Homoihin suhtautuminen

Heiii

Nykyaikana ihmiset ovat kovin lyhytnäköisiä ja ahdasmielisiä seksuaalivähemmistöjen suhteen. Jotkut väittävät että 'homous on oma valinta' ja siksi hävettävä asia, mutta jos tarkemmin ajattelee, niin myös ahdasmielisyys ja skeptisyys on oma valinta. Ihmisiä ei tulisi tuomita seksuaalisen suuntautumisen takia vain koska he eivät ole samanlaisia kuin sinä. Saman kuin tuomitsisit ihmisen lempiruoan perusteella: jos hän ei ole samanlainen kuin sinä, hän on väärässä ja häpeällinen ihminen. Sanon tähän loppuun yksinkertaisesti että rakkaus on rakkautta, ei se siitä miksikään muutu vaikka heittäisi vihkivettä päälle ja heiluttelisit ristiä naaman edessä.

Mitä mieltä itse olette ahdasmielisyydestä seksuaalivähemmistöjä kohtaan?

13

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kihkloj

      Homot on ok, mutta se on ärsyttävää, että ne pitää itestään kauheaa meteliä. Toitotetaan, että hei, oon homo ja ylpee siitä, ja teidän pitää vaan hyväksyy et oon homo, ja antaa mulle erivapauksii sen takia. Toisaalta.... no jaa.

      • Gawiaari

        Itse olen huomannut, että kovinta ääntä homoista pitävät heterot. Homoille seksuaalisuus on ihan normaali juttu eivätkä hiero sitä kovaan ääneen muiden naamoille, mutta homoavioliittoja kannattavat heterot ovat homojenkin edeste sitä tyrkyttämässä.


      • Heiii

        Erivapauksia? Homot ansaitsee samat oikeudet kuin heterotkin, mitään erityisoikeuksia ei varmasti ole kukaan hakenut. Tuskin tässä maailmassa mitään sellaista edes kehtaisi homoseksuaali kysyä kun jo tasa-arvoisien oikeuksien saamista vastustetaan niin paljon.


    • nflans

      Tämäkin on yksi.^
      Kyllä osa homoistakin vetää överiksi tosin...

      • Gayshitallover

        Njuuh, mut kukaan ei puhu heteroista jotka vetää heterouden överiksi


      • Gayshitallover kirjoitti:

        Njuuh, mut kukaan ei puhu heteroista jotka vetää heterouden överiksi

        Lehdethän ovat täynnä machoja jännämiehiä ja miestä varten tälläytyneitä naisia.


    • ihmekkös tuo

      Totta kai homot pitävät ääntä itsestään ja vaativat oikeuksiaan niin kauan, kuin niitä ei myönnetä! Se, joka näkee tässä jotain ärsyttävää, on kyllä harvinaisen lestadiolainen...

      • fasfasfsa

        Harva vähemmistö pitää itsestään samanlaista meteliä. Vai oletko tosissasi eri mieltä tästä?

        Minä esimerkiksi todella toivon homoille samoja oikeuksia kun kaikille muillekkin, tunnenkin useamman ja mukavaa porukkaa pääosin (kuten heteroidenkin kohdalla), mutta kyllä se homojen itsestään pitämä mekkala silti ärsyttää. Huomaa tosiaan myös niistä omista tutuista ja tovereistä, hyvin paljon puheenaiheet pyörii homouden ympärillä, valtaosa kaveripiiristä on homoja jne.

        Mutta ehkäpä se vaahtoaminen loppuu/vähenee kun heidän asema paranee.


    • voitätänykymaailmaa

      Tottakai hyväksyn homot. Mutta sitä ihmettelen, että jos homoutta pidetään nykyään niin normaalina asiana, niin miksi siitä tehdään niin iso haloo... Eihän mitään heterokulkueitakaan pidetä.

      • Pride-homo

        Heteroja kai harvemmin syrjitään seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.. Toisin on homojen kohdalla.
        Suuremmissa kaupungeissa ei ehkä niinkään, mutta maaseudulla ja pikkukaupungeissa syrjintä, nimittely yms. on edelleen jokapäiväistä. Sama tilanne monissa urheilupiireissä. Joten kyllä pride-kulkueita yhä tarvitaan.


    • dvczadfsds

      Ei minusta homoudessa oo mitään kiehtovaa enkä siinä mielessä ymmärrä homoja enkä lespoja. Ei sillä muitakaan friikkiyksiä, kuten naiseksi tai mieheksi pukeutumista en ymmärräs

    • tosisuomalainen

      homous o synti helvettii ne kuuluu

    • Nimimerkki1

      En tiiä mutta tässähän valitetaan taas ja tehdään heteroista syntipukkeja kun he ilmaisevat omat mielipiteensä. En teistä tiedä kuinka heikkoja kavereita teillä on mutta kyllä meidän porukassa haukutaan toisia ja toisten mielipiteitä todella paljon, kukaan ei ota hernettä nenään. Joten miksi te otatte?

      En ota kantaa väkivalta tekoihin. Joten pitäkää ne suut kiinni siitä kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe