Onko ketään joka on ollut samassa tilanteessa?.
Terveys petti vanhassa ammatissa(selkä), ja nyt haluaisin vaihtaa ammattia, mutta koulua pitäis käydä.
onkohan kuinka vaikea saada eläkevakuutsyhtiö maksumieheksi opiskelulle, koska muuten se on perheelliselle taloudellisesti mahdotonta.
Pitääkö olla puolirampa ennen kuin edes kannattaa anomuksia lähetellä?.
Kelassa sanoivat, että töihin ei ainakaan kannata mennä ennen kuin päätös on tullut, muuten luultavasti kielteinen päätös. Tuntuu vain että onko tuossakaan järkee kun koulut alkaa vasta syksyllä ja toivottavasti olen siksi jo kunnossa (nyt puoli vuotta sairaslomaa takana ja töihinkin jo tekis mieli). Eläkeikään liki 30 vuotta ja luulen, että terveys ei kestä tässä ammatissa.
Eläkevakuutusyhtiökö
1
175
Vastaukset
- sama vika
Itsellä sama juttu.Olen ollut kuntoutustutkimuksessa,ja lääkärin lausunnon mukaan nostelut,kiertoliikkeet ym.fyysisesti raskaat työt kielletty.Sinun pitäisi käydä nyt,työvoimatoimiston kautta esi.voivat laittaa lähetteen tutkimuksiin.Eläkryhtiölle lausunnot sitten kun tiedät mihin opiskelemaan lähdet,odotat päätöksen ja jos kielteinen,samat laput kelaan.Jos todella vikaa löytynyt,eikä vanhaan ammattiin pysty,kyllä kela sen maksaa.Kipin kapin tutkimuksiin,ja yksi hyvä mistä aloittaa,mene oman työkkärin ammatinvalintapsykologin juttusille,sieltä asia lähtee eteenpäi.Työvoimatoimisto voi makssaakin sinun erikoislääkärillä käynnin ja kuvat,jos kuvata tarvitsee,niin minullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293