Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että nousen pirteänä ylös jo pikkutunneilla, klo 02-03. Nukkumaan käyn tosin hyvin aikaisin. Säännöllisesti klo 20. Ei vain huvita valvoa. Onko tilanteeni vakava? Tiedän, että aamuyön tunnit ovat tärkeitä unen takia. Minä niitä en yleensä saa. Päivisin en ole kovin väsynyt. Jos nyt en ole noussut ylös klo 01 ja pysynyt ylhäällä koko aamun. Tällöin iltapäivällä painostaa varmasti ja keskittyminen työssä häiriintyy. Mitä asialle voi tehdä. Nukkumaan en osaa mennä myöhemmin. Se on vuosien tai vuosikymmenien tapa. Jos nyt työ ei ole muuta vaatinut. Silloin se onnistuu helposti.
Yövalvominen
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696450Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312253
- 131847
- 201838
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511525
- 91504