Tietääkö kukaan onko Tampereella saatavana taikakuutioita muualta kuin Hong kongista? Sieltä oli loppu, eikä tietoa kuulema milloin tulee. Olisi tarvetta saada pari satsia...
Taikakuutioista
9
544
Vastaukset
- hmm
Onko nämä nyt niitä seksivälineitä joilla väljähtäneet naiset voivat treenata?
Miten tämä liittyy jyrsijöihin?- Heidi
Etkö muka tiiä mitä taikakuutiot on?
- Johanna
Heidi kirjoitti:
Etkö muka tiiä mitä taikakuutiot on?
Minäkin olen varmaan sitten kivikaudelta kun en ole koskaan kuullutkaan taikakuutioista. Ja olen sentään harrastanut ja kasvattanut jyrsijöitä 10 vuotta.
Eli jos viitsisit kertoa meille etkä vain haukkuisi toisia kivikautisiksi? Vai onko se liian vaikeaa sinun aivokapasiteetillesi? - iida
Johanna kirjoitti:
Minäkin olen varmaan sitten kivikaudelta kun en ole koskaan kuullutkaan taikakuutioista. Ja olen sentään harrastanut ja kasvattanut jyrsijöitä 10 vuotta.
Eli jos viitsisit kertoa meille etkä vain haukkuisi toisia kivikautisiksi? Vai onko se liian vaikeaa sinun aivokapasiteetillesi?Taikakuutioista moni jyrsijäharrastaja rakentaa hinoja häkkejä itselleen. Ne on myös aika edullisia.
Täällä on kuvia taikakuutioista rakennetuista häkeistä kun selaa sivua vähän alaspäin.
http://www.kuikuttajat.net/hakit.htm - iida
iida kirjoitti:
Taikakuutioista moni jyrsijäharrastaja rakentaa hinoja häkkejä itselleen. Ne on myös aika edullisia.
Täällä on kuvia taikakuutioista rakennetuista häkeistä kun selaa sivua vähän alaspäin.
http://www.kuikuttajat.net/hakit.htmJoo no ei nyt ehkä ihan itselleen :D Sori tuli vähän väärä sana siihen mun edelliseen viestiin :) No mutta linkki on kuitenkin oikein ja siellä on hienoja viritelmiä tehty taikakuutioista !
- Johanna
iida kirjoitti:
Joo no ei nyt ehkä ihan itselleen :D Sori tuli vähän väärä sana siihen mun edelliseen viestiin :) No mutta linkki on kuitenkin oikein ja siellä on hienoja viritelmiä tehty taikakuutioista !
Aika kätevän näköinen juttu. Täytyy varmaan itsekin hankkia jos jossain tulee vastaan.
- jennie
Johanna kirjoitti:
Aika kätevän näköinen juttu. Täytyy varmaan itsekin hankkia jos jossain tulee vastaan.
Voisin minäkin nikkaroida tuollaisista häkin, näytti niin kätevältä ! Mutta tietääkö joku mitä materiaalia nuo kuutiot ovat ? Muovia ? Rautaa ? Vai mitä ?
- Kertomus
jennie kirjoitti:
Voisin minäkin nikkaroida tuollaisista häkin, näytti niin kätevältä ! Mutta tietääkö joku mitä materiaalia nuo kuutiot ovat ? Muovia ? Rautaa ? Vai mitä ?
Tuollaisesta saisin syyriksellenikin ehkäpä väsättyä mukavan kokoisen häkin mutta näyttää tuo silmäkoko olevan niin iso että Molli tulisii helposti läpi :( Ja mahtaakohan tuollaisista saada edes kantta tehtyä..
- ~marsu~
Kertomus kirjoitti:
Tuollaisesta saisin syyriksellenikin ehkäpä väsättyä mukavan kokoisen häkin mutta näyttää tuo silmäkoko olevan niin iso että Molli tulisii helposti läpi :( Ja mahtaakohan tuollaisista saada edes kantta tehtyä..
Kyllä mun kanilla on ainakin ihan katollinen häkki.. käykääs kurkkimassa;
www.freewebs.com/riiviot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750