Yövalvominen

Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että nousen pirteänä ylös jo pikkutunneilla, klo 02-03. Nukkumaan käyn tosin hyvin aikaisin. Säännöllisesti klo 20. Ei vain huvita valvoa. Onko tilanteeni vakava? Tiedän, että aamuyön tunnit ovat tärkeitä unen takia. Minä niitä en yleensä saa. Päivisin en ole kovin väsynyt. Jos nyt en ole noussut ylös klo 01 ja pysynyt ylhäällä koko aamun. Tällöin iltapäivällä painostaa varmasti ja keskittyminen työssä häiriintyy. Mitä asialle voi tehdä. Nukkumaan en osaa mennä myöhemmin. Se on vuosien tai vuosikymmenien tapa. Jos nyt työ ei ole muuta vaatinut. Silloin se onnistuu helposti.

0

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ammuskelu Härmän häjyissä

        Onko jollain enempää tietoa?
        Seinäjoki
        271
        9047
      2. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        15
        2826
      3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

        Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
        Ikävä
        56
        2076
      4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        356
        1847
      5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

        Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
        Ikävä
        79
        1798
      6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

        Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
        Ikävä
        29
        1789
      7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

        Sapettanu koko helvetin päivän.
        Ikävä
        39
        1749
      8. Muistutus t-Naiselle.

        Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
        Ikävä
        153
        1744
      9. Oho! Varmistusta odotellaan.

        Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
        NATO
        160
        1704
      10. Oiskohan se aika

        Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
        Ikävä
        8
        1701
      Aihe