Se olisi 13.1.2.2014 Joku höylä sinisellä autolla ajeleva mies.
Minä tulen luoksesi, Himot on kovat. Tulen junalla 13.09 sinne Jyväskylään.
Käydään ensin varaamassa hotelli Jyväshovista huone. Käydään ajelullaa maalla ja sinä saat kaivaa vaikka sisältä mua jossain matkan varrella.
Kun se on kostee jätä se niin himokkaakasi että on helppo suveta hommiin Hotelli huoneessaa.
Minä imen sulta spermat mineen kertaan kittani. Annan oikein niin että tunnet että saa vierasta pillua sen minkä kerkiät. onko tää kielletyä jos kysäiseen? Onko vielä ollut käsi kovassa käytössä? Onko akka vieläkään antanut? Ellei vieläkään minä tulen jelpimään sinua tuossa ahdingossa iltapäivällä klo 13.09 junalla. 13.12.2014 lauantai paluu oli se 14.12.2014 pumppu resiinnalla ajelua.
Saisinko paljasta munaa?
4
1776
Vastaukset
paljasta vaan
- Jertsukanssapetiin
En ota noin nuorelta pojalta. Veturi pitää olla ainakin perussettinä. Sinä et ole edes yli 35 vuotias.
- paskajuttu2
Nää homot tulee vaan aina pahemmaksi haiseekohan ne aina paskalle? Ennen niitä ei ollut vasta noin 30v sitten niitä rupes olee kuin sieniä mettässä. Niistä tuli muoti-ilmiö ja pois ne ei häivy kulumallakaan. Inhottaa!!!!
- Jertsukanssapetiin
Vai niin jertsu kait teitää mistä puhutaan. Vetureita kuin sieniä metikössä niinkö?
Vai muoti - ilmiö. Ai ei lähe pois kulumallakaan. Voi veikkonen sentään.
Veturit kulkee raiteilla ihmisen vaunuissa. Ei se haise se veturi ainakaan enään.
Voi helkuttii hahahhaha kun nautaaa hahhhhaa!
Mitkä homot? Junatko haisee pahalle eikä haise.
No sä voit vetää omat johto päätöset siitä haisseeko Pendolino - pikajuna paskalle kun se sun edestä kulkee ohi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649