Minulla on ollut jo pidemmän aikaa ajoittaista kurkkukipua. Nyt viimeisen viikon aikana on ollut äänen käheyttä, yskää ja limaa kurkussa. Varsinkin urheillessa yskä on pahentunut ja olen hengästynyt helposti. Muuten yskää on ollut enimmäkseen aamuisin. Tiedättekö, voiko kyse olla astmasta? Mistä muusta oireet voisivat johtua?
Vastaukset 3
- 50µg
flunssa?
Sun täytyy levätä, kunnes olet terve.
Varmista D-vitamiinin saanti. D-vitamiinia (tai oikeastaan se on hormoni!) syntyy ihmisen iholla auringonsäteistä kesällä keskipäivällä. D-vitamiinilla on tärkeä osuus sadoissa ihmisen kehon toiminnoissa, hyvin toimiva immuniteetti on yksi niistä. D-vitamiinia kannattaa syödä 50-100µg / vrk. D-vitamiini on hämmästyttävän tehokas virusten vastainen aine. Se tuottaa kehossa 200-300 erilaista virusten vastaista peptidiä, jotka tappavat bakteereja, viruksia ja sieniä. - tulehdus?
Voisiko olla poskiontelotulehdusta? minulla ainakin ko .tulehduksessa on samaa oireilua, eli juuri aamuisin kurkussa limaa ja yskimistä sen selvittämiseksi.
- qteehtq
ja refluksivaivakin voi olla kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502