eipä Jussila ole lehtensä pääkirjoituksessa maininnut nyt sanallakaan kaupungin hyvyyttä,kun kylä on viidenneksi kallein valtakunnallisessa vertailussa.
Rukkamainen päätoimittaja
4
213
Vastaukset
- justnäin
Koko pääkirjoitukset pitäisi lopettaa, ovat aivan liian puolueellisia ja asenteellisia. Jotkut vielä lukevat niitä totuutena.
- Jutunjuurta olisi
Vehdataan vain tuulimyllyjen kanssa ja harrastetaan Hinku hypetystä, vaikka oikeasti pitäisi tuolle paikkakunnan kalleudelle tehdä jotain.
Tuollaisilla muuta maata hyödyttävillä hankkeilla kaupungin elinkustannukset nousevat pian sietämättömälle tasolle, eikä palkaksi jää muuta kuin tuulimyllyillä pilattu maisema ja melusaaste.
Koskahan päättäjät keskittyvät oman kaupungin asukkaiden hyvinvoinnin turvaamiseen?
Tässä sitä olisi jutun juurta lehteen. Tuo tuulivoimakin tuntuu olevan täysin vaiettu keskustelunaihe paikallisissa tiedotusvälineissä. - Ei taida kestää päivänvaloa. - 95849
Mysteeriksi on myös jäänyt mikä on autojen tehtailun suhde tähän hiilineutraaliuteen. Osaako joku vääntää rautalangasta millä lailla A-mersujen tehtaIu pelastaa maailman (tai vähintään tekee sen astetta elinkelpoisemmaksi paikaksi). Kaatopaikalta löydät kuitenkin huomenna sen mitä kapitalisti tänään tehtailee, osia kierrättämällä löydät sen hieman myöhemmin. Osan saatat löytää lautaseltasi tai verenkuvastasi. Sitten kun loppuöljyt ((jolle ei muuten löydy korvaavaa energialähdettä) on kärytelty ilmakehään aletaan ihmetellä mikä meni pieleen ja millä traktoriin ja puimuriin nyt saadaan polttoaineita. Puhumattakaan siitä että koko maa on rakennettu täyteen öljyn jälkeisen todellisuuden kannalta hyödytöntä infraa. Mitä nämä shokit merkitsevät demokratialle ja yhteiskuntarauhalle en uskalla ajatella, kenties tämä äänestelyyn ja petoskone-poliitikkoihin perustuva systeemi tulee myös tiensä päähän ja korvautuu fasismilla tai muulla suoraviivaisemmalla hallintomallilla, leipää ja sirkushuveja ei enää ole tarjottavana kenelläkään.
- ddddddddtttttthhhh1111
Close
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772