ilmeisesti toimii viikonloppuisin edelleen? Kilpailijoiden sulkiessa kuka syksyn kuka kaivinkoneen pakottamana taitaa meno parantua?
Pub Onni
25
3167
Vastaukset
- puolenluviaa
ONNI ON TODELLA ONNETON!! Sama kun kahvilassa kävis kaljalla!! Missä kunnon pubi tunnelma?!?
- kesä meni
Eipä Luvialle kovin moneen juottolaan asiakkaita riitä, siitähän se tunnelma tulee pitkälti kun on väkeä. Nyt kun kesälaiturit ovat kiinni luulisi alkavan kiinnostaa jos ei elämä ole kiinni Porilaisten intellektuellien seuraan pääsemisestä?
Kysykää siis itseltänne onko parempi ettei olisi mitään paikkaa auki kesäsesongin ulkopuolella? - byyppeli
Kyllä onnissa on silloin vipinää kun on esiintyjiä.
- ....................
Ei Luvialla mikään menesty! Kateellisia nihilistejä suurin osa.
- Vasen laita
Paska paikka. Paskin ikinä Luvialla. Ahdas kuin mikä.
Hiukan järkeä suunnitteluun kiitos.- GR8!
Ihan täynnä ja hyvä meininki oli joulunalusviikonloppuna. Mene vaan Poriin jos niin ahistaa...
- Yes!
GR8! kirjoitti:
Ihan täynnä ja hyvä meininki oli joulunalusviikonloppuna. Mene vaan Poriin jos niin ahistaa...
Loistavaa, että Luvialla on kunnon paikka jossa voi piipahtaa yhdellä. Ei aina tarvi ajaa Poriin asti...
- täältä pesee
Minä haluan että pubissa on avaraa. Minä haluan, että on pallllljon porukkaa. Minä haluan, että siellä soittaa aina minun tai kaverieni suosikkiorkesteri.
Siis haluan, että iltaisin soittaa vähintään Cheekki, tai Finlanders, tai Luvian Mieskuoro. Hätätapauksessa , Matti ja Teppo. Siinä tapauksessa voin poiketa yhdelle kaljalle.
Mitään sisäänpääsymaksua ei saa olla. Se on asiakkaan riistoa.
Sorry jos tulen vähän myöhemmin, kun otamme poikien kanssa pohjiksi keppanaa, kotinurkissa.
Siinä puolilta öin me tullaan yksille, niin myöhään ei kai enää tarvi maksaa sisälle. Olikos se happy houru just silloin kahdeltatoista ? ?- jaa jaa
Onni on kiva paikka. Ystävällinen palvelu ja ohjelmaakin:)Toivotaan kaikkea hyvää.
- juhla Mokka
Kyllä. Siellä on mukava käydä kahvilla. Välillä kuulla piano konserttoa ja jutella ihmisten kanssa.
- ISOTISSI-Ellu
Surkee mesta.
- naatiskelijakin
Mukava paikka jos haluaa nauttia kahvin ohella sivistyneestä seurasta.
- Hupsista keikkaa
Nyt menee puurot ja vellit sekaisin. Pub Onni viikonloppuisin kaljapaikkana alakerrassa ja Kaffe Alma päivisin kahvila yläkerrassa...
- hartsilientä
Kaljapaikassakin on mukava nauttia kahvia sivistyneessä seurassa.
Varsinkin kun kaverit ovat sivistyneitä, eikä itse pidä kaljasta. - iSo3
Ihan hyvä mesta, Bilis vaan takasi
- Punkkuapöytään
Sivistynyt ja loistava palvelu! Respectii pitäjille.
- Isoahteridemari
Eiköhän se ole niin että ylhäällä oleva kahvio siirtyy alakertaan,elikkäs kahvio päivisin ja juottola viikonloppusin. Ahdas paikka luvialaisia kyylääjiä istumassa kännykkäkamera valmiina jos jotaintapahtuu niin samalla se siiryy faceen,ei kiitos juon oluet kotona tai jossakin muualla. Hyvä että on tuollainen paikka,ne käy jotka tuntee paikan kotoiseksi.
- Linssiluteet
Kännykät on joka paikassa. Mitä sellaista voi tapahtua ettei kukaan saa nähdä? Tietty on fiksua kysyä et sopiiko kuvata.
- iSo3
Aina saa kuvata mutta julkaisu onkin ihan eri asia
- Tuanoinii
No mitä varten kuvata jos ei julkaista?
- Foto.mies
Lukekaa perustuslakia sielä lukee että saa kuvata saa julkaista. Menkää sinne köyrimään naapurin emäntää niin omamuija tietää ennen kuin olet kotona kertomassa vaimolle miten tylsää oli ravintolassa. Pyä häää
- Anonyymi
Korona!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona!!
Mistä tartunnat sai alkunsa , asiakkaista vai henkilökunnasta. Pup Onni on niin huomaamattomassa paikassa että harvoin sinne vieraat löytää istumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tartunnat sai alkunsa , asiakkaista vai henkilökunnasta. Pup Onni on niin huomaamattomassa paikassa että harvoin sinne vieraat löytää istumaan?
Uutisessa ei eritellä mitään kellonaikoja, joten eiköhän se henkilökuntaa ole.
- Anonyymi
Hyvähän se on. Jos loppuu omat huumeet kesken ei tarvii kun vessaan mennä niin joku jo yrittää myydä lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418