Menen junan alle !

kuolema

Minut on tuhottu ja tuhotaan kaiken aikaa. Olen tehnyt kaikkeni, mutta parempaan en pysty. Kukaan ei välitä minusta enkä knellelkään kelpaa. Parempi kun menen junan alle - en jaksa enää elää.

40

5136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •    

         

    • mamma

      Mitä jos menet Afrikaan, ja autat sinne punaiseen ristiin? Siellä on ihmiset joka varmasti tarvitsevät just sinua.
      Toivon sulle kaikki hyvin, minullakin on ollut joskus samaa fiilis.

      • vesikenkä

        joo joskus täs tulee mietittyä et kuka niistä kaikista touhuista oikein hyötyy mitkä mäki oon toisille henkilaitana tehny se on vaa tullu kai vähä narratuksi pitää ottaa rennosti eikä katkeroitua kyl se siitä mee johonki uuteen kylään kokeile .


    • huolestunut

      Mutta muista valita varmasti sellainen raide jossa se juna varmasti pysyy paikallaan sillä muuten se voi olla vaarallísta....

      • sama, mut nyt entistä huole...

        ...siis sellainen raide ettei se juna liiku mihinkään suuntaan vaan on ihan paikoillaan koko ajan....
        Toivottavasti et ymmärtäny väärin aikaisempaa viestiä ja kerenny valita jo tukevia raiteita, kun sattu ihan oikeesti vahinko asiasta selvästi mainita. Ei ollut tarkoitus olla huolissaan vain sivullisten kohtalosta.


    • pervokki

      .. tulee niin pahaa jälkee... keksi itsellesi jokin harrastus.. niin varmasti löytyy kavereita.. elämää ei kannata jättää elämättä..

      itselle elämä ei ole paljoa antanut mutta täällä sitä vaan porskutellaan eteenpäin.. vaikka väkisin..

      kannattaa käydä netin synkillä sivustoilla niin voin melkein taata että mielesi muuttuu kun näet junan alle jääneen kuvia...

      ja sitäpaitsi mitä luulet junankuljettajan ajattelevan kun sitä käytetään itsemurhan välikappaleena???

      • Mie vaan

        Älä tee sitä,jokaiselle on jossain joku,joka välittää.Lupaan ajtella sinua lämmöllö koko tämän yövuoroni ajan.Halit sulle ja tsemppiä


      • Anonyymi

        Atvaa kiinnostaako vittuakaan, Juna kuskin traumat ovat vain bonusta.


    • Lilja

      Heipä hei!
      Minä joskus nuorena tyttönä haudoin itsemurhaa ja yritinkin ottaa itseltäni hengen pariin otteeseen! Sain kuitenkin apua, onneksi ajoissa. Aikuistumisen myötä olen saanut eheytettyä herkän minäni ja olen selvittänyt ongelmani. Nyt voin sanoa, että elämä on ihanaa!!! Älä tee mitään tyhmää itsellesi! Vielä on sinullekin tulossa onnelliset ajat, se on aivan varma. Elämä on liian arvokasta heitettäväksi hukkaan. Mieti myös läheistesi tuskaa jos päätät päiväsi. Juuri nyt voi tuntua siltä ettei kukaan välitä sinusta, mutta se ei ole totta! Sain kuulla, että olen vakavasti sairas. Kuoleman mahdolisuutta ei ole suljettu pois. Vaikka joskus olenkin halunnut kuolla, nyt taistelen kaikin voimin elääkseni ja tervehtyäkseni. Elämään kuuluu surun ja ilon vaihtelut. Osaat varmasti sitten arvostaa onnellista elämää, kun on sinun vuorosi kokea sitä. En minäkään arvannut, että mitä onni on ennenkuin sen koin. Toivottavasti et sinä, enkä minäkään menetä tätä ainutlaatuista matkaa mikä meille on annettu.

    • Tara

      Nousinpa tuossa jokin aika sitten IC:hen Tikkurilasta. Malmilla matka toppasi kun joku s*tana aivokääpä hyppäsi junan alle. Kuluneet viisi vuotta olen kärsinyt postraumaattisesta stressistä- eikä apua ole löytynyt. Nyt näen unia oman kolarini lisäksi tuosta taulakäävästä ja siitä kolinasta, jonka se kroppa aiheutti istumani ykkösvaunun lattiaan. Ystäväni, matkalla keskarilta Keravalle, näki sen möykyn kun minä tunsin. Ei helposta säpsähdä Jentukaan mutta oksensi K-junan lattialle.

      Jos meihin vaikuttaa näin, millaista helvettiä yliajon tehneen kuljettajan täytyy käydä läpi??
      Kyllä tässä yks sun toinen syö nappia ja hukkaa elämästään vuosia ihan vaan kulkemalla ympyrää mutta ei tarvii olla niin itsekäs että tuhoaa toisten elämät siinä samalla.

      • kuolla!

        Mina en tuomitse itsemurhan tekijoita. Joskus elama ajaa liian ahtaalle.

        Ja mitas SINA siina nappia nappaat...eihan se sinun kroppasi ollut!


      • pervokki
        kuolla! kirjoitti:

        Mina en tuomitse itsemurhan tekijoita. Joskus elama ajaa liian ahtaalle.

        Ja mitas SINA siina nappia nappaat...eihan se sinun kroppasi ollut!

        mutta jos on ihan pakko itsensä tappaa niin ei toisen kustannuksella. meet junan alle ja teet kuljettajasta tappajasi. ei oikein.. ihminen voi hirttäytyä, ottaa jonkinlaisen yliannoksen, myrkyttää, ampua itsensä tai hukuttautua tai hypätä korkealta silloin se on sentään todellinen itsemurha... ilman muita ihmisiä joiden elämä tuhota..


      • Mimosa

        Olin samassa junassa, tosin 5-vaunussa. Kyllä siinä kaveriakin itketti, mutta vieressä ollut mies vaan lakonisesti totesi: "Sellaista sattuu, älä välitä". Taisi olla oikeassa.


      • Anonyymi

        Sait trauman, kun ajoitte ihmisen yli etkä edes nähnyt sitä ruumista?

        Sano, että tämä oli läppä. Ei kukaan traumatisoidu tuollaisesta, kun ei edes näe ruumista.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        mutta jos on ihan pakko itsensä tappaa niin ei toisen kustannuksella. meet junan alle ja teet kuljettajasta tappajasi. ei oikein.. ihminen voi hirttäytyä, ottaa jonkinlaisen yliannoksen, myrkyttää, ampua itsensä tai hukuttautua tai hypätä korkealta silloin se on sentään todellinen itsemurha... ilman muita ihmisiä joiden elämä tuhota..

        Mä tapan itseni tasan miten mä haluan ja toivon että olet todistamassa sitä.


    • mummo

      Joo mee vaan junan alle raukkis, mutta ajatteletko sitä veturinkuljettajaa joka sinut joutuu vastentahtoisesti tappamaan? Yhtä raukkiksia on ne, jotka ajaa päin rekkaa. Tehköön
      jokainen ratkaisunsa ja itsemurhansa mutta ei toisten kustannuksella! Hyppää jorpakkoon vaikka niin tuskin törmäät ainakaan sukellusveneeseen.....

      • Olio

        Tuskin kukaan joka on aikeissa mennä junan alle itsemurhatarkoituksessa jaksaa enää välittää jostain veturinkuljettajasta paskan vertaa.
        Onhan se raukkamaista, mutta niin se vaan on.


      • Judd
        Olio kirjoitti:

        Tuskin kukaan joka on aikeissa mennä junan alle itsemurhatarkoituksessa jaksaa enää välittää jostain veturinkuljettajasta paskan vertaa.
        Onhan se raukkamaista, mutta niin se vaan on.

        Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa (junan alle menossa) eikä siinä vaiheessa ihminen ole enää edes kykenevä ajattelemaan mitään veturinkuljettajia. Kyse ei ole raukkamaisuudesta vaan sairaudesta.

        On niin vähän keinoja ottaa itsensä hengiltä tehokkaasti ja nopeasti... harvalla on ase käytettävissään. Juna on yksi parhaista.


      • Anonyymi
        Olio kirjoitti:

        Tuskin kukaan joka on aikeissa mennä junan alle itsemurhatarkoituksessa jaksaa enää välittää jostain veturinkuljettajasta paskan vertaa.
        Onhan se raukkamaista, mutta niin se vaan on.

        siinä ei ole mitään raukkamaista. Raukkamaista on vain sääliä jotakin junakuskia, kun toinen on niin syvissä vesissä että on tekemässä itsemurhan.


      • Anonyymi
        Judd kirjoitti:

        Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa (junan alle menossa) eikä siinä vaiheessa ihminen ole enää edes kykenevä ajattelemaan mitään veturinkuljettajia. Kyse ei ole raukkamaisuudesta vaan sairaudesta.

        On niin vähän keinoja ottaa itsensä hengiltä tehokkaasti ja nopeasti... harvalla on ase käytettävissään. Juna on yksi parhaista.

        Juuri näin se on, mutta eivät nämä narsistit tuollaista kykene tajuamaan, kun heidän elämänsä on tärkeämpää.


    • Pirre

      kerro, mikä sinun elämässä ei ole kohdallaan?

    • warettaja

      sää sanot sen suoraa minkä sanomiseen mää tarvin montakymmentä riviä.
      ite oon miettiny ampumista mutta kyllä toi junan alle jääminenki o iha jees...
      kukaan siitä oikeesti välitä vaikka tussauttasinki. se on enemmän eettinen asia että halutaan auttaa vaikka ei ees tunneta toista...
      minä en ainakaan jaksa enää riutua ku oon jo sisältä kuollu ni mitä väliä vaikka oisin fyysisestiki kuollu?!
      sanon kummiski että mieti tarkkaan ennenku meet. se on sitte menoa...

    • käärmesalva

      Niin valitse jokin muu tapa. Älä pilaa veturinkuljettajan työpäivää aiheuttamalla elinikäistä traumaa henkilölle jolla ei ole osaa eikä arpaa elämääsi. Eivät veturinkuljettajat halua ajella ihmisten päälle. Hyppää katolta, hukuttaudu, hirttäydy, mitä tahansa mutta älä sälytä kuolemaasi muiden niskoille.

      • Anonyymi

        Valitse juna, niin ehkä joku havahtuu mielenterveysongelmiin. Jos ei sitten mennään isolle kirkolle tekemään kivoja väkivaltajuttuja


    • ei liian myöhään

      Toivottavasti tuota ensimmäistä viestiä ei kirjoittanut ystäväni, joka on kuollut juurikin kyseisellä tavalla....vuosilukukin sopisi. Hänelle olisin sanonut, että aina olen hänestä välittänyt; välitän nykyäänkin monen vuoden jälkeen. Toista hänenkaltaistaan ei ole, eikä tule. Hän oli ainutlaatuinen. Vaikka elämäni on jatkunut ja jatkuu vielä pitkään, niin sydämessäni on hänelle paikka ainiaan.

    • Mitä jos lähin junarata olisikin 100 km päässä? Jaksaisitko mennä?

      Mitä jos mieli muuttuukin matkalla, vaikka lähin rata olisi 1 km päässä? IHanko varmasti..?

      Mitä jos junia ei olisi vielä keksitty?

      Mitä jos junat leijuisivatkin ilmassa magneetin avulla sanotaanko 50 cm korkeudessa kiskosta? Silloinhan ei alle menemällä jäisi junan alle ;)

      Mitä jos junakiskot olisi reunustettu sähköaidalla ja piikkilangalla? En tiedä miksi näin olisi, mutta jos kyllä, niin silloin ei pääsisi junan alle.

      Mitä jos jokin muu itsemurhatapa olisikin paljon tyylikkäämpi? Eikö se olisi tyylitajutonta, kun teikäläisen palaset noukittaisiin kumihanskat kädessä johonkin jätesäkin tapaiseen?

    • rfdjtgfdk

      Pidä hauskaa kun kidut kuoliaaksi katsellen omia suoliasi.

    • IronAttack!

      Miksi et nyt vaikka ihan ensin alkuun voisi avautua meille? Me välitetään ja kuunnellaan.

    • Anonyymi

      Minä katsoin tänään raiteita, kauempana oli paikallaan oleva juna. Seisoin ihan raiteen vieressä. Minulta on kaikki mennyt ei ole mitään syytä jatkaa, siis ei mitään toivoa. Kaikki kivet alkaa olla käännetty. Tämä oli jo askel lähemmäs suunnitelmaa kun kokeilin seistä raiteilla. Tämä tuntuu helpottavan oloa, ihan vähän, mutta kuitenkin. Tieto siitä, että sinne voin mennä. Juna tulee kyllä, se ei ehdi jarruttaa, se ei voi väistää.
      Mulla on yksi asia mikä tähän vaikuttaa. Jos tälle asialle ei ole tapahtunut mitään edistystä tiettyyn ajanjaksoon mennessä, sitten toteutan kuolemani. Se on menolippuni pois tästä pahasta. Elämä ei ole elämää näin, pelkkää sanoinkuvaamattoman julmaa tuskaista taivalta päivä kerrallaan.
      Multa on oikeasti viety kaikki, ihan kaikki ja vaikka itse olen tehnyt kaikkeni korjatakseni tilanteen, mikään ei riitä. Ei, en jaksa enää.
      Täältä minä tulen, lennän vapauteen, pois tuskasta joka lamaa hengitykseni.

      • Anonyymi

        Voinko auttaa sinua? Mitä sinulta on viety?
        Haluan auttaa muita jos mahdollista.
        Itselläkään ei ole helppoa joten tiedän sen pahan olon.


      • Anonyymi

        Joskus voi auttaa pyytää apua itsen ja mahdollisuuksien ulkopuolelta.

        Voi ehkä huomata, että määräpäivään mennessä asiat jäsentyvätkin toisin, ja huominen on tuntematon, aavistamaton.


      • Anonyymi

        <<Täältä minä tulen, lennän vapauteen, pois tuskasta joka lamaa hengitykseni.>>

        Toiveajattelua. Ei ole mitään todisteita, että tietoisuus kaikkineen ongelmineen häviäisi ikuisesti kuoleman jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Täältä minä tulen, lennän vapauteen, pois tuskasta joka lamaa hengitykseni.>>

        Toiveajattelua. Ei ole mitään todisteita, että tietoisuus kaikkineen ongelmineen häviäisi ikuisesti kuoleman jälkeen.

        Voi oi trollia.

        Säälin sinua.


      • Anonyymi

        Voitko kertoa mitä sinulta on viety? Mikä on se asia, minkä toivot edistyvän?

        Olet ponnistellut valtavasti.

        Kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa mitä sinulta on viety? Mikä on se asia, minkä toivot edistyvän?

        Olet ponnistellut valtavasti.

        Kerro.

        Jos et osaa sanoa, mitä tarkalleen on tapahtunut tai mitä toivoisit (siltäkin voi joskus tuntua) niin kerro ensimmäinen ajatus tai mielikuva mikä tulee mieleen kun kysytään: mitä on viety? Minkä toivoisit muuttuvan?

        Kerro ne kaikki, jos niitä on monta. Kerro vaikka koko elämän mittainen jono. Me olemme täällä, minä. Kuuntelen.


    • Anonyymi

      Ykzinäisyys on vain ajatus joka on omassa päässä. Joku harhakuvitelma.

      Mutta oikeasti, jos asut kaupungissa ja varsinkin kerrostalossa, niin et ole ikinä yksin, aina kuuluu jotain pieniä ääniä mitä toiset ihmiset aiheuttavat :D

      Ja autoja menee, kaikenlaista ääntä tulee mitä toiset tekevät :D

      • Anonyymi

        Yksin oleminen ja yksinäisyys ovat eri asiat.
        Ja vaikka olisi ihmisiä ympärillä, ihan vieressäkin, silti voi tuntea yksinäisyyttä.


    • Onko ketjun aloittaja vielä keskuudessamme?

    • Anonyymi

      Onnea matkaan!

    • Anonyymi

      Viillä pystysuoraan, niin valtimo vuotaa nopeammin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe