kansalaisaloite. EU:n jäsenmaksut nousevat ja me veronmaksajat taas olemme maksumiehinä. Jos Suomella olisi nytkin oma valuutta meillä ei olisi mitään taloiudellista hätää. Emme olisi joutuneet sekaantumaan EU:n pakoitteisiin, Venäjän vienti vetäisi ja suomalaisilla olisi enemmän töitä. Ihmetyttää myös se, miksi lihantuottajille ei korvata pakotteiden heille aiheuttamaa taloudellista menetystä EU:n pussista. Korvausta annetaan vain maidontuottajille sekä vihannesten ja hedelmien tuottajille. Kuitenkin maaseuduilla tuotetaan myös lihaa, kananmunia ja viljaa. Toivottavasti luitte viikonlopun Satakunnan Kansasta artikkelin, joka koski Suomen eroa EU;sta. mitä hyötyä siitä meille olisi ja miten sitäkautta suomi saataisiin nousuun. Vielä on muutama viikko käydä allekirjoittamassa kansalaisaloite. Kerätään porukalla vaadittavat nimet listaan. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/849
Vielä on muutama viikko aikaa käydä allekirjoittamassa tämä
vielä aikaa
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078883
- 936790
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656540Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345421Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664793- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916