Mitenkä puhelimella otan yhteyttä ulkomailta

Marjo.62

Mitenkä puhelimella otan yhteyttä ulkomailta?

En asu suomessa mutta sain ennakovero laskun asunnostani jossa asun osittain ja vaimoni asuu asunnossamme moneen otteeseen vuoden aikana. Myös poikamme asuu siellä mutta on pitkiä aikoja että hän työnsä takia on muualla päin suomea.
Itse emme ole suomessa kirjoilla mutta poikamme on.
Kysyisin nyt puhelinnumeroa johon voi soittaa ulkomailta

Tämä numero ei toimi 020-612000

8

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktaa Tissiin

0035820697000

• Hei, ja kiitos kysymyksestäsi ” nimimerkki Marjo.62”

Ennakkoveroasioissa voit soittaa verokortit –palveluumme puh. 020 697 000.

Ulkomailta palvelunumeroihin soitettaessa numeron eteen laitetaan 358 ja palvelunumeron ensimmäinen nolla pudotetaan pois. Esimerkiksi Verokortit 020 697 000 numeroon soitettaessa valitaan numero 35820697000.

Terveisin Saija Verotiimistä

• Marjo.62

Kyseisen numero ei ole toiminnassa. Näin minulle sieltä vastataaan.

Noi 020 numerot ei toimi joten haluan saada sellaisen numeron johonka voin soittaa.

Kiitoksia Marjo

• Marjo.62 kirjoitti:

Kyseisen numero ei ole toiminnassa. Näin minulle sieltä vastataaan.

Noi 020 numerot ei toimi joten haluan saada sellaisen numeron johonka voin soittaa.

Kiitoksia Marjo

Syötitkö numeron varmasti oikein?

Näin: 3 5 8 2 0 6 9 7 0 0 0
        Ei: 3 5 8 0 2 0 6 9 7 0 0 0

• Marjo.62
        RipsaK kirjoitti:

Syötitkö numeron varmasti oikein?

Näin: 3 5 8 2 0 6 9 7 0 0 0
        Ei: 3 5 8 0 2 0 6 9 7 0 0 0

EI TOIMI

VAIKKA KUINKA KOITTAIS

VASTAA VAAN

TARKISTA NUMERO JA YRITÄ UUDESTAAN

Joten yhä olen vailla sellaista numeroa joka toimisi tai internetti osoitetta jollekkin henkilölle joka vois soittaa minulle.

KIITOS Marjo

• Marjo.62 kirjoitti:

EI TOIMI

VAIKKA KUINKA KOITTAIS

VASTAA VAAN

TARKISTA NUMERO JA YRITÄ UUDESTAAN

Joten yhä olen vailla sellaista numeroa joka toimisi tai internetti osoitetta jollekkin henkilölle joka vois soittaa minulle.

KIITOS Marjo

Entä, jos poikasi Suomessa ollessaan toisi sinulle suomalaisen SIM-kortin, jonkun pre-paid, josta voisi soittaa noihin numeroihin?

• näin on

Kaikista maista Veron 020-numerot eivät toimi. Laita poika asialle.

• Hei,

Kaikki Verohallinnon puhelinnumerot ovat 020 6-alkuisia. Ulkomailta soitettaessa puhelinnumeroihin pitäisi päästä normaalisti lisäämällä maatunnus ja pudottamalla puhelinnumeron ensimmäinen nolla pois kuten Saija Verotiimistä opastikin.

Ennakkoveroihin voit hakea muutosta myös Verokortti verkossa –palvelussa jos sinulla on suomalaisen pankin myöntämät verkkopankkitunnukset. Tietojen muuttaminen/ilmoittaminen muulla tapaa sähköisesti ei ole mahdollista.

Jos et voi käyttää verkkopalvelua, voi ennakkoveroihin hakea muutosta myös postittamalla Verokorttihakemus ja ennakkoverohakemus –lomakkeen:

http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Henkiloasiakkaiden_lomakkeet/Verokorttihakemus_ja_ennakkoverohakemus_(10873)

Syysterveisin,
      Sanni Verotiimistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2203
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1514
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe