Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole niin etsinyt muita kumppanieita. Yhteistä meillä ei kai ole enää kuin nämä lapset. Minua ainakin häiritsee pirusti terveenä ihmisenä tämä jo kohta kolme vuotta kestänyt selibaatti! Masentaa ja alentaa jne. Puolisosta en tiedä, emme puhu yleensäkään muusta kuin lapsista ja rahasta. Niistä hän tuntuu olevan pääasiassa kiinnostunut. Ei harrasta mitään, käy työssä kuten minäkin. Itse harrastan paljon liikuntaa. Asumme vuodesta 2012 erillämme. Näen heitä lähes joka päivä, lapsien takia ítse sinne menen. En puolisoni. Tilanne on kuin pattitilanne. Mutta jotain mielenterveyden takia pitäisi tehdä. Tämä alavireisyys ärsyttää ainaisena vieraana. En osaa enää iloita mistään. Kaikki on vain vaatimuksia.
Platoninen suhde
3
128
Vastaukset
- eroa kunnolla
Lapset eivät ole sokeita. Ylläpitämällä keinotekoista platonista suhdetta annatte lapsillenne vain epäterveellisen parisuhteen mallin. On totta että vanhempien eron on todettu olevan haitallista lapsille mutta vielä haitallisemmaksi on todettu ns. rikkinäisessä kodissa eläminen. Olet jatkossakin ihan yhtälailla äiti lapsillesi vaikka eläisit myös omaa elämääsi, hankkisit parisuhteen jossa viihdyt ja olisit onnellinen.
- 18+7
Taas sinä täällä. Etkö jaksanut vanhaa ketjuasi nostaa? Eiköhän me kaikki jo sovittu, että sulla on mielenterveysongelma ja hae apua.
- Mitä häh?
Aloittaja yrittää saada huomiota keinolla illä vaan, ei ihme ettei ole seksiä, ei taida seisoakaan enään.
Toinen puhuu äitistä vaikka avaaja on mies, liki kuusikymppinen, missä hiton iässä se on saanut lapsia aikaan, siittää? Alaikäisiä lapsia liki kuusikymppisenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078953
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656580Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345511Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665093- 553551
- 503385
- 513152
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926