Elikäs homman nimi on seuraavanlainen:
Noin viikko sitten alkoi "kipeä olo" mutta lämpöni olikin jatkuvasti alhaisempi kuin tavallisesti(laski noin asteen). Sitten tulivat kamalat migreenikohtaukset joissa oli mukana todella voimakkaat aurat(sumut, sahalaidat, näkö sumeni, ei voinut lukea, sanojen hakeminen...) Tätä jatkui yli kolme vuorokautta ja meninkin päivystykseen josta sain tramadolia sekä voltarenia pistoksena. Mielestäni ruumiinlämpöni nousi kohtauksen aikana mutta lääkkeiden saannin jälkeen tulikin yli 38:n asteen kuume! Soitin tästäkin lääkäriin kun oli selosteen mukaan mahdollinen sivuvaikutus.
Kuumetta kesti siis sen vuorokauden jonka jälkeen ollaan näköjään palattu alilämpöön joka oli herätessä 35,3. En usko että itse alilämpö olisi minulle vaaraksi, sillä näitähän nyt tulee mutta että viikoksi? Enkä sitten siinä kohtauksen kourissa muistanut tästä lääkärille mainita.
Minulla on myös Thyroxin 50 mikrogrammaa kokeilussa ollut nyt noin kuukauden sekä verenpaine lääkitys Hydrex Semi 50 mg käytössä ja mietinkin että voisiko jompikumpi näistä aiheuttaa tämän oudon oireenkuvan? Ei jaksaisi olla näin epämääräisessä olotilassa kun joutuu laittamaan elämänsä ikäänkuin jäihin
Pitkäkestoinen migreenikohtaus ja lämmönvaihtelut?
sairasvaan
2
994
Vastaukset
- setyeth
Joo, mulle aina kohtauksen aikana tulee hirveän kuuma, riippumatta vallitsevasta lämpötilasta.
- Steffi Bing
Ja mulla aina hirveen kylmä, säästä riippumatta. Oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850