Jos joku tuntee kyseisen henkilön, niin olisi mukava saada yhteystietoja.
Tunteeko joku Joonas Puistoa
6
945
Vastaukset
- myyjä 22
Asuuko Ketunpesäntie 4 osoitteessa, koska on antanut sen osoitteen ??
- Rahoja odottelen
Huutonetissä on henkilö, joka on ilmoittanut tuon osoitteen, eli jos tuon niminen henkilö ei siellä asu, niin siinä osoitteessa oikeasti asuvan kannattaa varmaan selvitellä, että miksi hänen osoitettaan käytetään ostamistarjouksissa....
- UHRI NRO.1
Olen siis henkilö, joka on myyjänä Huuto.Netissä ja henkilö, joka teki voittaneen huudon on siellä nimellä Joonas Puisto Ketunpesäntie 4, 27150 EURAJOKI.
Puhelin numeroksi tämä henkilö on jättänyt:
358107635810
Tuo numero on Eniron mukaan:
ABC Kippari Hamina
Kymen Seudun Osuuskauppa, Satamakatu 2, 49400 HAMINA
puh. 010 763 5810
Ilmoitan asiasta myös sinne.
Nyt tämä samainen kaveri on jättänyt minun ilmoitukseeni syytöksen siitä, että olisin varas. Eli tulen nostamaan häntä kohtaan kunnianloukkaus syytteen. Tämä samainen kaveri teki minun tuotteestani myös voittaneen huudon, eikä ikinä ottanut mitään yhteyttä. Nyt siis kirjoittanut minun sivuilleni kunnianloukkauksen kriteerit täyttävää tekstiä. Tulen tekemään asiasta rikosilmoituksen, koska myös eräs toinen henkilö levitteli minusta väärää tietoa ja asiasta tehtiin rikosilmoitus, koska selvisi, että joku on ottanut minun valokuvani ja nimeni osoitteineen ja puhelinnumeroineen rikolliseen käyttötarkoitukseen.
Jos tuossa osoitteessa ei asu kyseistä henkilöä, niin suosittelen kyseisessä osoitteessa asuvaa ihmistä / perhettä ottamaan yhteyttä Poliisiin, koska joku käyttää teidän osoitetta laittomasti.- Hol
Eikö ole hienoa kun voittaa huudon,
itse meinasin huutaa huutonaaman, siinäpä vasta voitto
- ketsalainen
Okei nimi ei sano mitään. Postinumero on väärin ja Ketunpesäntiellä ei ole edes taloa numero 4. Et kyllä joku nyt on repinyt osotteita ihan hatusta.... Eipä taida tietää että ketunpesän numerointi on poikkeuksellinen taajama numeroinnissa... Oli pakko oikein miettiä numeroa 4 vaikka lähes 20vuotta eli koko lapsuuden ja nuoruuden siellä asunut.
- OletPelkkäItkupilli
Haasta nyt idiootti vaikka koko suomi oikeuteen :D Tiesitkö että persaukiset ei muuten kauaan oikeuteen toisia haasta.
Syytteitä voit nostella niin paljon kuin haluat, kyllä poliisitkin kohta jo tunnistavat sinut ja nauravat pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362264Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255