Oletteko joskus ottaneet alastonkuvia itsestänne. Itse en ole ja mietin kuinka yleistä se on. Merkitkää oletko tyttö vai poika.
oletteko ottaneet alastonkuvia itsestänne.
14
978
Vastaukset
- ja poika oon
No tottakai :D
Ja oon myös jakanu alastonkuviani muille ja ne on jakanu omiaan mulle :D - ufcyduyhdfruhyfcd
Naisille tämä on ERITTÄIN yleistä.
Nythän vuosi julkisuuteen julkkisten alastonkuvia.
Yhdellä oli jotain 120 kuvaa itsestään. Siis minkälainen ihminen ottaa itsestään 120 alastonkuvaa? MInkälainen säälittävä ja itsetunnoton idiootti on oltava että niin tekee?
MIksi naiset ovat niin turhamaisia että koko ajan on saatava tunnustusta ja kehuja ja sitten itketään kun ne leviää nettiin vaikka säännöisä luki että kaikki loukkaavat kuvat on kielletty - 15tyttö
Joo :3
http://j.gs/2841832/paljastapintaa- Tuntematon_ystävä
Jaahas (facepalm)
- kakkapoika79463
mä oon ottanu kuvia sillon ku olin 5 ja isi sano et hianoja kuvia. ne oli kuvia mun paskasta http://www.google.fi/imgres?imgurl=&imgrefurl=http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/80005-pyyhkiminen-16/&h=0&w=0&tbnid=kQNolPw41TXRmM&zoom=1&tbnh=194&tbnw=259&docid=HGvu_yum_IkkuM&tbm=isch&client=firefox-a&ei=jIMaVJa5F6LuyQOZh4CoDg&ved=0CA0QsCUoAw
- facepalm ff
Kiva linkki, yli 6 riviä tekstiä ja voi lukea sanat pyyhkiminen.
Oot varmaanki uus internetissä joten sanon että trollaus ei toimi noin
missäonsun nealastonkuvasi
- sexy boy
Olen kyllä ottanut, haluatko? ;)
- järki käteen nyt
Sellasia ei kannata koskaan ottaa. Vaikka kuvia ei jakaisi muille, niin kamera voidaan varastaa ja mitäs sitten...
- 11111
en oo
- Anonyymi
😂 Juu kyllä. Sairaalassakin jopa kun olin kerran isossa huoneessa yksin. Silloin sain mansikan makuista diapamia 😵💫😵💫😵💫 vai oliko eri kerta... No kumminkin niin on käyny ja oli hauskaa.
- Anonyymi
En tiedä, onko kuinka yleistä, eihän kaikki välttämättä edes kerro/myönnä ottaneensa niitä kuvia, jos kysytään.
Mutta me ollaan tyttöystävän kanssa otettu niitä ja annettu toisillemme.
Tai no, sekä että, kuvia omista elimistä(mä vielä sillä tavoin, että mulla seisoo niissä) ja sitten kokonaiskuvia. Tyttöystävä esim monessa kuvassa poseeraa rivosti tai muuten alasti vaikka maaten jalat levällään ja ehkä vähän levittää sormin....
Tietty pidetään ne kuvat visusti omassa piilossa.
Lähinnä tehdään tuota sen vuoksi, kun meillä on hieman välimatkaa, eli välillä menee pidempiäkin aikoja tapaamisten välillä emmekä pääse panemaan.
Niin noista kuvista on aika paljonkin apua masturboidessa. Itselleni ainakin ja kyllä tyttöystävänikin tykkää katsella masturboidessaan noita kuvia musta, joissa mulla seisoo tai sitten just pelkkää kuvaa mun erektiossa olevasta kullista. - Anonyymi
Oon ottanu kuvia ja videoita. Mielenkiinnosta joskus kokeilin, olen siis tyttö. Niitä sitten joskus myös jakelin omeglessa ja vastaavissa pojille.
- Anonyymi
Kun olin 19 ja olin kolme vuotta nuoremman kanssa yhdessä, niin otettiin kuvia ja videoita toisistamme vaikka asuimme yhdessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338