RUNSAAT KUUKAUTISET!!

Mipa

Käytin Cerazette-minipillereitä n. vuoden. Menkkoja ei näkynyt koko aikana kuin kerran. Lopetin pillerit huhtikuussa ja menkat tulivat kerran toukokuussa. Sen jälkeen ei taaskaan näkynyt viiteen kuukauteen. No paniikki iski, selasin kaikki tiedot läpi kuukautispalstoista hormonihäiriöihin, minullahan tietysti oli mielestäni kaikki sairaudet kilpirauhasen vajaatoiminnoista kohtusyöpään.Kaikki mitkä ainakin netin hakuohjelmista irtosi. Minusta tuli myös apteekin kanta-asiakas raskaustestien ostajana. Ihme, etteivät jo tarjonneet jotain etukuponkeja tai tyyliin osta 3,saat kahden hinnalla-tarjouksia:D Niin..lääkäriinhän ei kandee mennä :)!
No joo, sitten kävin toisella lääkärillä (ei gynegologi) aivan eri vaivoista, jolloin kerroin menkkojen puuttumisesta. Hän määräsi mulle TEROLUT- kuurin viikon ajaksi 2xpäivässä aamuisin.
Joo..viikon jälkeen menkat tulivat ja ovat tällä hetkellä menossakin(3. päivää), mutta nyt ongelma on päinvastainen eli niiden RUNSAUS (herää kysymys;eikö toi oo ikinä tyytyväinen?), verta tulee kuin saavista kaataen..Sidettä saa vaihtaa jo parin tunnin kuluessa, vaikka se on hyvin imutehoinen (Allways long plus, neljä tipan kuvaa). Verta tulee myös esim.pissaamisen yhteydessä niin että vivusta saa vetää ainakin kolme kertaa, että veri huuhtoutuu. KYSYMYS siis kuuluukin, että onko runsaat kuukautiset normaalia tollaisen hormonisatsin jälkeen? Mietin, jos sitä horomoonia olis tullu hieman liikaa?

Niin ja jotkut kyselivät tuolla aikaisemmin, että kannattaako Ceracettejä käyttää, niin mielestäni EI. Olen kuullut muiltakin, että aiheuttaa paljon ongelmaa hormonitoiminnassa, eli menkkoja ei näy eikä kuulu!

1

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnikki

Kandeiskos rauhottaa tilanne ja jättää kaikenmaailman pillerit hetkeksi kokonaan veke. Tasaantuis kehon omakin hormonitoiminta.
      Itse hylkäsin ehkäisypillerit tyystin kokeiltuani ainakin 4 lajia ja huomattuani, että menen niistä aina vaan enemmän sekaisin, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Olen vaan yksinkertaisesti liian herkkä.
      Heti helpotti ja enää en siihen rumbaan lähde kun ehkäisyn voi hoitaa vähemmälläkin kaaoksella.
      Keho kyllä kertoo mikä sopii ja mikä ei, jos sitä vaan malttaa kuunnella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe