Marin himokas harrastus

Kodakman

- Alkusanat
Mari on nuori kaunis blondi ja muutenkin seksikäs. Hän on noin 25 ja työskentelee mainostoimistossa. Minä taas olen kohtuullisen koon omaava karju, joka pitää kaikenlaisesta tekemisestä, ja työskentelen eräässä yrityksessä kameraoperaattorina. Tässä jutussa nämä ovat tärkeitä, koska ne ovat oleellinen osa kertomusta. Tapahtumat sijoittuvat pääsääntöisesti 4-seinän sisälle. Erikoisena osa-alueena ovat tietysti seksuaaliset fantasiat ja niiden toteuttaminen kameran edessä.

Tapasin Marin eräänä kauniina kesäisenä päivänä, erään mainostoimiston pihalla. He olivat juuri päättäneet pitkän mainoskuvaus session. Ja kun Mari tepasteli ripein askelin lähemmäksi, en vain saanut silmiäni irti hänestä. Olin menossa neuvottelemaan eräästä tv-mainos kuvauksesta, kun ajatukset tekivät täyskäännöksen, ja minä myös.
Mari Käveli pihalla kohden rakennusta, johon olin itsekin matkalla, joten jatkoin kävelyäni, ja yhtäkkiä tunsin kuinka munani alkoi kovettua, pelkästä tuijotuksesta Marin suuntaan. Palaverin alkuun oli aikaa reilut vartti, joten ajattelin, että kahvi voisi tehdä terää ennen kokousta. Mari puolestaan istuutui juuri ison ikkunan eteen, ja kaivoi laukustaan savukeaskia ja alkoi tupakoida.
Kävelin määrätietoisesi mutta varmoin askelin Maria ja pöytää kohden. Moi, aloitin vähän vaisusti. Saisiko täällä jostain kahvia? kysyin. Mari Vastasi ihan sukkelaan, että saa, ja viittasi automaatin suuntaan. Kaivelin lompakkoa, mutta ei sattunut olemaan sopivaa kolikkoa. Kävelin uudelleen Maria ja pöytää kohden. Kysyin, Olisiko sinulla rikkoa, kun minulla ei ole sopivaa kolikkoa. Mari kaiveli käsilaukustaan lompakon, ja vaihtoi auliisti sopivia kolikoita.
Kysyin, ottaisitko sinäkin kahvin, kun nyt on näin sopivasti parin hinta tässä. Mari katseli minua hrtkisen, ja sanoi, Joo, toisitko minulle Laten. Sehän sopi. Itselleni valitsin mokkaa. Kävelin mukit kädessä pöytään, ja ojensin mukin Marille. Tämä hymyili. Mietin mitenkä aloittaisin keskustelun. Mutta tämä sukkela Blondi, olikin nopeampi, ja kysyi, Oletko kuvaaja?.
Olenhan minä, sain vähän töksähtäen vastattua. Ja entä sinä?. Minä olen mallina täällä, kuvataan just näkkileipä mainosta. Kuinka mielenkiintoista (Huokaisin) Olen itsekin tehnyt näitä hommia, tosin linssin toiselta puolen, totesin.
No millainen kuvaaja teillä on? Aika tampio, kireä kuin viulun kieli aina määkimässä, ettei saa kunnon ottoja. No onhan sekin joskus niin, tuumin. Mikä saa noin hyvännäköisen tytön ryhtymään näin huonoon hommaan.? No kun ei ole oikein muutakaan. Aika kului rupatellessa. Katsoin puhelimeni kelloa, ja totesin, että palaveri kutsuu. Annoin Marille kuitenkin korttini, jos joskus tarvitsee kuvaajaa, olisin ehkä käytettävissä.
Palaveri oli tavanomaisen tylsä, lisää kuvauksia. Tosin mielekästä oli se, että vähäpukeiset tytöt leikkivät rannalla pallon kanssa, ja kaivavat siideripullot kylmälaukusta. (jutun juju, siideri) kun neuvottelu oli ohi, kävelin kohden parkkipaikkaa, autolleni, kun silmänurkastani näin kuinka Mari lähti moottoripyörällään.
Huh, mikä kisu, noissa kireissä pyörävaatteissaan ja nahkarotsissa, Jäin katsomaan perään. Housuni etumus alkoi taas nousta. Menin autooni, ja ajoin kaupungille, kävin marketissa ja suuntasin kämpille. Ehdin tuskin eteiseen, kun puhelimeni pärisi. Halojata haloo. Kanki Kylmänen. (taiteilijanimi)
Mari Tässä, tavattiin mainostoimistolla. Olisiko sinulla viikonloppuna vapaata aikaa, olisi pieni kuvaus. No mikäs siinä, Katselin kalenteriin. Missä oli jo joku merkintä loppuviikkoon. Yritetään sovittaa. Olisiko lauantaina klo 5 jälkeen ehtoosta. Marille se kävi. Sovittiin tapaaminen perjantaina mainostoimistolla, missä molemmat sattumoisin silloin on.
Tapaaminen oli aika mielekäs, ja täynnä jännitteitä. Mari aloitti keskustelun, Minä haluan toteuttaa pari intensiivistä fantasiaa kameran edessä. Minulle se sopi, tarkemmin kyselemättä. Nämä on kyllä aika erikoisia juttuja, hän jatkoi,

7

7870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kodakman

      jatkuu.

      alastonta kuvausta. Olin menettää tasapainon tuolillani, mihin nojailin. Himokas nuori kaunis, ja seksikäs nainen, alasti. huh mikä toiveiden täyttymys.
      Sovittiin että tulisin hänen kämpilleen lauantaina.
      Lauantaina menin sovittuun osoitteeseen, kameroiden kanssa. Soitin ovikelloa. Mari avasi oven, hänellä oli päällään miltei läpinäkyvä silkkinen pitkä paita. Jaloissa koreili salmiakkikuvioidut polvisukat. Istuuduin olohuoneeseen sohvalle, ja availin kameralaukkua.
      Ottaisitko kahvia ensin, ennen kuin näytän paikat. Ja hän iski silmää vaivihkaa, ja hymy kareili hänen täyteläisillä huulillaan. Joo voisin ottaa kupillisen vahvaa mokkaa tai espressoa jos sattuu olemaan. Löytyy kyllä. Mari käveli keittiöön ja hääräili pannun kanssa, en tahtonut saada katsetta irti hänen vartalostaan ja takapuolestaan. Miten ihanan seksikäs typy.
      Kahvin juotuamme, otin kamerat ja jalustan, suuntasimme kohden makuuhuonetta. Siellä oli keskellä lattiaa iso matala parisänky ja iso peili, verhot olivat vaaleahkot pellavaiset, mutta riittävästi peittävät, ettei ikkunoista näe sisään. Asettelin kameran jalustaan, ja suuntasin kohden vuodetta. Valaistus oli hyvä samoin kulissit.
      Mari kaiveli huoneen toisessa nurkassa olevasta lipastosta muovipussin, mikä näytti aika täydelle. ”Rekvisiittaa” hän selitteli. Okei, en ollut varautunut moiseen kuvaukseen, mutta työ kun työ, tehtävä on. Mari purki kassia, ja Minä katselin vuoroin hänen puuhiaan ja vuoroin hänen upeaa vartaloaan, ja muodokasta pyllyään.
      Kassista löytyi ihmetyksekseni pari sidonta köyttä, muutama dildoja, käsiraudat, vaippoja pari peruukkia ja liukuvoidepullo, sekä paketti kondomeja. Hetkisen mietiskelin, mitä Marilla mahtaa olla mielessään.
      Oletkos valmis kuvaamaan minua.? Mari kysyi. Jo vain, sanoin, ja asetin kameran valmiustilaan. Ensiksi minä puen tuon Vaipan ja sinä sidot minut tuohon sänkyyn. Hän lateli ohjeita. Saat auttaa. Oh. Okei. Laita tuosta peruukki niin sinua ei tunne kuvasta. Laitoin kameran päälle, ja suuntasin sen kohteeseen. Vedin peruukin päähäni ja kaivoin puseroni taskusta aurinkolasit. No vähän mauton yhdistelmä, mutta kelpaa.
      Mari Riisui pikkuhousunsa pois, kiihottavan näköinen pimppi kurkisteli läpinäkyvän silkkisen pitkän paidan alta. Himoni jo hyrräsivät, mutta onneksi se ei näkynyt ulospäin.
      Mari kävi sängylle selin makuulle, veti puseroa ylemmäs, ja sanoi, auta minulle nyt tuo vaippa. Minähän tein työtä käskettyä. Kohta Marilla oli jalkojensa välissä vaippa. Nyt jos saan pyytää, sido minut tähän sänkyyn. Otin köyden ja kiersin hellästi mutta varmasti köyden, hänen nilkkojensa ympäri, molempiin erikseen. Ja sitten sängynpäätyyn, jätin hieman löysää, että liikkeet olisivat mahdollisia. Nyt oli käsien vuoro, ne sidottiin ranteista, ja pääpuolelle.
      Vasen käsi vasemmalle puolen hieman koukkuun. Ja samoin oikea käsi oikealle. Ranteissa oli jo valmiina nahkaiset renkaat, niistä narut kulkivat. Sidottuani Marin, kumarruin lähemmäksi, ja annoin suukon poskelle, se oli miltei kuuma. Mari kuiskasi korvaani, hiero minun rintoja. Ja niin aloin hieroa koko hänen kiihottavaa vartaloaan, ja rintoja, mitkä olivat juuri sopivat. Käteni hieman tärisivät.
      Mari alkoi huokailla nautinnosta. Kävin välillä säätämässä kameraa, ja jatkoin hieromista. Mari sanoi, Laita kätesi mun vaipan sisään, ja hiero minun pillua. No ei siinä auttanut muu. Laitoin toisen käden varovaisesti hänen pillulleen, vaipan sisään. Se oli jo turvoksissa, hieroin pillua, klitorista sormillani, ja Mari huokaili tyytyväisyyttään, ja kiimoissaan.
      Hetkisen vielä hierottuani, Mari sai orgasmin ja pillu sykki sormieni lomassa, ja kiihkon huokailujen ja huutojen säestyksellä. Irrota minun jalat, Mari sanoi. Näin tein. Ja laitoin tyynyn hänen peppunsa alle. Tule tänne, ja suutele minua ja hiero rintojani. Laitoin käden hänen paitansa sisään ja puristelin rintoja. Nyt oli pakko vähentää vaatteita. Otin paitani pois, ja jatkoin hyväilyjä. Vedin paitaa ylemmäs, ja paljastin ihanat rinnat. Nuolin niitä, vaikutus oli välitön, jälleen kiihkon nautinnon huokaukset alkoivat kuulua.
      Suutelin Maria pitkään suulle, ja tunsin hänen kuuman kielensä. Irrotin kädet, ja Mari oli selällään sängyssä. No mitäs neiti nyt tahtoo, kysyin. Hän kääntyi vatsalleen, ja nosti jalat pystyyn, sido minun jalat näin. No minä sidoin ne. Kädet olivat vapaat. Ota vaippaa vähän pois, ja laita toi dildo minun pyllyyn, Mari sanoi. Näin tehtiin. Liukuvoidepullo oli kädessäni, sivelin pyllyyn reippaasti liukuvoidetta, ja samoin dildoon. Aloin varovaisesti työntää sitä Marin pyllyyn.
      Kun dildo oli kokonaan pyllyssä, käynnistin vibran. Se olikin sitten himokasta katsella ja kuunnella. Mari sai jälleen orgasmin, ja minulla alkoi olla jo ”Kanki tanassa” Muutaman orgasmin jälkeen otin dildon pois. Avasin narut, Ja

      • Kodakman

        jatkoa

        käänsin Marin takaisin selälle. Vaippa oli edelleen puoliksi päällä. Hyväilin Maria, ja nuolin hänen Pilluansa, joka oli kiimasta turvoksissa.
        Mari kaiveli jälleen pussia, ja otti kondomi pakkauksen, ja antoi sen minulle. Nussi minua nyt. Ei kai siinä muu auttaisi kuin tehdä kuten asiakas haluaa. Vaikka en villeissä mielikuvituksissani voinut kuvitellakaan että jonain päivänä, saan olla itse filmitähtenä.
        Otin vaipan pois, ja nostin jalat sivuille, ja asein kovan kullini Marin pillun huulille, ja laitoin sen sisään kuuman kosteaan, hieman kireähköön pilluun. Työntelin hetkisen hitaasti ja sitten hieman nopeammin, Mari tuntui nauttivan, hän huokaili nautinnosta ja kiimasta. Pillu supisteli mukavasti kullini ympärillä.
        Jatkoimme vielä hetken tästä asennosta. Kunnes Mari halusi ratsastaa. Vaihdettiin asentoa, makasin vuorostani alla, ja Mari oli kullini päällä. Lantio vatkasi rytmikkäästi eteen ja taakse. Otin kiinni hänen rinnoistaan ja hieroin niitä, se tuntui hyvälle.
        Puristelu voimistui kullini ympärillä, ja ei aikaakaan, kun Mari sai todella voimakkaan orgasmin ja tärisi ja huusi nautinnosta. Supistelu oli niin ihanan kiihottavaa, etten pystynyt itsekkään pidättelemään, vaan laukesin.
        Hetken vedimme henkeä, ja vedin puoli jäykän kullini pois pillusta, Heitin käytetyn kondomin pois. Mari tuli viereeni makaamaan, vieläkin hengästyneenä. Minä haluan uusinnan, Hän kähisi hengästyneenä.
        Laita minulle taas vaippa, ja hiero minua. Hän sanoi. Näin teinkin. Hetkisen rintoja ja vartaloa hierottuani laitoin taas käden hänen vaippaan, ja hieroin pillua. Huokailut jatkuivat jälleen.
        Nyt alkoi jälleen kullini olla iskussa. Joten, riisuin vaipan ja aloin nuolemaan Klitorista kiimaisesti, kuin kone. Pillun mehut valuivat pitkin naamaani, mutta keskityin vain nuolemiseen. Jälleen kerran Orgasmi yllätti rajuudellaan. Hetkisen imin ja nuolin vielä pillua.
        Sitten otin uuden kondomin ja laitoin sen kovan kullini päälle. Pane minua pyllyyn, Mari tahtoi. No minä otin liukkaria ja levitin sitä Marin pyllyyn, ja kondomin päälle. Sitten varovaisesti sovitin kullini pyllyreikään, ja työnnyin reikään. Se oli tiukempi kuin pillu. Laita dildo pilluuni. Mari sanoi, ja niin tehtiin. Mari nautti kun panin häntä pyllyyn, ja dildo surisi pillussa.
        Orgasmit seurasivat toistaan, ja lopulta itsekin laukesin pyllyyn ähkien. Se oli todella ihanaa, totesin. samalla kun heitin, likaisen kortsun pois. Joo oli se, Mari sanoi. Miten olisi vielä yksi klippi. Katsoin kelloa, kolmisen tuntia oli jo kulunut, mutta totesin, että onnistuu. Kävelin kameran luo, ja totesin että, muistikorttia olisi vielä tunniksi jäljellä.
        Mari Halusi taas vaipan, ja sen laitettua hän halusi lähikuvaa kun hän pissaa vaippaan. Aika outo fantasia, ajattelin, mutta tein näin, kameran läpi seurasin, kuinka vaippa alkoi hiljalleen kastua, ja pian se olikin jo hieman keltaisena jalkovälistä, mihin pissa oli valunut, ja imeytynyt vaippaan.
        Ja Mari Meni kontalleen sänkyyn ja pylly pystyssä, laittoi käden vaippaan, ja masturboi vielä. Se oli todella kiihottavaa katsottavaa. Kun Mari tunsi saaneensa tarpeekseen, hän riisui vaipan ja heitti sen ja käytetyt kondomit roskapussiin, ja Sanoi käyvänsä pikaisessa suihkussa, ja pyysi minun keittää kahvia.
        No tein näin. Ja hetkisen kuluttua kumpikin istui olohuoneen sohvalla ilman rihman kiertämää, ja kahvimukit kädessä. Olet aika hyvä kameran edessä totesin Marille. Joo, ei ole eka kerta. Mutta en näitä fantasioitani ole ennen kuvauttanut.
        Se pervo hammaslääkäri, siitä tahna mainoksesta meinasi kerran väkisin alkaa nussia, mutta onneksi oli turvasuihke mukana taskussa. Se oli sen tahna mainoksen loppu. Varmaan, naureskelin kippurassa. Mari hakeutui yhä tiiviimmin lähelleni sohvalle, ja hetkisen kuluttua olimme jo sylikkäin suutelemassa. Makuuhuoneeseen asti ei tällä kerralla ehditty. Nussin Maria sohvalla, ja tällä kerralla ilman kondomia.
        Kun akti oli suoritettu, kävimme molemmat vielä yhdessä suihkussa, ja sitten keräsin kimpsut ja tein lähtöä. Mari antoi vielä intohimoisen suudelman. Sovittiin, että käyn studiolla leikkaamassa materiaalin. Ja toimitan sen hänelle viikon päästä.
        Mitä silloin sitten tapahtuikaan on toinen tarina…


      • pilkunviilaaja
        Kodakman kirjoitti:

        jatkoa

        käänsin Marin takaisin selälle. Vaippa oli edelleen puoliksi päällä. Hyväilin Maria, ja nuolin hänen Pilluansa, joka oli kiimasta turvoksissa.
        Mari kaiveli jälleen pussia, ja otti kondomi pakkauksen, ja antoi sen minulle. Nussi minua nyt. Ei kai siinä muu auttaisi kuin tehdä kuten asiakas haluaa. Vaikka en villeissä mielikuvituksissani voinut kuvitellakaan että jonain päivänä, saan olla itse filmitähtenä.
        Otin vaipan pois, ja nostin jalat sivuille, ja asein kovan kullini Marin pillun huulille, ja laitoin sen sisään kuuman kosteaan, hieman kireähköön pilluun. Työntelin hetkisen hitaasti ja sitten hieman nopeammin, Mari tuntui nauttivan, hän huokaili nautinnosta ja kiimasta. Pillu supisteli mukavasti kullini ympärillä.
        Jatkoimme vielä hetken tästä asennosta. Kunnes Mari halusi ratsastaa. Vaihdettiin asentoa, makasin vuorostani alla, ja Mari oli kullini päällä. Lantio vatkasi rytmikkäästi eteen ja taakse. Otin kiinni hänen rinnoistaan ja hieroin niitä, se tuntui hyvälle.
        Puristelu voimistui kullini ympärillä, ja ei aikaakaan, kun Mari sai todella voimakkaan orgasmin ja tärisi ja huusi nautinnosta. Supistelu oli niin ihanan kiihottavaa, etten pystynyt itsekkään pidättelemään, vaan laukesin.
        Hetken vedimme henkeä, ja vedin puoli jäykän kullini pois pillusta, Heitin käytetyn kondomin pois. Mari tuli viereeni makaamaan, vieläkin hengästyneenä. Minä haluan uusinnan, Hän kähisi hengästyneenä.
        Laita minulle taas vaippa, ja hiero minua. Hän sanoi. Näin teinkin. Hetkisen rintoja ja vartaloa hierottuani laitoin taas käden hänen vaippaan, ja hieroin pillua. Huokailut jatkuivat jälleen.
        Nyt alkoi jälleen kullini olla iskussa. Joten, riisuin vaipan ja aloin nuolemaan Klitorista kiimaisesti, kuin kone. Pillun mehut valuivat pitkin naamaani, mutta keskityin vain nuolemiseen. Jälleen kerran Orgasmi yllätti rajuudellaan. Hetkisen imin ja nuolin vielä pillua.
        Sitten otin uuden kondomin ja laitoin sen kovan kullini päälle. Pane minua pyllyyn, Mari tahtoi. No minä otin liukkaria ja levitin sitä Marin pyllyyn, ja kondomin päälle. Sitten varovaisesti sovitin kullini pyllyreikään, ja työnnyin reikään. Se oli tiukempi kuin pillu. Laita dildo pilluuni. Mari sanoi, ja niin tehtiin. Mari nautti kun panin häntä pyllyyn, ja dildo surisi pillussa.
        Orgasmit seurasivat toistaan, ja lopulta itsekin laukesin pyllyyn ähkien. Se oli todella ihanaa, totesin. samalla kun heitin, likaisen kortsun pois. Joo oli se, Mari sanoi. Miten olisi vielä yksi klippi. Katsoin kelloa, kolmisen tuntia oli jo kulunut, mutta totesin, että onnistuu. Kävelin kameran luo, ja totesin että, muistikorttia olisi vielä tunniksi jäljellä.
        Mari Halusi taas vaipan, ja sen laitettua hän halusi lähikuvaa kun hän pissaa vaippaan. Aika outo fantasia, ajattelin, mutta tein näin, kameran läpi seurasin, kuinka vaippa alkoi hiljalleen kastua, ja pian se olikin jo hieman keltaisena jalkovälistä, mihin pissa oli valunut, ja imeytynyt vaippaan.
        Ja Mari Meni kontalleen sänkyyn ja pylly pystyssä, laittoi käden vaippaan, ja masturboi vielä. Se oli todella kiihottavaa katsottavaa. Kun Mari tunsi saaneensa tarpeekseen, hän riisui vaipan ja heitti sen ja käytetyt kondomit roskapussiin, ja Sanoi käyvänsä pikaisessa suihkussa, ja pyysi minun keittää kahvia.
        No tein näin. Ja hetkisen kuluttua kumpikin istui olohuoneen sohvalla ilman rihman kiertämää, ja kahvimukit kädessä. Olet aika hyvä kameran edessä totesin Marille. Joo, ei ole eka kerta. Mutta en näitä fantasioitani ole ennen kuvauttanut.
        Se pervo hammaslääkäri, siitä tahna mainoksesta meinasi kerran väkisin alkaa nussia, mutta onneksi oli turvasuihke mukana taskussa. Se oli sen tahna mainoksen loppu. Varmaan, naureskelin kippurassa. Mari hakeutui yhä tiiviimmin lähelleni sohvalle, ja hetkisen kuluttua olimme jo sylikkäin suutelemassa. Makuuhuoneeseen asti ei tällä kerralla ehditty. Nussin Maria sohvalla, ja tällä kerralla ilman kondomia.
        Kun akti oli suoritettu, kävimme molemmat vielä yhdessä suihkussa, ja sitten keräsin kimpsut ja tein lähtöä. Mari antoi vielä intohimoisen suudelman. Sovittiin, että käyn studiolla leikkaamassa materiaalin. Ja toimitan sen hänelle viikon päästä.
        Mitä silloin sitten tapahtuikaan on toinen tarina…

        Kirjoitusvirheet ärsyttää.


    • koijari

      Kiihkeää luettavaa!

    • jolperi1

      Tosi hyvä

    • ilolintu11

      vau mikä tarina

    • wippies.fi

      todella hyvä tarina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe