Hei!
'
Onko täällä luokanopettajia jotka ovat vaihtaneet alaa? MIhin olette vaihtaneet? Mietin, kun olen ollut työssäni n. 4 vuotta ja työpäivän jälkeinen työmäärä tuntuu olevan suuri, ja aikaa saisi kulutettua vaikka kellonympäryksen ja on vaikeaa tehdä raja siihen , milloin lopettaa ettei stre4ssi käy ylivoimaiseksi. Lisäksi esiintyminen esim. vanhempainilloissa tuottaa suurta päänvaivaa. Olen saanut positiivista palautetta työstäni aina ka hyvät työtodistukset. Olen alkanut miettimään että jos hankkisi vaikka oppisopimuksella työn, jossa ei olisi niin paljon kotihommia ja esiintymistä.
Eli, opetusalan ihmiset, mihin olette vaihtaneet alaa? :)
Alan vaihto
Ope85
2
179
Vastaukset
- kaveri vaihtoi
No minulla yksi työkaveri vaihtoi opetusalan hoitoalaan, alkoi terkkariksi. Mutta siinä joutuu esiintymään. Ehkä voisit viihtyä leikkaussalissa tai röntgenissä? Siellä ei tarvitse esiintyä.
- taksikuskiksi
Ope85 ei oikeasti ole luokanopettaja. Yksikään luokanopettaja ei kirjoita niin huonosti.
Tuolla kirjoitustaidolla pääsee taksikuskiksi, jos osaa ajaa autoa paremmin kuin kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979