Minulla on ollut jo pidemmän aikaa ajoittaista kurkkukipua. Nyt viimeisen viikon aikana on ollut äänen käheyttä, yskää ja limaa kurkussa. Varsinkin urheillessa yskä on pahentunut ja olen hengästynyt helposti. Muuten yskää on ollut enimmäkseen aamuisin. Tiedättekö, voiko kyse olla astmasta? Mistä muusta oireet voisivat johtua?
Astmako?
3
167
Vastaukset
- 50µg
flunssa?
Sun täytyy levätä, kunnes olet terve.
Varmista D-vitamiinin saanti. D-vitamiinia (tai oikeastaan se on hormoni!) syntyy ihmisen iholla auringonsäteistä kesällä keskipäivällä. D-vitamiinilla on tärkeä osuus sadoissa ihmisen kehon toiminnoissa, hyvin toimiva immuniteetti on yksi niistä. D-vitamiinia kannattaa syödä 50-100µg / vrk. D-vitamiini on hämmästyttävän tehokas virusten vastainen aine. Se tuottaa kehossa 200-300 erilaista virusten vastaista peptidiä, jotka tappavat bakteereja, viruksia ja sieniä. - tulehdus?
Voisiko olla poskiontelotulehdusta? minulla ainakin ko .tulehduksessa on samaa oireilua, eli juuri aamuisin kurkussa limaa ja yskimistä sen selvittämiseksi.
- qteehtq
ja refluksivaivakin voi olla kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673