Apua pelissä, Kingdom Hearts, osa 2

Kingdom Hearts

Mä oon tehny ton kohdan, minkä sä sanoit siel, ... Auttaisiks viel...

11

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kingdom Hearts

Siis mä oon "jo" saanu sinne ne kolme paikkaa, Monstro, Atlantis ja Halloween kaupunki. Mitä pitäis en jälkeen tehä, ku se Dr. Finelstein on sanonu et ne kolme lasta on varmaan Oogie Boogien paikassa? En oo siit asti tienny, mitä pitäis tehä. Kiltti luna, ethän vain suutu kun olen taas pyytämässä sulta apuu?!

• Kingdom Hearts

Ja olen "saanut" Puolenhehtaarin metsässä myös Kanin talon, sekä sen keinu paikan. Eli, mitä tehdä?

• luna

muttamuttamutta, löysitkö jo Oogie Boogien kartanolle? Pääset sinne kun menet ensin hautausmaalle, siitä arkun kautta sinne samaan paikkaan mistä hait 'suprise'-osan -siinä jättikurpitsan jäänteiden vieressä on toinen ovi josta pääset mäelle joka näyttää suurelta noidanhatulta, siellä lähellä huippua on kohta jota pitää tutkia (valikkoon ilmestyy examine) (joudut tietysti ensin hankkiutumaan eroon kaikista vihollisista siinä ympärillä, voit poimia maasta kurpitsan ja heittää niitä sillä). Pääset sitten OB:n kartanon porteille sitä hattua/mäkeä pitkin kun se on liikahtanut.

• luna
        Kingdom Hearts kirjoitti:

Ja olen "saanut" Puolenhehtaarin metsässä myös Kanin talon, sekä sen keinu paikan. Eli, mitä tehdä?

Siellä ei oikeestaan tarvinnut tehdä muuta kuin pelata (eli katsoa) kaikki keskustelut ja tapahtumat läpi ja joissakin paikoissa selvittää niitä minipelejä yhden kerran läpi. Saattoi myös olla niin (en taaskaan ole ihan varma) että jos joskus myöhemmin, kun olet saanut enemmän sivuja, menet käymään uudelleen jossain vanhassa paikassa niin siellä tapahtuukin jotain uutta.

(Mutta niistä tehtävistä ja minipeleistä en muuten muista oikein mitään hyödyllistä kuin että jossain vaiheessa Puhia pitää ohjailla kulkemaan jonnekin ja se onnistuu silleen että Puhin lukitsee tähtäimeen.)

• entinen luna
        luna kirjoitti:

muttamuttamutta, löysitkö jo Oogie Boogien kartanolle? Pääset sinne kun menet ensin hautausmaalle, siitä arkun kautta sinne samaan paikkaan mistä hait 'suprise'-osan -siinä jättikurpitsan jäänteiden vieressä on toinen ovi josta pääset mäelle joka näyttää suurelta noidanhatulta, siellä lähellä huippua on kohta jota pitää tutkia (valikkoon ilmestyy examine) (joudut tietysti ensin hankkiutumaan eroon kaikista vihollisista siinä ympärillä, voit poimia maasta kurpitsan ja heittää niitä sillä). Pääset sitten OB:n kartanon porteille sitä hattua/mäkeä pitkin kun se on liikahtanut.

Ja mäkun käyttelin "lunaa" keväällä,
        ei silloin näkynyt muita samoja.
        Liikuin kyllä aivan eri palstoilla.
        luna -nikki on hyvämainio!

• kh-luna
        entinen luna kirjoitti:

Ja mäkun käyttelin "lunaa" keväällä,
        ei silloin näkynyt muita samoja.
        Liikuin kyllä aivan eri palstoilla.
        luna -nikki on hyvämainio!

Joo, hyvämainio ja ensimmäinen nikki jonka keksin hetken mielijohteesta joskus pari viikkoa sitten kun tulin tänne. Mutta en kirjottele täällä kuin joskus tänne pelipalstalle, ole ihmeessä edelleen luna ainakin muualla kuin näissä KH-ketjuissa. :) (Ja meidän lisäks täällä on jossain vielä VIRALLINEN luna, se joka on rekisteröinyt tuon nikin O.o)

• Kingdom Hearts

Nii et, ku taistelen siin jotenkin Ursulaa vastaan, ni mitä siin pitäis tehä? Mä oon yrittäny tehä kaikkee, mut ei onnistu...

• apu

Sun pitää varmaan käyttää siihen taikoi.

• Kingdom Hearts

Täytyykö siinä pienessä huoneessa taistella normaalisti niitä pikkukakaroita vastaan, vai täytyykö tehä jotai muuta?

• Kingdom Hearts

No, mä alotan uuden tällässeen paikan, mis kaikil kaupungeil on oma paikka missä kirjotella, ossa on: !

• Kingdom Hearts

Mutta laitan niille kaupungeille vain omat linkit, joista mulla on niinku kysyttävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe