Meillä poika 3 kuukautta, eikä nosta päätä kun nostetaan käsistä. Kaikkien muitten vauvat jo vaan kääntyilee, ollaankohan pidetty liian vähän mahallaan, ettei oo hartialihakset kehittyny?
ei nosta päätä
3
865
Vastaukset
- moppe
Meillä alkoi pää kunnolla seuraamaan mukana vasta 4 kk:n iässä, vaikka oltiin pidetty poikaa masullaan ja masullaan ollessa pää nousi komeasti. Kääntyi ekan kerran 3,5 kk:n iässä. En usko, että teilläkään on syytä huoleen! Kaikki aikanaan!
- 2xäiti
Minulla on kaksi lasta,joista toinen alkoi kääntymään kunnolla vasta 9kk ja silti oppi konttaukset, kävelyt yms. hienosti. Toinen lapseni oli 7 kk kun alkoi kääntymään. Kaikki lapset ovat yksilöitä, muista se!!!Minuakin huoletti ensimmäisen kohdalla asia mutta toisen kanssa asia oli jo tuttu. Voithan seuraavalla neuvolakäynnillä ilmaista huolesi, kyllä neuvolassa osataan sanoa onko kaikki kunnossa.Minun mielipiteeni on näkemättä lastasi että kaikki aikanaan. Onnea ja nauti lapsestasi!!!
- Sanna
Meillä rupesi pää nousemaan mukana vasta 4kk ja vielä ei käännytä vaikka ollaan 5 ja puol kk. En ole vielä huolissani, eikä ole neuvolatätikään. Neuvolakortista jos katsoo niin oletusikä kääntymiselle on 4-6kk ja neuvolatäti sanoi meille, että moni vauva kääntyy vasta yli puolivuotiaana.
Meilläkin on niin, että tuttujen vauvat on lähteneet kääntymään 3kk tai yksi jopa alle sen, mutta sekään ei ole "normaalia". Jos sillä nyt on väliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760