oletteko ottaneet alastonkuvia itsestänne.

poika 17 v ille

Oletteko joskus ottaneet alastonkuvia itsestänne. Itse en ole ja mietin kuinka yleistä se on. Merkitkää oletko tyttö vai poika.

14

854

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja poika oon

      No tottakai :D
      Ja oon myös jakanu alastonkuviani muille ja ne on jakanu omiaan mulle :D

    • ufcyduyhdfruhyfcd

      Naisille tämä on ERITTÄIN yleistä.
      Nythän vuosi julkisuuteen julkkisten alastonkuvia.
      Yhdellä oli jotain 120 kuvaa itsestään. Siis minkälainen ihminen ottaa itsestään 120 alastonkuvaa? MInkälainen säälittävä ja itsetunnoton idiootti on oltava että niin tekee?

      MIksi naiset ovat niin turhamaisia että koko ajan on saatava tunnustusta ja kehuja ja sitten itketään kun ne leviää nettiin vaikka säännöisä luki että kaikki loukkaavat kuvat on kielletty

    • 15tyttö

      Joo :3
      http://j.gs/2841832/paljastapintaa

      • Tuntematon_ystävä

        Jaahas (facepalm)


      • facepalm ff

        Kiva linkki, yli 6 riviä tekstiä ja voi lukea sanat pyyhkiminen.
        Oot varmaanki uus internetissä joten sanon että trollaus ei toimi noin


    • missäonsun nealastonkuvasi

    • sexy boy

      Olen kyllä ottanut, haluatko? ;)

    • järki käteen nyt

      Sellasia ei kannata koskaan ottaa. Vaikka kuvia ei jakaisi muille, niin kamera voidaan varastaa ja mitäs sitten...

    • 11111

      en oo

    • Anonyymi

      😂 Juu kyllä. Sairaalassakin jopa kun olin kerran isossa huoneessa yksin. Silloin sain mansikan makuista diapamia 😵‍💫😵‍💫😵‍💫 vai oliko eri kerta... No kumminkin niin on käyny ja oli hauskaa.

    • Anonyymi

      En tiedä, onko kuinka yleistä, eihän kaikki välttämättä edes kerro/myönnä ottaneensa niitä kuvia, jos kysytään.
      Mutta me ollaan tyttöystävän kanssa otettu niitä ja annettu toisillemme.
      Tai no, sekä että, kuvia omista elimistä(mä vielä sillä tavoin, että mulla seisoo niissä) ja sitten kokonaiskuvia. Tyttöystävä esim monessa kuvassa poseeraa rivosti tai muuten alasti vaikka maaten jalat levällään ja ehkä vähän levittää sormin....
      Tietty pidetään ne kuvat visusti omassa piilossa.
      Lähinnä tehdään tuota sen vuoksi, kun meillä on hieman välimatkaa, eli välillä menee pidempiäkin aikoja tapaamisten välillä emmekä pääse panemaan.
      Niin noista kuvista on aika paljonkin apua masturboidessa. Itselleni ainakin ja kyllä tyttöystävänikin tykkää katsella masturboidessaan noita kuvia musta, joissa mulla seisoo tai sitten just pelkkää kuvaa mun erektiossa olevasta kullista.

    • Anonyymi

      Oon ottanu kuvia ja videoita. Mielenkiinnosta joskus kokeilin, olen siis tyttö. Niitä sitten joskus myös jakelin omeglessa ja vastaavissa pojille.

    • Anonyymi

      Kun olin 19 ja olin kolme vuotta nuoremman kanssa yhdessä, niin otettiin kuvia ja videoita toisistamme vaikka asuimme yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe