äidin kaveri.

-.-

Mun äidillä on miespuolinen kaveri joka oli aluksi tosi mukava, mutta pari viikkoa sitten oli yksi tapahtuma täällä kaupungissa ja mulla tuli 7 kaveria muilta paikka kunnilta meidän pieneen kolmioon.
No kaikki makuun paikat oli varattuja ja enempää ei mahtunut edes patjan kanssa.
No keskellä yltä tää mies soittaa kännissä kuin käki meidän ovi summeria ja sanoin hänelle että meille ei mahdu kun mulla on 7 kaveria ka äiti nukkuu kun on ollut päivä reissulla Helsingissä ja on väsynyt.
No tää jätkä lähtee ja pahoittelee että herätti. (3 olohuoneessa nukkuvaa kaveriani oli herännyt ja kuullut kun puhuin ovisummeriin)
Aamulla tää jätkä oli sanonut että olin haukkunut tän jätkän alimpaan h*lvettiin, sanonut että äitini on jonkun miehen luona ja käskenyt painua v*ttuun k*sipää.

Ja siis en todellakaan ole sanonut tätä miestä k*sipääksi enkä missään tilanteessa ole haukkunut tätä miestä ja 3 kaveriani sanoivat samaa.

No nykyisin kutsun häntä pinokkioksi ja välit äidin kanssa on kireät (tosi kireät).

En uskalla puhua tästä tilanteesta mmitta alkaa aina v*tuottamaan kun äiti lähtee tän miehen luo "puhumaan" asioista.

Tekisi mieli sanoa tälle miehelle suorat sanat päin naamaa mutta mä veikkaan että tää jätkä alkaa selitteleen jotain p*skaa äidille.

Ok. Kyllähän mäkin tein virheen,en päästänyt sitä sisään mutta meillä joillakin oli 6 herätys ja kaikki oli nukkumassa ja tää mies on aika kova ääninen eikä osaa olla hiljaa humalassa ja mihin hän olisi muka tullu nukkumaan?
Äitini viereen 50cm kokoiselle sängylle mun huoneeseen?
Vai viidenneksi 180cm kokoiseen sänkyyn missää minä ja 3 kaveriani nukuttiin vaiko lattialle ilman pätkää ja pettoja ja tyynyjä?

2

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Pahoittelut kirjoitus virheitä. Puhelimen autocorret osaa trollata

• Kerro vaan äitillesi, näytä vaiks tää keskustelu :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2403
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2399
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76
      1331
    Aihe