Ongelmia opettajan suhteen

Pimahtanut

Hei.
Olen 8-luokkalainen tyttö, jolla on hyvät välit perheeseen. Olen täysin normaali teini,(mitä nyt aika hiljainen) opiskelen koulussa tunnollisesti, minulla on kavereita ja käyn harrastuksissa. Ajatukseni on aina ollut se, että opettaja on aina yläpuolellani, ja siksi en ole koskaan väitellyt tai ollut hankala opettajille, olen kuuliaisesti opettajaa aina totellut. Vähän niinkuin pelännyt. Tämmöistä ajattelutaktiikkaa olen myöhemmin yrittänyt muuttaa, juuri tämän takia.

Kaikki alkoi kun tulin kutoselle, opettajani oli vaihtunut joka vuosi ja nyt oli taas tiedossa uusi opettaja. Noin 4 vuoden tauon jälkeen meille tuli naisopettaja joka oli ihan mukava ja kiva. Alussa ei ollut mitään ongelmaa, mutta pian aloin kiintyä häneen, en mitenkään seksuaalisesti vaan silleen että kun hän tuli juttelemaan minulle menin ihan sekaisin enkä voinut sanoa mitään. Sanoja vain ei tullut ulos tai ne menivät sekaisin. Tai kun hän hymyili minulle sydän pomppasi kurkkuun ja katsoin äkkiä alaspäin. Toivoin vain kokoajan vain enemmän, että hän huomioisi minut, hymyilisi tai tulisi juttelemaan. (Näin hänestä myös usein painajaisia) En koskaan tehnyt asian eteen oikein mitään, vain odotin. Ongelma oli siinä että hänestä tuli minulle pakkomielle, ajattelin vapaa-ajallani häntä ja toivoin jo näkeväni hänet. En halunnut koskaan kiinnittää huomiota, halusin vain seurata häntä ja katsella, ja jos hän sattui tulla juttelemaan olin onnellinen. Pelkkä läsnäolo riitti. Kutosen loppuvaiheilla tajusin, että yläasteella en näkisi häntä enään, joten yritin irtautua hänestä, olla välinpitämätön ja olla miettimättä häntä. Se oli hankalaa, enkä oikein onnistunut siinä. Koko kesäloman vain itkin ja toivoin että näkisin hänet, tulisi samalla bussilla tai olisi samaan aikaan ruokakaupassa. Vielä kerran näkisin hänet, mitään muuta en olisi tarvinnut, vielä en ole häntä kutosen jälkeen tavannut ja hyvä niin.