mieleeni moisesti käyttäytyä!
      Siis tehkää te kaikki petetyt asialle jotain!!

• naurattaa

Käykääpä kstsomassa sen huijarin kotisivuilta vieraskirjaa, vähän on noloa! Tuskin siel enää hyvää kuvaa saa tästä ihmisestä. Ihan oikein

• /\__/\

kuin toivoa, että kyseessä on joku kardinaalimunaus eikä mikään perinteinen kusetus. Tällainen on vain todella ikävää, oli miten oli, ja samalla pilaa myös muiden staffikasvattajien maineen.

Anoppi sanoo aina "jos ei voi enää edes ihmisiin luottaa, niin mihis sitten?" ja onhan se niinkin. Kyllä taas usko ihmisiä kohtaan sai pienen kolauksen :(

• minde

Törkeetä touhua! Mut en voi myöskään olla ihmettelemättä että miksi ihmeessä ihmiset luottavat rahansa ventovieraalle? Minä en ainakaan antaisi rahaa mihinkään ennenkuin tavara on minulla. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• kun en tiedä

Tuossahan on ainekset poliisijuttuun, törkeä kavallus tai vastaavaa, eikö siitä ole tehty ilmoitusta?

• tsip

Ei ole vielä tehty, mutta polisiin on oltu yhteydessä ja sieltä sanottiin, että täyttää kyllä petoksen tunnusmerkit. Uskomatonta touhua kyllä

• Helli

emme kai mitään, toi on kyllä tosi törkiää, mutta ei tosiaan kannattais antaa kenellekkään rahaa, ennenkuin saa tavaran.En tarkoita pahalla, itse jouduin myös petoksen uhriksi kesällä, tosin vähän erilaisessa asiassa, mutta myös minä luotin ihmiseen ja ilmeisesti olen "lahjoittanut" tuntemattomalle 500 euroa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      522
      2470
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      51
      2197
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      203
      2148
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1440
    5. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      49
      1313
    6. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      99
      1302
    7. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1091
    8. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      86
      1074
    9. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      8
      1066
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1035
    Aihe