Pitkäkestoinen migreenikohtaus ja lämmönvaihtelut?

Elikäs homman nimi on seuraavanlainen:

Noin viikko sitten alkoi "kipeä olo" mutta lämpöni olikin jatkuvasti alhaisempi kuin tavallisesti(laski noin asteen). Sitten tulivat kamalat migreenikohtaukset joissa oli mukana todella voimakkaat aurat(sumut, sahalaidat, näkö sumeni, ei voinut lukea, sanojen hakeminen...) Tätä jatkui yli kolme vuorokautta ja meninkin päivystykseen josta sain tramadolia sekä voltarenia pistoksena. Mielestäni ruumiinlämpöni nousi kohtauksen aikana mutta lääkkeiden saannin jälkeen tulikin yli 38:n asteen kuume! Soitin tästäkin lääkäriin kun oli selosteen mukaan mahdollinen sivuvaikutus.

Kuumetta kesti siis sen vuorokauden jonka jälkeen ollaan näköjään palattu alilämpöön joka oli herätessä 35,3. En usko että itse alilämpö olisi minulle vaaraksi, sillä näitähän nyt tulee mutta että viikoksi? Enkä sitten siinä kohtauksen kourissa muistanut tästä lääkärille mainita.

Minulla on myös Thyroxin 50 mikrogrammaa kokeilussa ollut nyt noin kuukauden sekä verenpaine lääkitys Hydrex Semi 50 mg käytössä ja mietinkin että voisiko jompikumpi näistä aiheuttaa tämän oudon oireenkuvan? Ei jaksaisi olla näin epämääräisessä olotilassa kun joutuu laittamaan elämänsä ikäänkuin jäihin
21085
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Joo, mulle aina kohtauksen aikana tulee hirveän kuuma, riippumatta vallitsevasta lämpötilasta.

Äänestä
  • Ja mulla aina hirveen kylmä, säästä riippumatta. Oikeesti.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


sairasvaan kirjoitti:

Elikäs homman nimi on seuraavanlainen:

Noin viikko sitten alkoi "kipeä olo" mutta lämpöni olikin jatkuvasti alhaisempi kuin tavallisesti(laski noin asteen). Sitten tulivat kamalat migreenikohtaukset joissa oli mukana todella voimakkaat aurat(sumut, sahalaidat, näkö sumeni, ei voinut lukea, sanojen hakeminen...) Tätä jatkui yli kolme vuorokautta ja meninkin päivystykseen josta sain tramadolia sekä voltarenia pistoksena. Mielestäni ruumiinlämpöni nousi kohtauksen aikana mutta lääkkeiden saannin jälkeen tulikin yli 38:n asteen kuume! Soitin tästäkin lääkäriin kun oli selosteen mukaan mahdollinen sivuvaikutus.

Kuumetta kesti siis sen vuorokauden jonka jälkeen ollaan näköjään palattu alilämpöön joka oli herätessä 35,3. En usko että itse alilämpö olisi minulle vaaraksi, sillä näitähän nyt tulee mutta että viikoksi? Enkä sitten siinä kohtauksen kourissa muistanut tästä lääkärille mainita.

Minulla on myös Thyroxin 50 mikrogrammaa kokeilussa ollut nyt noin kuukauden sekä verenpaine lääkitys Hydrex Semi 50 mg käytössä ja mietinkin että voisiko jompikumpi näistä aiheuttaa tämän oudon oireenkuvan? Ei jaksaisi olla näin epämääräisessä olotilassa kun joutuu laittamaan elämänsä ikäänkuin jäihin

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu