voiko mulla olla syöpä munasarjassa tai jossain kun vatsassani tuntuu aika iso 'möykky' joka tuntuu 'sykkivän'?
voiko tämä myös aiheuttaa sen että kuukautiset ei ole alkaneet 16 ikään mennessä?
minulla on todella kova lääkärikammo, enkä uskalla millään mennä lääkäriin..
munasarjasyöpä?
6
1697
Vastaukset
- potilas
Sykkivä tunne tulee ilmeisesti suuresta verisuonesta joka vatsassasi kulkee. Mutta tärkeempää olis että kohtaisit pelkos ja menisit lääkäriin vaikka ei toi kyllä munasarja- eikä muunkaan syövän oire todellakaan ole! Lääkärit on ihan ookoo suurin osa, onhan niilläkin huonoja päiviä, mutta kysy tutuilta esim. hyvä gynekologi, se kyllä sitten hoitaa vaikka angiinan.
- sama
Niin ja ota vaikka kaveri mukaan lääkäriin, se voi istua verhom takana, kun sua tutkitaan!
- min-
eikö nämä ole syövän oireita:vatsassa nyrkin kokoinen möykky joka sykkii,vatsa on joskus todella iso..jos ei niin mikä minulla voi olla?
olisin vastauksista kiitollinen!
lääkäriin en uskalla tosiaan mennä..- Inka
Hyvä tyttö,
lääkäriin tai ensin terkkarille, pääasia että et elä kahden pelon kanssa. Jos saat pakotettua itsesi (tosiaan vaikka kaverin avulla) tutkimuksiin, voit päästä molemmista peloista.
Minulla ainakin oli pienempi kynnys naisgynekologille aikanaan...
Tutustu myös syöpäjärjestöjen sivustoon www.cancer.fi, joka nimestä huolimatta on selvää suomea.
Rohkeutta! - Nimetön
Tuollainen tapaus viittaa aneurysmaan, eli vatsa-aortan eräänlaiseen laajentumaan. Mutta sellaista tuskin kovin nuorella ihmisellä on, vaikka monet asiat tietenki on olosuhteista riippuen mahdollisia. Mutta jos näin suoralla järjellä ajattelee, niin kyllä se sykkivä homma taitaa olla vatsa-aortta ja ilman mitään sairautta. Mutta jos huolettaa, niin asia ei muutu kuin pahemmaksi, jos ei ota lääkäriin yhteyttä. Jos itse epäilee jotain hirveää sairautta, niin ei lääkärin diagnoosin ainakaan luulisi pahentavan tilannetta, olkoot se sitten mitä tahansa. Mutta mun näkemys on, ettei sulla ainakaan syöpää ole.
- napa
Ootkos varma ettei se oo napa joka sykkii? Kun painaa napaa ni se sykkii.
Mee lääkäriin ei ne sua syä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841