Mun äidillä on miespuolinen kaveri joka oli aluksi tosi mukava, mutta pari viikkoa sitten oli yksi tapahtuma täällä kaupungissa ja mulla tuli 7 kaveria muilta paikka kunnilta meidän pieneen kolmioon.
No kaikki makuun paikat oli varattuja ja enempää ei mahtunut edes patjan kanssa.
No keskellä yltä tää mies soittaa kännissä kuin käki meidän ovi summeria ja sanoin hänelle että meille ei mahdu kun mulla on 7 kaveria ka äiti nukkuu kun on ollut päivä reissulla Helsingissä ja on väsynyt.
No tää jätkä lähtee ja pahoittelee että herätti. (3 olohuoneessa nukkuvaa kaveriani oli herännyt ja kuullut kun puhuin ovisummeriin)
Aamulla tää jätkä oli sanonut että olin haukkunut tän jätkän alimpaan h*lvettiin, sanonut että äitini on jonkun miehen luona ja käskenyt painua v*ttuun k*sipää.
Ja siis en todellakaan ole sanonut tätä miestä k*sipääksi enkä missään tilanteessa ole haukkunut tätä miestä ja 3 kaveriani sanoivat samaa.
No nykyisin kutsun häntä pinokkioksi ja välit äidin kanssa on kireät (tosi kireät).
En uskalla puhua tästä tilanteesta mmitta alkaa aina v*tuottamaan kun äiti lähtee tän miehen luo "puhumaan" asioista.
Tekisi mieli sanoa tälle miehelle suorat sanat päin naamaa mutta mä veikkaan että tää jätkä alkaa selitteleen jotain p*skaa äidille.
Ok. Kyllähän mäkin tein virheen,en päästänyt sitä sisään mutta meillä joillakin oli 6 herätys ja kaikki oli nukkumassa ja tää mies on aika kova ääninen eikä osaa olla hiljaa humalassa ja mihin hän olisi muka tullu nukkumaan?
Äitini viereen 50cm kokoiselle sängylle mun huoneeseen?
Vai viidenneksi 180cm kokoiseen sänkyyn missää minä ja 3 kaveriani nukuttiin vaiko lattialle ilman pätkää ja pettoja ja tyynyjä?
äidin kaveri.
-.-
2
242
Vastaukset
- -.-
Pahoittelut kirjoitus virheitä. Puhelimen autocorret osaa trollata
Kerro vaan äitillesi, näytä vaiks tää keskustelu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331