Sain lapsen viime huhtikuussa ja syyskuun lopulla alkoi hiuksia lähteä. Itse en aluksi uskonut että lähtö niin totaalista kuin se olikaan. Mies alkoi huomautella kun lavuaarit alkoivat olla tukossa ja hiuksia pyöri ympäri huushollia. Nyt päälaella on jo selkeitä läikkiä ja kauhu on valtava.
Hiuksia olen värjännyt ja käytän kampaamotuotteita. Aloitin vitamiinien syönnin jne. Voiko synnytys ja raskaus aiheuttaa sellaisen hormonimylläkän joka saa hiukset irtoamaan. Stressaantunut saatan olla hieman liittyen vauvan kitinöihin ja yösyöttöihin. Vai onko kyseessä Pälvi?
Hjälp.
Synnytyksen jälkeistä hiustenlähtöä?
Lilli
1
319
Vastaukset
- täti
Synnytyksen jälkeinen hiustenlähtö on hyvin tavallista, hiuksia alkaa lähteä 2-6 kk synnytyksen jälkeen. Raskauden aikana taas tukka vahvistuu. Mutta yleensä ei lähde noin paljon tukkaa, joten voi siihen olla joku muukin syy. Raskaus voi aloittaa kaikenlaisia sairauksia esim. diabetestä, migreeniä ja reumaa, ehkä myös pälviä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773