Laitetaan nyt tänne vaikka en ainakaan itse kovin vauvakuumetta pode, mutta ikää kun on jo yli 30 vuotta niin kaikenlaista pyörii mielessä.
Olen lapsena saanut keskivaikean aivovamman ja mietin, voiko se vaikuttaa/haitata jollain tavalla vauva-arkea jos joskus saan lapsen.
Edellisestä työstäni lähdin, koska työ ei sopinut minulle siitä syystä että työ oli liian stressaavaa eikä työtilanne ollut omassa hallinnassani. Työ missä pystyn itse hallitsemaan tilannetta sopii minulle ja näistä lääkärin lausunto missä viitataan lapsuudessa saatuun aivovammaan.
Kuinkas sitten vauvan kanssa, tilanne ei todellakaan ole omassa hallinnassa ja erityisesti raskausaikana kun pitää katsoa mitä syö ja juo, jne.
Työstä mistä lähdin aiheutui myös oireina ärtyneisyyttä, itkuisuutta, tunnetta että ei selviä työstä. Jos saa vauvan ja huomaakin että samat oireet toistuvat, ei vauvaa voi samalla tavalla heittää romukoppaan kuin työpaikkaa.
Itse voisin kyllä olla VELA, mutta mieheni silloin tällöin mainitsee että olemme jo melko vanha lapseton pari ja hän haluaisi josain vaiheessa perheen. Jos lapsia päädymme hankkimaan, niin mitenkäs sitten jos se ei tunnukaan sitten oikealta. Harmi kun vanhemmuutta ei voi etukäteen "kokeilla".
Aivovamman vaikutus
äitiyteen
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812717Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1671323Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115886
- 72874
- 76870
- 65837