Elikäs homman nimi on seuraavanlainen:
Noin viikko sitten alkoi "kipeä olo" mutta lämpöni olikin jatkuvasti alhaisempi kuin tavallisesti(laski noin asteen). Sitten tulivat kamalat migreenikohtaukset joissa oli mukana todella voimakkaat aurat(sumut, sahalaidat, näkö sumeni, ei voinut lukea, sanojen hakeminen...) Tätä jatkui yli kolme vuorokautta ja meninkin päivystykseen josta sain tramadolia sekä voltarenia pistoksena. Mielestäni ruumiinlämpöni nousi kohtauksen aikana mutta lääkkeiden saannin jälkeen tulikin yli 38:n asteen kuume! Soitin tästäkin lääkäriin kun oli selosteen mukaan mahdollinen sivuvaikutus.
Kuumetta kesti siis sen vuorokauden jonka jälkeen ollaan näköjään palattu alilämpöön joka oli herätessä 35,3. En usko että itse alilämpö olisi minulle vaaraksi, sillä näitähän nyt tulee mutta että viikoksi? Enkä sitten siinä kohtauksen kourissa muistanut tästä lääkärille mainita.
Minulla on myös Thyroxin 50 mikrogrammaa kokeilussa ollut nyt noin kuukauden sekä verenpaine lääkitys Hydrex Semi 50 mg käytössä ja mietinkin että voisiko jompikumpi näistä aiheuttaa tämän oudon oireenkuvan? Ei jaksaisi olla näin epämääräisessä olotilassa kun joutuu laittamaan elämänsä ikäänkuin jäihin
Pitkäkestoinen migreenikohtaus ja lämmönvaihtelut?
sairasvaan
2
945
Vastaukset
- setyeth
Joo, mulle aina kohtauksen aikana tulee hirveän kuuma, riippumatta vallitsevasta lämpötilasta.
- Steffi Bing
Ja mulla aina hirveen kylmä, säästä riippumatta. Oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984