Lähtijöitä 15.2-22.2-15 Salamis Bay Conti

Vko. 8

Onko kellään kokemusta tästä hotellista... ?
On vaan aika kaukana "sivistyksestä"
Näin ala-aste Englannilla varustettuna... olis kiva ottaa selvää asioista jo ennen matkaa :)

22

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mary1234

      Kiinnostaisi lähteä ja hotellikin näytti kivalta, mutta kun luki äsken groupon huijaus-viestikerjua, jäi miettimään uskaltaako koko matkaa edes varata.

      • vko.8

        Varmistat paikkasi tekemällä sen virallisen varauksen mahd. pian...
        ei kannata odottaa viimiseen lunastuspäivään :)


    • matkakuumeen vallass

      Me olimme viime maaliskuussa Groupon-matkalla Kyreniassa ja kaikki meni hyvin. Hotelli oli hieman kulahtanut, mutta toimiva, henkilökunta ystävällistä yms. Lennot ja lentokenttäkuljetus toimi hyvin jne. Osalla matkastamme oli ollut erilaisia ongelmia Grouponin kanssa, matka-asiakirjat väärin jne., mutta tosiaan meilä meni kaikki hyvin. Nyt kiinnostaisi uusi matka tuonne P-Kyprokseen juurikin tuonne Salamis-hotelliin kun 299 ai-matka,,,,,,,
      saapi nähdä, tartutaanko taas tuumaan :)
      tosin tässä on aika pitkä aika - peruutuksia ja muita kerkeää tulla ennen ensi kevätpuolta, hmmmmm

      • vko.8

        Luin kaikki mahdolliset ohjeet ja usein kysytyt kysymykset... matkan saamisessa on tärkeää tehdä varaus mahdollisimman nopeasti, niin paikka varmistuu :) Joten hopi hopi tekemään varmistus !!!


    • triinu1

      Ostin myös kahdelta eri tililtä yhteensä 18 voucheria 15.02-22.02.2015-toivottavasti kaikki menee hyvin.
      Käytiin viime vuonna Turkissa Grouponin kautta.Liput saatiin noin viikko ennen matkaa-mutta soittelin melkein joka päivä Wow travelin ja varmistin,että asia OK!!!
      Chek-in issa oli jotain epäselvää lippujen kanssa-koska oli aika monta ihmista samalla sukunimellä-mutta kaikki kumminkin onnistui.Turkissa oli hotelli paras-missä olen ollut.Ja toivottavasti nytkin on huippuhyvä!!!
      Elikkä juuri sinne matkalle menijät voisimme pitää yhteyttä:
      [email protected]

      • vko.8

        Saatiin liput jo!
        Lähtö Helsingistä 15.2 klo.10.00 lento OHY5156
        Paluu Kyprokselta 22.2 klo. 01.05 lento OHY5155
        Ovatko nämä ajat paikallisen maan aikoja, kun vaan luin että ihmisillä on ollut sekaannuksia lentoajoista?


      • Kypros matka
        vko.8 kirjoitti:

        Saatiin liput jo!
        Lähtö Helsingistä 15.2 klo.10.00 lento OHY5156
        Paluu Kyprokselta 22.2 klo. 01.05 lento OHY5155
        Ovatko nämä ajat paikallisen maan aikoja, kun vaan luin että ihmisillä on ollut sekaannuksia lentoajoista?

        Oliko lipuissanne merkintä All Inclusive?


      • Viikki 8
        vko.8 kirjoitti:

        Saatiin liput jo!
        Lähtö Helsingistä 15.2 klo.10.00 lento OHY5156
        Paluu Kyprokselta 22.2 klo. 01.05 lento OHY5155
        Ovatko nämä ajat paikallisen maan aikoja, kun vaan luin että ihmisillä on ollut sekaannuksia lentoajoista?

        Tuli uudet liput lähtö vasta klo 22.55.
        Oli All Inclusiven tilalle muutettu ettei olisi juomat kuin ruokailun yhteydessä varmaan virhe


    • vko14?

      Jahas, onkos tämä vko8 joku ko firman edustaja ? Liputhan luvataan riippuen mistä lukee viikko -kaksi ennen matkaa. Onkos joku ihan oikeasti menossa esim Salamis Bay Conti Resortiin keväällä? Visalla jos maksaa niin eikös siinä ole teoriassa mahdollista saada rahat takaisin jos vaikka ko matkajärjestäjä menee konkkaan?

      • vko8

        Olen kyllä lähdössä hiihtolomaviikolla :-) lipussa ei ollut mitään all in clusiv merkintää. Matkatavaroiden hinnat oli vaan eritelty.
        Juu olin kyllä itsekin hämmästynyt kun tieto tuli jo nyt..
        Mä toivon että kaikki menis niin kun matkanjärjestäjä lupaa, kun on ollut niin monen kirjavaa juttua täällä :-)
        Ainakin hen.koht oli kiva kun on jo sunnuntaina Hesassa hyvissä ajoin


      • viikko 8
        vko8 kirjoitti:

        Olen kyllä lähdössä hiihtolomaviikolla :-) lipussa ei ollut mitään all in clusiv merkintää. Matkatavaroiden hinnat oli vaan eritelty.
        Juu olin kyllä itsekin hämmästynyt kun tieto tuli jo nyt..
        Mä toivon että kaikki menis niin kun matkanjärjestäjä lupaa, kun on ollut niin monen kirjavaa juttua täällä :-)
        Ainakin hen.koht oli kiva kun on jo sunnuntaina Hesassa hyvissä ajoin

        Tuo muuttui ollaan Hesassa aika myöhään.
        Aikaisemmissa lipuissa oli merkintä All Inclusive nyt maininta että juomat vain ruokailun yhteydessä varmaan virhe


      • heppuli1
        viikko 8 kirjoitti:

        Tuo muuttui ollaan Hesassa aika myöhään.
        Aikaisemmissa lipuissa oli merkintä All Inclusive nyt maininta että juomat vain ruokailun yhteydessä varmaan virhe

        Heissan !
        Mekin ollaan menossa salamis bayhin 15.-22-2.2015 ja huomasin kanssa tänään et lentoajat on muutettu, samoin lentoyhtiö sekä nyt oli ruokailut eroteltu aikaisemman all inc. sijasta....viel ei sentään ole hotellia vaihdettu. Mun pojalle tehtiin sekin ennen matkaa 2 kertaa!!


      • heppuli1 kirjoitti:

        Heissan !
        Mekin ollaan menossa salamis bayhin 15.-22-2.2015 ja huomasin kanssa tänään et lentoajat on muutettu, samoin lentoyhtiö sekä nyt oli ruokailut eroteltu aikaisemman all inc. sijasta....viel ei sentään ole hotellia vaihdettu. Mun pojalle tehtiin sekin ennen matkaa 2 kertaa!!

        HEI! Kannattaa ottaa yhteyttä Grouponiin, siellä kuulemma selvittävät asiaa?? Näinköhän mitään auttaa ja varsinkin meilata (tai soittaa) [email protected]. Ja vaatia kaikki muuttuneet etuudet takaisin. Chateau Lamboussa on huonompi hotelli kuin Salamis Bay conti, eikä vaihtoon pidä suostua! Kuin ei myöskään all inclusiven muuttumiseen täyshoidoksi, eikä muuttuneisiin aikatauluihin taikka tyytyä pelkkään ilmaiseen paluukuljetukseen hotellilta. VAATIKAA JOUKOLLA! Niin saadaan painostusta matkanjärjestäjälle (aika monella ilm. ed. mainitut muutokset kuitenkin tulleet juuri meiliin)!!! Jos luulevat helpommin höykyttävänsä meitä muiden maiden kansalaisia kuin omiansa (norjalaisia).


      • heppuli1
        riksu68 kirjoitti:

        HEI! Kannattaa ottaa yhteyttä Grouponiin, siellä kuulemma selvittävät asiaa?? Näinköhän mitään auttaa ja varsinkin meilata (tai soittaa) [email protected]. Ja vaatia kaikki muuttuneet etuudet takaisin. Chateau Lamboussa on huonompi hotelli kuin Salamis Bay conti, eikä vaihtoon pidä suostua! Kuin ei myöskään all inclusiven muuttumiseen täyshoidoksi, eikä muuttuneisiin aikatauluihin taikka tyytyä pelkkään ilmaiseen paluukuljetukseen hotellilta. VAATIKAA JOUKOLLA! Niin saadaan painostusta matkanjärjestäjälle (aika monella ilm. ed. mainitut muutokset kuitenkin tulleet juuri meiliin)!!! Jos luulevat helpommin höykyttävänsä meitä muiden maiden kansalaisia kuin omiansa (norjalaisia).

        onko joku jo ottanut asian tiimoilta yhteyttä grouponiin ??
        Mitä sanoivat asiasat??
        Tuo lento asia myös ihmetyttää...kun ystävilläkin piti olla ensin lauantai lähtö...sit muuttui sunnuntaihin ja nyt myöhemmin matkan ostaneena poika kavereineen lähtee samaan aikaan matkalle ja heillä on se lauantai lähtö??? Luulimme et se oli kokonaan peruttu pois mut eipä ollutkaan. Meit on 14 lähdössä samalla viikolla reissuun ja melkein kaikki ollaan eri lennoilla !! Et en ymmärrä mihin tuo kaikki pompottelu perustuu??
        Lisäksi toinen poikamme oli syyskuussa samaisella matkalla ja heillä vaihtu pariin kertaan hotelli...ottivat kuitenkiin mukaan kaikki mahd. paperit ja näyttivät perillä sitä lappua joka heidän mielestään näytti parhaalta hotellilta ja pääsivät snne . Siellä saivat huoneen joka oli kulunut ja rikki mutta saivat vaihtaa kun siellä oli vaikkakuinka paljon tyhjiä huoneita...!
        Tarina ei kuitenkaan kerro miksi noita vaihdoksia yleensä edes yritettiin tehdä ko.firman osalta??? Tällaista kun aikansa tekevät kukaan ei kohta enää viitsi osta kyseisiä matkoja !!


    • Pettynytreklamoija

      Www.kuluttajaneuvonta.fi
      Reklamoikaa ihmiset noista matkoistanne jos teille ei anneta sitä mitä on luvattu.
      Kuluttajariitalautakuntaan kun menee tarpeeksi reklamaatioita niin kuluttajavirasto ottaa grouponin kokonaisuudessaan hampaisiinsa. Siihen asti asiat hoidetaan tapaus kerrallaan.
      Meillä matkustusasiakirjoissa lukee että majotutaan kolmen tähden hotellissa johon sisältyy aamupala. Maksettu on 5tähden hotellista allinclusive palvelulla.
      Ja lentokenttäkuljetus vain hotellilta kentälle.
      Go international ei ole sähköposteihin vastannut vaikka niitä on lähetetty viikon aikana useampia.

    • p-kypros

      Nyt tekisi mieli sanoa pari painavaa sanaa! Hattu!!! Ollaan itse menossa hiihtolomalla maaliskuun alussa ja kaikki menee päin peetä! Pysykää fiksuna erossa koko matkajärjestäjästä!

    • Salamis15052015

      Dear Customer,

      We are sorry to inform you; due to financial difficulties Go International AS has filed for bankcrupcy, and as of tonight all of the departures are cancelled.

      All the customers who has received their tickets with Scheduled Airlines (Turkish Airlines & Pegasus Airlines) still have their tickets valid, but unfortunately ground handling or accommodation is not available.

      Please contact your agent for information about claims.

      Kindest Regards,

      Go International AS
      Näin sitten tämä meni!

    • 6xkuopio

      Me saimme tuon saman viestin. .....
      Kaikesta hyvästä uskosta huolimatta...... Pikkasen nolooo.

    • TriinuPihlak

      16 matkustajaa/helsinkista-tuli sama kirje.miten se on mahdollista-kun vielä klo.16 aikana tuli sieltä minulle vastaus all inclusivista.ja nyt konkurssi?????????
      Mitä nyt tehdään?groupon ei vasta???
      [email protected]

    • Kamomillateemuki

      Niin no, mahtaako siellä Grouponilla olla kukaan töissä enää tähän aikaan...

    • Nytärsyttää

      Mekin olimme jo 5 kuukautta sitten varanneet liput ja kaikki maksettu, mutta sitten tuli eilen tämä viesti jossa ilmoitettiin että yhtiö on joutunut konkurssiin ja matka peruttu. Ärsyttää kyllä ihan sairaasti.
      Ootteko muut saamassa rahojanne takaisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe