Saisinko paljasta munaa?

Onkoliikaapyydetty?

Se olisi 13.1.2.2014 Joku höylä sinisellä autolla ajeleva mies.
Minä tulen luoksesi, Himot on kovat. Tulen junalla 13.09 sinne Jyväskylään.

Käydään ensin varaamassa hotelli Jyväshovista huone. Käydään ajelullaa maalla ja sinä saat kaivaa vaikka sisältä mua jossain matkan varrella.

Kun se on kostee jätä se niin himokkaakasi että on helppo suveta hommiin Hotelli huoneessaa.

Minä imen sulta spermat mineen kertaan kittani. Annan oikein niin että tunnet että saa vierasta pillua sen minkä kerkiät. onko tää kielletyä jos kysäiseen? Onko vielä ollut käsi kovassa käytössä? Onko akka vieläkään antanut? Ellei vieläkään minä tulen jelpimään sinua tuossa ahdingossa iltapäivällä klo 13.09 junalla. 13.12.2014 lauantai paluu oli se 14.12.2014 pumppu resiinnalla ajelua.

4

1923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljasta vaan

• Jertsukanssapetiin

En ota noin nuorelta pojalta. Veturi pitää olla ainakin perussettinä. Sinä et ole edes yli 35 vuotias.

• paskajuttu2

Nää homot tulee vaan aina pahemmaksi haiseekohan ne aina paskalle? Ennen niitä ei ollut vasta noin 30v sitten niitä rupes olee kuin sieniä mettässä. Niistä tuli muoti-ilmiö ja pois ne ei häivy kulumallakaan. Inhottaa!!!!

• Jertsukanssapetiin

Vai niin jertsu kait teitää mistä puhutaan. Vetureita kuin sieniä metikössä niinkö?
      Vai muoti - ilmiö. Ai ei lähe pois kulumallakaan. Voi veikkonen sentään.

Veturit kulkee raiteilla ihmisen vaunuissa. Ei se haise se veturi ainakaan enään.

Voi helkuttii hahahhaha kun nautaaa hahhhhaa!

Mitkä homot? Junatko haisee pahalle eikä haise.
      No sä voit vetää omat johto päätöset siitä haisseeko Pendolino - pikajuna paskalle kun se sun edestä kulkee ohi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      234
      4641
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      448
      3333
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2288
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1942
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1243
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1090
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1063
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      996
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      936
    Aihe