Eli mitä tukia voin saada tämän hetkisellä tilanteellani? Olen 19-vuotias ja asun yhä vanhempieni luona. Olen käynyt lukion ja tammikuussa pyrin aloitattamaan ammattikorkeakoulun & muuttamaan omilleni. Tällä hetkellä teen varastoduunia.
Jos lopettaisin työnteon, miten tämä vaikuttaisi tukiin? Työnteko haittaa syksyn haun pääsykokeisiin lukemista.
Mitä tukia voin saada?
???
2
151
Vastaukset
- amk ope
Moi,
Voisit ihan varata ajan Kelan neuvojalta.Laskisivat tuet puolestasi.Kelan sivuilla o opintotuki -kohta, jossa mm. Tuo työn vaikutus selitetään. Sitten kun öääset amkiin, opot ja muu opintotuki porukka ohjaavat opintososiaalissa asioissa. Kelan sivuilla saattaa olla kysymyspalstakin.
Onnea pääsykokeisiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146