Tässä viimeisessä Saab 9-3 Griffin mallissa on paremmat koneet ja pienemmt päästöt kuin aiemmissa malleissa. Kehitys kehittyi. Tästä voi lukea millaisia muutoksia tuli vuosien mittaan tehtiin Saab 9-3 mallistoon Ruotsin Trollhättanin tehtaalla.
http://www.conceptcarz.com/z19564/Saab-9-3-Griffin.aspx
Saab 9-3 Griffin 2012
15
246
Vastaukset
- Hyvin sanottu
Viimeinen kuvaa hyvin tätä ikivanhaa Opel-johdannaista. Uusia Saabeja emme enää koskaan tule näkemään.
- Saabbisti
Nähtiin jo puusilmä ! Vuonna 2014 tehtiin pieni sarja, ei tosin Griffin tekniikalla, keräilijöille ja alan harrastajille. Kaikki myytiin alta aikayksikön.
- Kuollut merkki
Saabbisti kirjoitti:
Nähtiin jo puusilmä ! Vuonna 2014 tehtiin pieni sarja, ei tosin Griffin tekniikalla, keräilijöille ja alan harrastajille. Kaikki myytiin alta aikayksikön.
Oikein sanottu. Nähtiin, ennen kuin kassa oli tyhjä ja toiminta lopetettiin kokonaan.
- Saabbisti
Kuollut merkki kirjoitti:
Oikein sanottu. Nähtiin, ennen kuin kassa oli tyhjä ja toiminta lopetettiin kokonaan.
Ensin ei koskaan tulla näkemään ja nyt taas vahvistetaan että nähtiin jo. Oletko ottanut lääkkeesi ?
- ???
Saabbisti kirjoitti:
Ensin ei koskaan tulla näkemään ja nyt taas vahvistetaan että nähtiin jo. Oletko ottanut lääkkeesi ?
Mikä sinut on noin sekoittanut? Saabin valmistus on lopetettu. Sitä ei enää valmisteta. Uusia ei tule enää koskaan. Onko vaikea ymmärtää?
- Hyvin sanottu
Saabbisti kirjoitti:
Juu verenpainelääke unohtui, se tuntuu heti näkyvän kirjoittelussa. Kiitos huomautuksesta.
- Saabbisti
Hyvin sanottu kirjoitti:
Juu verenpainelääke unohtui, se tuntuu heti näkyvän kirjoittelussa. Kiitos huomautuksesta.
Minä taas unohdin ottaa mielialalääkkeeni ja rauhoittavat.
- Siunattu-Hulluus
Minä taas ajelen Saabilla enkä tarvitse muuta lääkitystä.
- Huittisten-hullu
Hyvin lohkaistu, vaikka itse sanonkin.
- Saabbisti
Nää viimeisimmät Griffin mallit, ennen tämän vuoden malleja, olivat todella hyviä etanoli ja diesel versioiden osalta. Aika vähän näitä on näkynyt myynnissä käytettynä. Jos löytyy vähän ajettuna niin ostan heti.
- robbie
Ei kai niitä ole käytettynä kun ei ole myyty uutenakaan.
- tittumik
robbie kirjoitti:
Ei kai niitä ole käytettynä kun ei ole myyty uutenakaan.
idiootti
- Ex-Toyota
tittumik kirjoitti:
idiootti
Kuka ?
- CAB
Ex-Toyota kirjoitti:
Kuka ?
AUTOTALLISSA CAB ODOTELEE VAPPUAJELUA ?
- Saab4ever
Seuraava vaihtoautoni on tässä
http://www.conceptcarz.com/view/photo/661045,19564/2011-Saab-9-3-Griffin.aspx
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882