Porho

Vaihtaja.

Auto pitäisi ennen talven tuloa vaihtaa ja tuli mieleen että löytyykö oulun alueelta yhtään kalliimpaa autoliikettä kuin Porho. Ei näytä edes ilmoittelevan nettiautossa/autotallissa, varmaan juuri siitä syystä ettei pääse suoraan vertailemaan.

8

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • passat cc

      älä mee sinne pörhölle

    • cycel & perc

      No ei kai sitä köyhille tarvi yrittää myydäkään kun Oulussakin on paljon porukkaa jotka ajelee yli 10000€:n polkupyörilläkin.

    • 1-vahti

      Kyllähän Pörhön vaihtoautot löytyvät nettiautosta, sekä autotalli.com:sta.....jos
      osaa hakea !

      • porhottaa

        joo löytyy
        vaihtoautotarjous vain tulee alakanttiin jos uuteen meet vaihtamaan
        mulle tarjos 3000€ alihintaan
        Liikkeenmyyntihinnat oli 18000-19500 saman mallin autoista
        ja enemmän ajetuista ja jopa vuosimallikin vanhempi.
        mulle tarjottiin 14500 eli hurjasti porholle olis tullut voittoa
        Ei ole tapanani myydä omaa autoa alle liikkeen hinnan jos uuteen vaihdan.
        uudessa autossa on ilmaa 2000-5000€


      • paljastaja.
        porhottaa kirjoitti:

        joo löytyy
        vaihtoautotarjous vain tulee alakanttiin jos uuteen meet vaihtamaan
        mulle tarjos 3000€ alihintaan
        Liikkeenmyyntihinnat oli 18000-19500 saman mallin autoista
        ja enemmän ajetuista ja jopa vuosimallikin vanhempi.
        mulle tarjottiin 14500 eli hurjasti porholle olis tullut voittoa
        Ei ole tapanani myydä omaa autoa alle liikkeen hinnan jos uuteen vaihdan.
        uudessa autossa on ilmaa 2000-5000€

        ne nyt ei vaan tarvi sun autoa. turha ottaa säälistä.


    • ex-automyyjä

      Oulu on tunnetusti kallis paikka vaihtaa autoa ja Pörhö on pahimmasta päästä. Hyvitys vaihtoautosta naurettavan ja säälittävän rajamailla. Kannattaa ajaa muutama sata kilsaa maakuntaan ja kysyä tarjous sieltä. Esmes Raahesta tai Ylivieskasta. Tai Etelä-Pohjanmaalta.

    • Manual&TwithoutSI

      Vanhoja TSI DSG pommejako tarjoatte vaihdossa..? Niissä ymmärrettävistä syistä vaihtohinnat alhaiset. Ikävä kyllä.

    • Kommentointi

      Autokauppa käy huonosti. Katsokaapa vaikka autoliikkeitten vaihtoautojen määriä, ne on hirveät! Melkein kaikki onkin myyty rahoituslaitoksille, esim Santanderille, kun liikkeillä ei ole rahaa seisottaa niitä omissa nimissään. Eli myynnissä olevien autojen omistaja on Santander ja haltija on autoliike.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe