Persoonallista jos etsit...

Ajattelin kokeilla etsiskellä täältä sähköpostikaveria, tai Facebook-kaveria, tai kaveria kaveria, miksei ystäviäkin...
Toivoisin hieman pidempiaikaista juttukaveria. Vuosien varrella on mahtunut paljon sellaisia ihmisiä, jotka ovat muutaman viestin laittaneet ja kadonnut sen jälkeen teille tuntemattomille. Olisi myös kiva jos sinulla olisi edes muutama yhteinen intressi alla mainituista. Toki se ei ole pakollista
Iälläsikään ei ole merkitystä. En enää löytänyt täältä kirjeystävät -nuoret -kohtaa, mutta ajattelisin, että täällä kaiketi liikkuu kaikenikäisiä. Saatan olla väärässäkin...

Itsestäni; Olen mies, vm -93, Ilmajokinen, hyvä kirjoittaja ja verbaalinen lahjakkuus. Face to face en välttämättä ole niin kova puhuja, mutta loistava kuuntelija. Näin avarakatseista ja luovaa persoonaa et todennäköisesti aivan heti löydä

Harrastuksiin kuuluu;
-Musiikin kuuntelu; -Kuuntelen laidasta laitaan, ainoastaan dance pop on ainut mikä ei liiemmälti sytytä. Tällä hetkellä kuunnelluin yhtye on Norjalainen Secret Garden, joka tekee todella fantastista ja jopa taivaallista musiikkia
-Urkujen soittaminen, toki myös pianon; Olen itseoppinut soittaja, joten en ole kummoinen soittaja, mutta jonkinlainen. Urkuja mainittaessa tulee aina mieleen kirkko, ja kirkosta uskovaiset. En ole uskovainen, enkä kirkon jäsen
-Sisustaminen; Lähinnä kotona, mutta toki vinkkejä jaetaan muillekin. Moni on kehunut, että värisilmä on aivan loistava ja tyylini yhdistellä sisustuksessa kaikenlaista on mielenkiintoinen ja kotoisa
-Pelaaminen; -The Sims 3. Tykkään kovasti suunnitella rakennuksia ja sisustaa, simeillä pelaamisesta en niin välitä. -Euro Truck Simulator 2. Mikäpä olisi mukavampaa kuin rekalla ajo. Työkseni en voi valitettavasti toteuttaa pitkäaikaissairaudesta johtuen. Pidän kaikenlaisista suurista ajoneuvoista, linja-autoista, rekoista, metsäkoneista, etc... -GTA:t, Vice city, San Andreas ja V. Saa ainakin ajaa kaikilla erilaisilla härpäkkeillä... X)
-Emek-pienoismallirekat; Suuri intohimon kohde. En ole tuunaaja, mutta tykkään koota erilaisia kokonaisuuksia ja myydä ylimääräiset osat pois. Totta kai näin "vanhalla ikää" pitää vielä jollakin leikkiä
-Paint-taide; Abstrakti taide on minun juttuni. Kovasti olen kaikkia kuvioita suunnitellut lasimaalauksista toistuviin kuvioihin... Kädet ovat onneksi vapaat
-Nikkarointi; Tykkään suunnitella erilaisia abstrakteja seinäteoksia ja leikkiä sen jälkeen erilaisilla valaistusmahdollisuuksilla. Kuvia en valitettavasti niistä tänne saa, mutta asiasta voidaan keskustella tarkemmin

Jos yhtään kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]. Facebookista löydät nimellä Juha Pelkonen

0

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        5
        1669
      2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        26
        1483
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        13
        1149
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        6
        1111
      5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        20
        1082
      6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        5
        991
      7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        6
        964
      8. 6
        960
      9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        2
        960
      10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        6
        954
      Aihe