unelma asuntoja aurinkorannikolla

ippspain

Nyt on myynnissä ja vuokrattavissa upeita asuntoja rannikolta.
Haaveiletko ikuisesta auringosta? Hiekkarannoista,Mojitoista ja ystävällisistä ihmisistä?

Asunnot alkaen 450e/kk, vilkaise www.ippspain.com

Ota minuun yhteyttä: [email protected]

3

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmm

mikä kumman ikuinen aurinko ? Koko talven siellä sataa kuten täälläkin. Hölmöjä lupailet, ellet sitten tarkoita että ikuinen aurinko on piilomerkitys kuolemalle ?

• Anonyymi

Aurinkorannikko nimi varmaankin tulee siitä aurinkoisten päivien määrästä (keskimäärin) 300-320 aurinkoista päivää vuodessa. Tämä EI ole mikään mielipide kysymys asian voi katsoa vaikkapa wikipediasta tai hikersbeysta. Näkee hyvinkin tarkasti sään espanjan rannikolla. Lumisadetta 0cm (yleensä)

Niitä ystävällisiä ihmisiä - tuskin suomi24 ainakaan, aina samaa nekaa kaikesta

• Anonyymi

Eläkeläiselle ehkä OK, mutta työikäiselle esim. Kirkenes, Alta, Hammerfesr, Tromsö....
      Täällähän on se yötön yö. Keväällä usein hohtavat ja kantavat keväthanget. Talvella joidenkin mielestä ankeata, mutta silloinkin räiskyvät revontulet. Työura täällä, niin on hieman enemmän varaa asua sitten eläkkeellä sielä lämpimässä. Itse jään tänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      239
      2236
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      89
      1542
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      28
      1323
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      60
      1265
    5. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      54
      1238
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1203
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1182
    8. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1099
    9. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      73
      1089
    10. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      39
      1066
    Aihe