Mistä kannattaisi pääkaupunkisuedulla käydä etsiskelemässä kaikenlaisia sähköliittimä, plugeja yms. ?
-89 Double Sixissä alkaa etenkin noi muoviset liitimet olla melko kypsäksi paistuneita, eikä
niitä ihan joka marketista löydy.
Mistä sähköliittimiä yms. pääkaupunkiseudulla
5
1184
Vastaukset
- HEE
Nimenomaan kaikenlaista_liitintä ja plugia löytynee Bebekiltä.
Jätän niiden käytettävyysarvioinnin ostajalle itselleen, mutta valikoimaa tuolla on ainakin.
http://www.bebek.fi- Test Driver
Veit jalat suustani!
En ole koskaan jaanyt ns. rannalle Bebekin kanssa ja olin jo aivan varma, etta nyt tulee sellainen ehdotus, ettei muut tiedakaan.
Lisaksi tuttujen elektroniikkaharrastajien kokemus on se, etta jollei loydy, tilataan.
Toinen vaihtoehto on tietysti katsella osia purkuautoista (soitas vaikka Brittiosaan ja Laatuvaunuun), elleivat sitten ole yhta "karistyneita" kuin omassa vanhassa. - HEE
Test Driver kirjoitti:
Veit jalat suustani!
En ole koskaan jaanyt ns. rannalle Bebekin kanssa ja olin jo aivan varma, etta nyt tulee sellainen ehdotus, ettei muut tiedakaan.
Lisaksi tuttujen elektroniikkaharrastajien kokemus on se, etta jollei loydy, tilataan.
Toinen vaihtoehto on tietysti katsella osia purkuautoista (soitas vaikka Brittiosaan ja Laatuvaunuun), elleivat sitten ole yhta "karistyneita" kuin omassa vanhassa.Näinkö kävi! :D
No hyvä jos sattui oikeaan! Mä en ole nimittäin hakenut autooni sieltä mitään.
- HEF
Jagcornerilla on aika lailla purkuosaa varastoissa, jopa uudempaakin sorttia.
Kannattaisi ehkä kysyä sieltä. Ja suomeksi.
www.jagcorner.se - juku
Farnell tarjoaa ainakin kattavaa liitinvalikoimaa.
http://www.farnell.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875