teiä eka kerta

ylpeäneitsyt

ois kiva kuulla minkä ikäsinä ootte menettäny neitsyytenne. ite oon kasiluokkalaine ja vielä neitsyt, ja oon ylpee siitä! yks kaverini ei oo enää neitsyt ja se kerto et oli vuotanu iha hitosti verta, jote siis vuotaaks kaikki aina verta ekal kerrallaa? en oo kauheesti perehtyny asiaa ja ois kiva tietää asiat vähä lisää.

17

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sahramia.

      Jos immenkalvo repee niin kyllä vuotaa verta. Mutta siis, 14 olin ja ei revennyt.

    • neuvoja.

      Ei kaikki vuoda verta silloin. Jos on venytellyt immenkalvon jo valmiiksi väljäksi, niin eka kerta voi mennä melko kivuttomastikin. Mutta sinulla on tosiaan syytä olla ylpeä, että olet neitsyt :-)

      • ylpeäneitsyt

        aa okeii :-)


      • YTM:n neuvot

        "Mutta sinulla on tosiaan syytä olla ylpeä, että olet neitsyt :-)"

        Tuo on vähän kuin sanoisi, että on tosiaan syytä olla ylpeä ettei ole kasiluokkalaisena vielä osallistunut puoluepolitiikkaan. Toisin sanoen, mitä järkeä olla ylpeä siitä, ettei ole tehnyt jotain, joka ei edes kuulu omalle ikäryhmälleen? Noin puolet 18-vuotiaista on vielä neitsyitä. Onko syytä olla ylpeä siitä, että kuuluu 90% enemmistöön?


      • neuvoja.
        YTM:n neuvot kirjoitti:

        "Mutta sinulla on tosiaan syytä olla ylpeä, että olet neitsyt :-)"

        Tuo on vähän kuin sanoisi, että on tosiaan syytä olla ylpeä ettei ole kasiluokkalaisena vielä osallistunut puoluepolitiikkaan. Toisin sanoen, mitä järkeä olla ylpeä siitä, ettei ole tehnyt jotain, joka ei edes kuulu omalle ikäryhmälleen? Noin puolet 18-vuotiaista on vielä neitsyitä. Onko syytä olla ylpeä siitä, että kuuluu 90% enemmistöön?

        On.


      • lolherää
        YTM:n neuvot kirjoitti:

        "Mutta sinulla on tosiaan syytä olla ylpeä, että olet neitsyt :-)"

        Tuo on vähän kuin sanoisi, että on tosiaan syytä olla ylpeä ettei ole kasiluokkalaisena vielä osallistunut puoluepolitiikkaan. Toisin sanoen, mitä järkeä olla ylpeä siitä, ettei ole tehnyt jotain, joka ei edes kuulu omalle ikäryhmälleen? Noin puolet 18-vuotiaista on vielä neitsyitä. Onko syytä olla ylpeä siitä, että kuuluu 90% enemmistöön?

        ''Noin puolet 18-vuotiaista on vielä neitsyitä'', ei ainakaa 2014 luvullä enää!!!! ehkä joskus 1200luvull....


      • ylpeäneitsyt
        YTM:n neuvot kirjoitti:

        "Mutta sinulla on tosiaan syytä olla ylpeä, että olet neitsyt :-)"

        Tuo on vähän kuin sanoisi, että on tosiaan syytä olla ylpeä ettei ole kasiluokkalaisena vielä osallistunut puoluepolitiikkaan. Toisin sanoen, mitä järkeä olla ylpeä siitä, ettei ole tehnyt jotain, joka ei edes kuulu omalle ikäryhmälleen? Noin puolet 18-vuotiaista on vielä neitsyitä. Onko syytä olla ylpeä siitä, että kuuluu 90% enemmistöön?

        enpä usko että puolet 18-vuotiaista ois neitsyitä... mut ihan miten vaa.


      • YTM:n neuvot
        lolherää kirjoitti:

        ''Noin puolet 18-vuotiaista on vielä neitsyitä'', ei ainakaa 2014 luvullä enää!!!! ehkä joskus 1200luvull....

        Herää itse typerys.

        Unohdat että on olemassa varmaan noin 50% kaikista nuorista, joilla ei ole edes mahdollisuutta saada seksiä vaikka haluaisivat.

        Liian nördet pojat ja rumat, lihavat tytöt. Tämän lisäksi sosiaalisesti muuten rajoittuneet, avioon venaavat hihhulit, psykopaatit, vanhempien taholta pelotellut.

        Ne nuoret seksiä harrastavat lutkat ja tulevaisuuden sossupummipojat harrastavat sitten 20 kertaa panemista sen verran kuin ne toiset, joita on määrällisesti enemmän, mutta joille ei ole muuta kuin oma käsi / kännykän vibramoodi. Ei siinä mitään, sinullakin kestää vähintään 10 vuotta tästä ennen kuin edes tajuat mitä seksi oikeastaan on. Yritä nyt vielä vaikuttaa jotenkin aikuismaisemmalta, niin todistat pointtini ihan itse. ;)

        Vaikea arvioida oletteko te nykyajan nuoret jotenkin typerämpiä kuin minun aikanani, mutta valitettavasti siltä näyttää. 2014 on vuosi eikä "luku". Et osaa edes kirjoittaa, joten tekstejäsi voi olla vaikea ottaa tosissaan vaikka alkaisit joku päivä edes kirjoittaa jotain asiaakin.


    • toinen neitsyt

      Miten sitä immenkalvoa voi oikein venytellä?

      • neuvoja.

        Varovasti puhtailla sormilla reikää isommaksi.


      • juuuuu
        neuvoja. kirjoitti:

        Varovasti puhtailla sormilla reikää isommaksi.

        Tungenko sormet koko syvyydeltä vai mihin asti? xDd


      • neuvoja.
        juuuuu kirjoitti:

        Tungenko sormet koko syvyydeltä vai mihin asti? xDd

        Aluksi työnnä yhtä sormea vain 1 cm reikään. Vähitellen työnnä enemmän, mutta lopeta, jos tuntuu kipua. Huomaat immenkalvon ennen pitkää. Venyttele sitä varovasti. Sitten, kun se on venynyt tarpeeksi, voit kokeilla kahdella sormella. Siinä vaiheessa se tuntuu jo kivalta.

        Joka tapauksessa sinun on hyvä olla jo valmiiksi kiihottunut, kun ryhdyt tähän toimeen. Silloin emätin on kostunut ja liukas, joten homma onnistuu paremmin.

        PS. Sori kun vastaukseni on viipynyt. Huomasin vasta nyt tuon kysymyksesi :D


    • entinenkorpelainen

      Nuoret alkaa nykyään puuhastella yhä nuorempana, mikä tuntuu todella hurjalta :D Meillä oli pieni luokka ja pieni kylä pahanen, jossa tieto kulki erittäin nopeaa jos joku oli tehnyt mitään. Sanon vaan, että meidän aikana kasiluokkalaiset olivat yhä erittäin lapsia, joilla ei kyseinen juttu tuntunut ollenkaan ajankohtaiselta :D Siis oikeesti. Toki seukkailu kiinnosti ja seksi tuntu jännältä aiheelta, mutta ysiluokkaan mennessä kaksi meidän luokasta oli vehtaillut. Ei meillä mitenkään yleinen juttu :D

      Seksi ei oikeasti ole ihmeellinen asia ja parasta se on sitten, kun sen tekee luotettavan kumppanin kanssa, joka on valmis kaikkeen sun kans :) Itsellä neitsyys meni joskus 18v. ja olen edelleen suhteessa saman ihmisen kanssa :) Kannatti odottaa eikä sekoilla nuorena. Oli ihanaa, että just tämän ihmisen kanssa oli se eka kerta (hänellä oli kans eka kerta ja oli mua vanhempi) :)

      Ja jos ketään ressaa nii hei. Mun kaveri on kaunis blondi ja menevää sorttia (saisi siis varmasti jos haluaisi). On vielä neitsyt ja täyttää 23vuotta. En näe siinä mitään jännää.

      • neuvoja.

        Kyllä seksi on ihmeellinen asia. Ei kuitenkaan siinä mielessä, että se olisi jotenkin "toisesta maailmasta" tai "extreme-suoritus". Vaan siinä mielessä, että se nyt vaan on parasta, mitä ihminen voi maan päällä kokea. Tietysti edellyttäen, että kumpikin tekee sen vapaaehtoisesti ja selvin päin sekä on tarpeeksi varttunut myös henkisesti. :-)-


    • neuvoja-nuori

      Menetin neitsyyteni muutama kuukausi takasin ja olen iältäni pian 19. ''eka kerta'' sattu aluks pienen hetken, koska olin kokematon ja immenkalvo repesi, josta syystä tuli verta jonkin verran jälkeen päin. Ei siinä mitään, lakanat saa aina pestyä.

      Olen kuitenkin tyytyväinen ekaan kertaani, sillä tein sen ihmisen kanssa, josta välitin. Jos ei välttämättä halua, niin ei sitä kannata tehdä semmosen kanssa, josta ei välitä. Mulle itselle ainakin neitsyys oli sen verran tärkee juttu etten halunnu ''menettää'' sitä ihan kenen tahansa kanssa.

      Kannattaa muutenkin miettiä kummankin, ett haluaako sitä ihan oikeesti ja onko valmis siihen. Seksi ei oo mikään pieni asia. Se kannattaa tehdä sellasen ihmisen kanssa, josta välittää ja johon tietää voivansa luottaa, ja jolle voi sanoa häpeilemättä mitä haluaa tai toivoo seksin aikana tehtävän. Seksi on paljon muutakin kuin vain yhdyntä. Kannattaa panostaa esileikkiin ja ottaa toinen muutenkin huomioon yhdynnän aikana ja sen jälkeen

    • Ja ylpeä!!

      Oon lukion viimesellä ja neitsyt. Ei asian kanssa kannata kiirehtiä.

      • juups :)

        Samaa mieltä!! Ite kans abi ja neitsyt :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe