missä asennossa tulisin parhaiten raskaaksi???
eli siemennesteenhän pitäisi päästä valumaan mahdollisimman syvälle lähelle kohtua!eli nainen päällä on huonoin mahdollinen asento koska siinä valuvat siemennesteet heti ulos!oonko oikeessa?
tietääks kukaan?
5
777
Vastaukset
- Lumipallo
Jotkut ovat sitä mieltä, että nainen selällään, mies päällä ja vielä tyyny naisen pyllyn alle ja jalat vielä puoleksi tunniksi ylös vaikka seinää vasten puuhailujen jälkeen. Näitä kokeiltu pian vuosi, en usko itse tähän. Mielipiteitä on monia.
- Hmm
Onko jollain oikeaksi vahvistettua tietoa asiasta? Olen miettinyt tota jo kauan.
Kai teistä joku on kysynyt lääkäriltä? - Lumipallo
Taidan kysyä lääkäriltä ensi viikolla jos joku muu ei vielä oo.
- Lilli
Asennolla ei ole mitään merkitystä. Eikä tarvitse jäädä jalat seinälle makoilemaan. Esim. inseminaatiohoitojen jälkeen saa lähteä suoraan painelemaan.
- kati
itse haluaisin lapsen nykyisen mieheni kanssa mutta en tajua miksi en tule raskaaksi vaikka kuinka yrittäisimme?olen miettinyt jo tätä vuoden mutta en vain tajua mikä siinä mättää,enkö voi saada koskaan lapsia vai missä vika? auttakaa mua!
PS.Lääkärille en uskalla mennä kyselee
tämmösiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760